Teikiama nuo
2023-10-03 08:00
Teikiama iki
2023-11-06 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
285 888 498,00 €
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
0,00 €
Regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Naujos kartos Lietuva
Komponentas
Žalioji Lietuvos transformacija
Pažangos priemonė
Konkretus uždavinys
Spartesnė pastatų renovacija ir tvari urbanistinė aplinka
Priemonė (reforma ar investicija)
Spartesnė pastatų renovacija ir tvari urbanistinė aplinka
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    02-001-06-04-01-02-03 Dotacijos daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektams įgyvendinti
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkai
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra.
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    02-001-06-04-01-02-03 100
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1. Projekto atranka atliekama valstybės projektų planavimo būdu.
    2. Galimas pareiškėjas ir projekto vykdytojas – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra (toliau – Projekto vykdytojas). Partnerių negali būti.
    3. Projektas įgyvendinamas kartu su trečiosiomis šalimis - daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto administratoriais, atstovaujančiais daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkams (toliau – Projekto trečiosios šalys), kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatyme.
    4. Projekto trečiąsias šalis atrenka Projekto vykdytojas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu (-ais) patvirtintą (-us) sąlygų aprašą (-us).
    5. Projekto remiamos veiklos:
    5.1. subsidijos teikimas faktinėms daugiabučio atnaujinimo (modernizavimo) projekto ar jo dalies parengimo ir projekto vykdymo priežiūros, projekto įgyvendinimo administravimo, faktinėms statybos techninės priežiūros išlaidoms apmokėti / kompensuoti;
    5.2 išlaidų kompensavimas už iš finansinę priemonę įgyvendinančio subjekto gauto kredito lėšas įgyvendintas Programos priede nurodytas energinį efektyvumą didinančias priemones valstybės paramos teikimas trečiosioms šalims daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimui;
    5.3. kredito bendrų metinių palūkanų dalies, viršijančios 3 procentus, kompensavimas.
    6. PFSA išvardytų rodiklių pasiekimą turi užtikrinti Projekto vykdytojas.
    7. Projekto trečiųjų šalių daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektai įgyvendinami vadovaujantis PFSA 1.2.1, 1.2.3, ir 1.2.4 ir 1.2.5 papunkčiuose išvardytais teisės aktais.
    8. Projekto vykdytojas turi atitikti projekto bendruosius atrankos kriterijus, nustatytus PAFT 2 priede.
    9. Projekto trečiųjų šalių atitikties bendriesiems atrankos kriterijams, nustatytiems PAFT 2 priede, vertinimas:
    9.1. Projekto vykdytojas vertina trečiųjų šalių atitiktį 4.2.6, 7.1 ir 7.3 papunkčiuose išvardytus kriterijus.
    9.2. Atitiktį 4.2.1, 4.2.2, 4.2.3, 4.21 ir 6.6 papunkčiuose išvardytiems kriterijams Projekto trečiosios šalys patvirtina deklaracijoje pagal PFSA 2 priedą, o jei projekto trečioji šalis turi pareigą teikti finansinių ataskaitų rinkinius Registrų centrui, atitiktį 4.21 ir 6.6 papunkčiuose išvardytiems kriterijams vertina Projekto vykdytojas.
    9.3. Atitiktį 4.2.6 papunktyje nurodytam kriterijui Projekto vykdytojas vertina vadovaudamasis Valstybinės darbo inspekcijos teikiama informacija.
    9.4. Atitiktį 7.1 ir 7.3 papunkčiuose nurodytiems kriterijams Projekto vykdytojas vertina kaip aprašyta PFSA 8.2 papunktyje.
    9.5. Atitiktis 1, 3, 5 punktuose, 4.1, 4.6, 4.7, 6.4, 8.1, 8.2.1.1 papunkčiuose išvardytiems kriterijams nevertinama.
    10. Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2026 m. balandžio 30 d. Tarpinių stebėsenos rodiklių reikšmės ir pasiekimų datos nurodytos PFSA 2 lentelėje. Šiame punkte visų nurodytų rodiklių ir jų reikšmių siekia Projekto vykdytojas.
