Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Naujienos

Kauniečiai kuria pasaulyje analogų neturinčius dviračius

2018 m. gruodžio 20 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra

Mitą, kad naujo dviračio išrasti negalima, paneigti ryžtasi ambicinga kauniečių komanda, kuri šiuo metu intensyviai dirba prie dar niekur pasaulyje nematyto dviračio. Iš vienos pusės, tai verslas, iš kitos – ilgas, nuoseklus ir daug kūrybiškumo reikalaujantis procesas. Nustebinti rinką, kurioje netipinių pasiūlymų apstu, pradedant puikiai suprojektuotais elektriniais dviračiais ar akį traukiančiomis retro stiliaus dviračių detalėmis, nėra labai paprasta. Tad kokia toji sėkmės formulė, priverčianti pirkėją akimirksniu panorėti naujos prekės? Įmonės „Dvirtex“ vadovas Rytas Kaminskas sako, jog pirkėjai įsimyli akimis, tad pirmiausia dera susitelkti į vaizdą. 

Rodoma:

Tipinius dviračius išstumia originalūs modeliai?

 

Dviračių entuziastai pritars, kad šios rinkos asortimentas – tikrai gausus, iš ko pasirinkti turi net ir norintys išskirtinio dizaino bei komforto. Pavyzdžiui, Italijoje gaminamas egzotiškasis „SPA Bicicletta“ pasižymi ne tik veržliu dizainu, bet ir tuo, kad yra varomas saulės baterija. Absoliučiai naują patirtį, anot gamintojų, suteikti gali itin greitas, dinamiškas ir lengvas dviratis „Halfbike“ su trimis ratais. Vis labiau populiarėja medinių rėmų dviračiai. Kaimynai latviai, užsiimantys medinių dviračių „Materia Bike“ gamyba, teigia, kad jų unikalaus dizaino susiekimo priemonė yra patikima ištisus metus, mat buvo testuota net ir esant itin žemai temperatūrai ar lyjant lietui. Na, ir, žinoma, didmiesčių gyventojų pamėgti sulankstomieji dviračiai, kurie nesunkiai transformuojasi į mažus, vos rato dydžio dviratukus, lengvai gabenamus tiek automobilyje, tiek viešajame transporte. Sąrašas nėra baigtinis, nes gamintojai kasmet neriasi iš kailio, bandydami, rodos, visiškai užpildytoje verslo nišoje sukurti šį tą naujo.

 

Rinką nustebinti žada inovatyviu dviračiu vaikams

 

Kaune įsikūrusi dviračių, jų dalių ir aksesuarų įmonė „Dvirtex“ didžiąją laiko ir prekybos dalį skiria įprastiems dviračiams. Parduotuvėse siūlomas asortimentas platus: čia sau patogų dviratį rasti gali ir didelis, ir mažas nuotykių ieškotojas. Ilgą laiką šiame versle besisukantis įkūrėjas teigia, kad daug metų nešiojosi idėją, kuri jo sukurtai įmonei, kaip pats sako, leistų pakilti į naują lygį. Jis visuomet ieškojo būdų, kurie padėtų sukurti išskirtinį dviratį vaikams. „Tai tie pirkėjai, kurie labiausiai nenustygsta vietoje, nuolat juda, yra dinamiški. Kitas svarbus momentas – jie greitai auga, todėl tėvai priversti ilgainiui dviračius keisti. Be to, vaikų poreikiai ypatingi – dviratis turi nežaloti jų sveikatos“,  – pasakoja R. Kaminskas.

Pasitelkęs tris pagrindinius segmentus – auditoriją, dizainą ir komfortą – verslininkas ėmė kryptingai judėti tikslo link. Pasinaudojęs Europos Sąjungos finansavimu, gautu per Lietuvos verslo paramos agentūrą (LVPA) ir vykdydamas projektą, R. Kaminskas ryžosi projektuoti dviratį, kuris augtų drauge su vaiku.

 

Komfortas svarbus, bet paperka išvaizda

 

Pasiteiravus, kaip naujasis įmonės „Dvirtex“ dviratis vizualiai išskirs iš kitų ir kuo patrauks pirkėjų akį, verslininkas sako, jog pirmiausia ieškojo balanso tarp kokybės ir dizaino. „Prioritetas, be abejo, buvo dviračio saugumas, tačiau puikiai žinau, kad ir vaikai, ir tėvai labai dažnai perka akimis. Komandoje turime daug kūrybingų žmonių, tad dizainą kūrėme patys, tačiau labai padėjo vilniečių projektuotojų grupė „3D projektai“. Žinau, kad šitas dviratis analogų pasaulyje kol kas neturi, jis bus patrauklus tiek praktine, tiek vizualine prasme“, – pasididžiavimo neslepia „Dvirex“ vadovas.

Pasak vyro, turėti prekę, kurios daugiau niekas negali pasiūlyti, yra didžiulis laimėjimas, tačiau visas procesas yra ilgas, atsakingas, pilnas kruopščių skaičiavimų ir kūrybiško mąstymo. R. Kaminskas mano, kad verslas nuolat turi ieškoti sprendimų, kuo išskirti, ką pasiūlyti visko mačiusiems pirkėjams: „Norime plėsti verslą, esame užmezgę partnerystę su Italijos ir Ispanijos prekybininkais, tačiau užkariauti plačiąją rinką neužtenka tik gerų, kokybiškų produktų, jie turi būti novatoriški.“

 

Daugiau informacijos:
LVPA Komunikacijos skyrius
El.p.: komunikacija@lvpa.lt
Tel. nr: (8 5) 2034866

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Susiję įrašai

Artimiausi renginiai

Buvęs Kitas
Vasaris 2019
Pr An Tr Ke Pe Še Se
28 29 30 31
1
2
3
4
9
10
16
17
18
19
21
22
23
24
25
01 02 03

Sekite naujienas

RSS