    11. Projekto finansavimo forma – dotacija.
    12. Projekto tiesioginėms ir netiesioginėms veikloms įgyvendinti skiriama iki 285 888 498,00 (dviejų šimtų aštuoniasdešimt penkių milijonų aštuonių šimtų aštuoniasdešimt aštuonių tūkstančių keturių šimtų devyniasdešimt aštuonių) eurų, iš jų 243 688 498,00 (du šimtai keturiasdešimt trys milijonai šeši šimtai aštuoniasdešimt aštuoni tūkstančiai keturi šimtai devyniasdešimt aštuoni) eurai – Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (iš jų 80 735 602,00 (aštuoniasdešimt milijonų septyni šimtai trisdešimt penki tūkstančiai šeši šimtai du) eurai – REPowerEU lėšos), 42 200 000,00 (keturiasdešimt du milijonai du šimtai tūkstančių) eurų – valstybės biudžeto lėšos netinkamam PVM finansuoti.
    13. Trečiųjų šalių išlaidos gali būti pripažįstamos tinkamomis finansuoti tik tuomet, jei yra gautas finansinę priemonę įgyvendinančio subjekto sprendimas dėl kredito suteikimo daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projektui finansuoti. Projekto trečiosios šalys įsipareigoja kreiptis ir gauti sprendimą dėl kredito suteikimo iš finansinę priemonę įgyvendinančio subjekto daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projektui finansuoti.
    14. Administruojančiajai institucijai turi būti pateiktas projekto įgyvendinimo planas (toliau – PĮP), parengtas pagal PAFT 1 priedą. Su PĮP turi būti pateikti projekto biudžetą pagrindžiantys dokumentai.
    15. Vadovaujantis žaliųjų pirkimų tikslais, nustatytais Vyriausybės 2010 m. liepos 21 d. nutarimu Nr. 1133 „Dėl žaliųjų pirkimų tikslų nustatymo ir įgyvendinimo“ (toliau – Nutarimas Nr. 1133), Projekto trečiosios šalys, atlikdamos pirkimus, išskyrus Nutarime Nr. 1133 numatytas išimtis, turi taikyti žaliųjų pirkimų reikalavimus pagal Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašo patvirtinimo“.
    16. Apie projektą informuojama vadovaujantis PAFT VIII skyriaus pirmojo skirsnio nuostatomis.
    17. Vadovaujantis PAFT 99.8 p. nuostatomis, Projekto vykdytojas privalo surengti komunikacinį renginį ar veiklą laiku įtraukiant EK ir vadovaujančiąją instituciją.
    18. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi PAFT VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Neutralus – projektas negali daryti neigiamo poveikio horizontaliems principams. Reikšmingos žalos nedarymo principo vertinimas pateikiamas PFSA 1 priede.
    1. Neutralus – projektai negali daryti neigiamo poveikio horizontaliems principams.
    2. Įgyvendinami projektai tiesiogiai prisideda prie Darnaus vystymosi horizontalaus principo darnaus vystymosi rodiklio „1.1. Darnaus vystymosi indeksas“ reikšmių pasiekimo, t. y. prisidės prie Jungtinių Tautų darnaus vystymosi:
    2.1. 7 tikslo „Užtikrinti visiems galimybę naudotis prieinama, patikima, darnia ir modernia energija“ 7.3 uždavinio „Iki 2030 metų padvigubinti pasaulinį energijos vartojimo efektyvumo padidinimo rodiklį“ įgyvendinimo. Atnaujinus (modernizavus) daugiabučius, jiems šildyti reikės mažiau šiluminės energijos, o tai padės efektyviau naudoti energiją.
    2.2. 13 tikslo „Imtis skubių kovos su klimato kaita ir jos poveikiu veiksmų“ 13.2 uždavinio „Įtraukti klimato kaitos priemones į nacionalinę politiką, strategijas ir planavimą“ įgyvendinimo. Atnaujinus (modernizavus) pastatus, jiems šildyti reikės mažiau šiluminės energijos, t. y. sumažės ją gaminant išmetamo į atmosferą ŠESD - anglies dioksido (toliau – CO2) kiekis, tai padės švelninti klimato kaitos procesus. Mažesnis energetinių išteklių poreikis didins energetinę nepriklausomybę, mažins vartotojų išlaidas šildymui, gerės gyvenimo ir darbo sąlygos atnaujintuose (modernizuotuose) pastatuose.
    Projekto reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas PFSA 1 priede.
    2.3. Projekto įgyvendinimas neturės neigiamo poveikio lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos ir kt. principams įgyvendinti.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Papildomi reikalavimai įgyvendinus projekto veiklas, nenumatyti Administravimo taisyklėse ir PAFT, netaikomi.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    2026 m. balandžio 30 d.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    1. Pagal PFSA neteikiama valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje.

    2. De minimis pagalba, kuri atitinka 1.1.7 – 1.1.9 papunkčiuose išvardytų reglamentų nuostatas, gali būti teikiama daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkams, vykdantiems ūkinę veiklą. Įgyvendinant Projektą, jo vykdytojas, vadovaudamasis Valstybės pagalbos tvarkos apraše nustatyta tvarka, vertins projekto trečiųjų šalių daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų, vykdančių ūkinę veiklą, gaunamą valstybės paramą dėl rizikos, kad finansavimas netaptų de minimis pagalba. Suteikta de minimis pagalba Projekto vykdytojo bus registruojama Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre.

    3. De minimis pagalba, kuri atitinka 1.1.7–1.1.9 papunkčiuose išvardytų reglamentų nuostatas, gali būti teikiama daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkams, vykdantiems ūkinę veiklą. Įgyvendinant Projektą, jo vykdytojas, vadovaudamasis Valstybės pagalbos tvarkos apraše nustatyta tvarka, vertins projekto trečiųjų šalių daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų, vykdančių ūkinę veiklą, gaunamą valstybės paramą dėl rizikos, kad finansavimas netaptų de minimis pagalba. Suteikta de minimis pagalba Projekto vykdytojo bus registruojama Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre. De minimis pagalba gali būti teikiama ne vėliau kaip iki 2024 m. birželio 30 d.

    4. Paaiškėjus, kad pagal Aprašą buvo suteikta neteisėta ir / arba nesuderinama pagalba, jos grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 590 „Dėl Finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą taisyklių patvirtinimo.

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Pareiškėjas turi atitikti PAFT 2 priede nustatytus projektų bendruosius atrankos kriterijus
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Išlaidų tinkamumui finansuoti taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – PAFT) VII skyriaus nuostatos.
    2. Iš PFSA 2.12 papunktyje nurodytų lėšų tinkamos finansuoti daugiabučių, kuriuos atnaujinant (modernizuojant) siekiama ne mažesnės kaip B pastatų energinio efektyvumo klasės, projekto remiamų veiklų, išvardytų PFSA 2.5 papunktyje, išlaidos:
    2.1. teikiant 100 procentų subsidiją faktinėms daugiabučio atnaujinimo (modernizavimo) projekto ar jo dalies parengimo (įskaitant investicijų planą ir jo tikslinimą teisės aktuose nustatytais atvejais, techninio darbo projekto parengimą ir ekspertizę, pastato energinio naudingumo sertifikato, parengto ir išduoto prieš atnaujinimo (modernizavimo) priemonių įgyvendinimą, pastato energinio naudingumo sertifikato (įskaitant pastato sandarumo matavimą), parengto ir išduoto po atnaujinimo (modernizavimo) priemonių įgyvendinimo, parengimo, techninės (projektavimo) užduoties, topografinio plano parengimo, prisijungimo sąlygų, specialiųjų reikalavimų gavimo, statybą leidžiančio dokumento išdavimo išlaidas), projekto vykdymo priežiūros, projekto įgyvendinimo administravimo, faktinėms statybos techninės priežiūros išlaidoms apmokėti / kompensuoti, neviršijant Nutarime Nr. 1725 nustatytų dydžių arba suteikiant avansą šiame papunktyje nurodytoms išlaidoms apmokėti Nutarimo Nr. 1725 2.31 papunktyje nustatyta tvarka;
    2.2. kompensuojant išlaidas už iš finansinę priemonę įgyvendinančio subjekto gauto kredito lėšas įgyvendintas Programos priede nurodytas energinį efektyvumą didinančias priemones, kaip reglamentuota Nutarime Nr. 1725;
    2.3. kredito bendrų metinių palūkanų dalies, viršijančios 3 procentus, apmokėjimo išlaidos.
    2.4. Projekto vykdytojo tiesioginės ir netiesioginės projekto veiklos, kurioms taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai, nurodyti PFSA 14 punkte.
    3. Projektų veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos (toliau – ES) investicijų fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir kurioms apmokėti skyrus ES investicijų fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas turi būti sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.
    4. PVM netinkamas finansuoti Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis. PVM gali būti finansuojamas Lietuvos biudžeto lėšomis vadovaujantis PAFT ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    5. Kryžminis finansavimas netaikomas.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Sanglaudos fondas
    Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė
    Daugiau Mažiau
  • EGADP subsidijos lėšos
    243 688 498,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti
    42 200 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Dotacijos daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektams įgyvendinti :
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1342,5700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1624,5100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Dotacijos daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektams įgyvendinti :
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Per metus sutaupytas pirminės energijos suvartojimo kiekis R.B.1.2001 MWh per metus 0,00
    Renovuotų daugiabučių namų plotas P.S.1.1054 kv. m 1186000,00
    Renovuotų daugiabučių namų skaičius P.N.1.4000 vnt. 698,00
    Daugiau Mažiau
  • Kita informacija

    Pareiškėjas, dalyvaudamas priemonėje ir vykdydamas projektą, turi užtikrinti, kad:

    • projektas būtų įgyvendinamas pagal kvietime, ES ir nacionaliniuose teisės aktuose nustatytas sąlygas bei tvarką;
    • PĮP vertinimo metu neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios LR ir (arba) ES finansiniams interesams; 
    • pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens, privatūs interesai yra suderinti su visuomenės viešaisiais interesais;
    • projekte atlikti ir (ar) numatomi atlikti pirkimai bus vykdomi, vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
    • bus imtasi tinkamų priemonių, siekiant užkirsti kelią sukčiavimui, korupcijai, interesų konfliktams ir dvigubam finansavimui, kurie kenkia ES finansiniams interesams
    • pareiškėjo planuojamų įgyvendinti projekto veiklų išlaidos nebus finansuojamos pagal kitus pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus;
    • VšĮ „Centrinė projektų valdymo agentūra“ (toliau – CPVA) pateiks šiuos duomenis: galutinio lėšų gavėjo pavadinimą; paslaugų teikėjo, rangovo arba subteikėjo, subrangovo pavadinimą (kai galutinis lėšų gavėjas yra perkančioji organizacija); lėšų gavėjo tikrojo (-ųjų) savininko (-ų) arba paslaugų teikėjo, rangovo vardą, pavardę ir gimimo datą. Duomenų kaupimą ir saugojimą vykdys CPVA;
    • bus duotas sutikimas svetainėje esinvesticijos.lt ir kitose su ES investicijomis susijusiose interneto svetainėse bei komunikacijos, matomumo priemonėse visuomenės informavimo tikslais bus paskelbti šie duomenys: projekto vykdytojo pavadinimas, partnerio pavadinimas, JP projekto vykdytojo pavadinimas (fizinio asmens vardo ir pavardės viešinimo trukmė yra 2 metai), rangovo ir subrangovo, prekių tiekėjo ir subtiekėjo, paslaugų teikėjo ar subteikėjo pavadinimas (kai vykdomi viešieji pirkimai ar ne perkančiosios organizacijos pirkimai, projekto pavadinimas, projekto tikslas ir rezultatai, projekto pradžios ir pabaigos laikas, bendra projekto vertė, ES lėšų šaltinio (fondo) pavadinimas ir jo finansavimo dydis, su projektu susijusi intervencinės priemonės sritis, projekto įgyvendinimo vietos šalies nuoroda arba geografinė padėtis; 
    • projekto vykdytojo pagrindinėje interneto svetainėje (jeigu tokia yra) ir socialiniuose tinkluose per 20 darbo dienų nuo projekto sutarties pasirašymo dienos bus paskelbtas trumpas projekto aprašymas, kuriame pristatomos visos įgyvendinant projektą suplanuotos veiklos, poveiklės, nurodomi projekto tikslai bei rezultatai ir informuojama apie gautą ES finansavimą.
    • bus sudarytos sąlygos ES ir (ar) nacionalinių institucijų atstovams atlikti ex-ante pirkimų patikrinimus, taip pat tikrinti, ar suteiktas finansavimas yra naudojamas laikantis ES ir nacionalinių taisyklių reikalavimų, pirmiausia: sukčiavimo, korupcijos, interesų konfliktų prevencijos ir dvigubo finansavimo srityse. 
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1.1.1. Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programa, kuriai pritarta 2020 m. gruodžio 11 d. Lietuvos Respublikos Seimo nutarimu Nr.XIV-72 „Dėl Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos“;
    1.1.2. Vadovaujančiosios, administruojančiosios ir audito institucijų funkcijų, įgyvendinant Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, paskirstymo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 25 d. nutarimu Nr. 1322 „Dėl pasirengimo administruoti Europos Sąjungos fondų lėšas ir jų administravimo“;
    1.1.3. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“;
    1.1.4. 2021–2030 metų nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“;
    1.1.5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės (toliau – Administravimo taisyklės), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės (toliau – PAFT) ir Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtinti Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“;
    1.1.6. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė, su visais pakeitimais;

    1.1.7. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai;
    1.1.8. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1408/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio sektoriuje;
    1.1.9. 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje.
    1.1.10. 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimas Nr. CM4171/21 dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo.
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    1.2.1. Lietuvos Respublikos valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymas;
    1.2.2. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos aplinkos apsaugos ir klimato kaitos valdymo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 30 d. nutarimu Nr. 318 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos aplinkos apsaugos ir klimato kaitos valdymo plėtros programos patvirtinimo“;
    1.2.3. Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugsėjo 23 d. nutarimu Nr. 1213 „Dėl daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos patvirtinimo“ (toliau – Programa);

    1.2.4. Valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) teikimo ir daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo priežiūros taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. gruodžio 16 d. nutarimu Nr. 1725 „Dėl Valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) teikimo ir daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo priežiūros taisyklių patvirtinimo ir daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projektui įgyvendinti skirto kaupiamojo įnašo ir (ar) kitų įmokų didžiausios mėnesinės įmokos nustatymo“ (toliau – Nutarimas Nr. 1725);
    1.2.5. Valstybės pagalbos, tenkančios ūkinę veiklą vykdančiam buto ar kitos patalpos savininkui, įgyvendinančiam daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projektą, apskaičiavimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. rugsėjo 25 d. nutarimu Nr. 974 „Dėl Valstybės pagalbos, tenkančios ūkinę veiklą vykdančiam buto ar kitos patalpos savininkui, įgyvendinančiam daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projektą, apskaičiavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Valstybės pagalbos tvarkos aprašas);
    1.2.6. Lietuvos ilgalaikė renovacijos strategija, kuriai pritarta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. kovo 31 d. protokoliniu sprendimu Nr. 18;
    1.2.7. Lietuvos Respublikos nacionalinis energetikos ir klimato srities veiksmų planas 2021–2030 metams, kuris Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. gruodžio 31 d. pateiktas Europos Komisijai;
    Daugiau Mažiau