Fizinių asmenų privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas daugiabučiame name ar daugiabučio namo sklype (įkrovimo prieigų suminė galia nedidesnė arba lygi 11 kW) Paskelbtas
Nr. 03-002-J-0001-J18
-
Finansuojama JP projektų veikla
Privačių elektromobilių stotelių, kurių įkrovimo prieigų suminė galia nedidesnė arba lygi 11 kW, įrengimas.
Daugiau Mažiau -
Galimi pareiškėjai
Fiziniai asmenys, siekiantys įsirengti EV įkrovimo prieigas nuosavybės teise, panaudos ar nuomos pagrindais valdomuose nekilnojamojo turto objektuose (įskaitant parkavimo vietą arba stovėjimo aikštelės dalį) daugiabučiame name ar daugiabučio namo sklype
Daugiau Mažiau -
Siekiami rezultatai
Įrengtų ir pradėjusių veikti privačių įkrovimo prieigų skaičius, vnt.
Daugiau Mažiau -
Minimali siektina reikšmė
Netaikoma
Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektams
1. Partneriai negalimi;
2. Finansavimas neteikiamas JP projektams, vykdomiems ne Lietuvos Respublikos teritorijoje;
3. Finansuojama tik kintamosios srovės stotelė su prieiga;
4. Ant žemės statoma stotelė su prieiga (-omis) turi atitikti ne žemesnę kaip IK-08 atsparumo smūgiams klasę;
5. Lauke įrengiama stotelė su prieiga (-omis) turi atitikti ne žemesnę kaip IP-54 atsparumo dulkėms ir drėgmei klasę;
6. Įrengta stotelė su prieiga (-omis) ir įsigytais priedais ar papildoma įranga (įskaitant dinaminio galios (apkrovos) valdymo skaitiklį) turi užtikrinti dinaminio galios valdymo funkcijos veikimą (jeigu įrengiama stotelė su dinaminio galios valdymo funkcija);
7. Turi būti diegiama tik nauja ir anksčiau nenaudota įranga ir susiję komponentai, įranga turi būti įrengiama ir montuojama pagal gamintojo instrukciją ir vadovaujantis Elektros įrenginių įrengimo bendrosiomis taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. vasario 3 d. įsakymu Nr. 1-22 „Dėl Elektros įrenginių įrengimo bendrųjų taisyklių patvirtinimo“;
8. Įrengiamoje elektromobilio įkrovimo stotelėje įkrovimo prieigų suminė galia turi būti nedidesnė arba lygi 11 kW;
9. Didžiausia galima JP projekto finansuojamoji dalis – iki 60 proc. visų tinkamų finansuoti JP projekto išlaidų, apskaičiuojamų pagal šiame kvietime teikti paraiškas (toliau – kvietimas) nurodytus fiksuotuosius įkainius ir nepažeidžiant De minimis reglamentų reikalavimų (kai taikoma);
10. Tinkamos finansuoti JP projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Taisyklės) išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus;
11. Tinkamų išlaidų kategorijos:
11.1. stotelės su prieiga (-omis) įsigijimo išlaidos;
11.2. dinaminio galios valdymo įrengimo stotelėje su prieiga (-omis) papildomos išlaidos (jeigu įrengiama stotelė su dinaminio galios valdymo funkcija);
11.3. montavimo darbų išlaidos;
13. Tinkamos finansuoti JP projekto išlaidos turi būti patirtos ne anksčiau kaip 2023 m. balandžio 1 d., tačiau ne vėliau kaip iki JP vykdytojo – viešosios įstaigos Lietuvos energetikos agentūros (toliau – LEA) rašte dėl sprendimo skirti finansavimą JP projektui (toliau – sprendimas dėl finansavimo) nurodytos JP projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos, tačiau ne vėliau kaip iki 2026 m. sausio 31 d., ir atitikti Tyrime nustatytas fiksuotuosius vieneto įkainius sudarančias išlaidų kategorijas;
14. JP projektams avanso mokėjimai neatliekami;
15. PVM nėra tinkamas finansuoti;
16. JP projekto pareiškėjas paraiškoje pateikia JP projekto pareiškėjo nuosavo įnašo (didesnio negu 10 000 eurų) finansavimo šaltinius pagrindžiančius dokumentus, pvz., pažymą, kurioje nurodytas banko (kredito įstaigų, juridinių asmenų, akcininkų ar kitų) sprendimas suteikti lėšas JP projektui įgyvendinti, paskolos sutartis ar kita;
17. JP projekto pareiškėjas paraiškoje pateikia JP projekto pareiškėjo nuosavybės teise, panaudos ar nuomos pagrindais valdomo nekilnojamojo turto objekto unikalų numerį (panaudos ar nuomos sutartis turi galioti ne trumpiau, nei galima JP projekto trukmė ir kvietimo 2.14.1 papunktyje nurodytas JP projekto tęstinumo reikalavimų užtikrinimo terminas). Panaudos ar nuomos sutartis turi būti užregistruota Nekilnojamojo turto kadastre ir registre;
18. JP projekto pareiškėjas teikdamas paraišką patvirtina, kad mokėjimo prašymą kompensuoti tinkamas JP projekto išlaidas teiks arba kartu su paraiška teikia tik gavęs teisės aktuose nustatytus (jei taikoma) sutikimus/leidimus įrengti ir prijungti prie elektros tinklo stotelę su prieiga (-omis) atitinkamame nekilnojamojo turto objekte.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
1. Nėra numatyta reikalavimų JP projektams, kurie turėtų neigiamą poveikį horizontaliųjų principų aplinkosaugos srityje, socialinėje srityje, ekonomikos srityje, teritorijų vystymo srityje. Finansuojamos JP veiklos rezultatais bus tiesiogiai prisidedama prie darnaus vystymosi horizontaliųjų principų įgyvendinimo aplinkosaugos srityje;
2. Nenumatomi apribojimai JP projekto pareiškėjams/ vykdytojams ir finansuojamoms JP veikloms, kurie turėtų neigiamą poveikį lyčių lygybės ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principų įgyvendinimui.
Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
1. JP projekto vykdytojas privalo užtikrinti JP projekto investicijų tęstinumo reikalavimus penkerius kalendorinius metus po JP projekto finansavimo pabaigos, t. y. po galutinio JP projekto išlaidų apmokėjimo JP projekto pareiškėjui/ vykdytojui datos;
2. JP projekto vykdytojas privalo užtikrinti Taisyklėse nustatytus dokumentų saugojimo ir prieinamumo reikalavimus;
3. LEA vykdo JP projektų investicijų tęstinumo reikalavimų stebėseną vadovaudamasi rizikos vertinimu ir vidaus procedūrų aprašu, įskaitant JP projektų patikrų vietoje atlikimą;
4. JP projekto vykdytojas privalo, LEA prašymu ir nustatytais terminais, pateikti LEA informaciją/ dokumentus, reikalingus LEA vykdyti JP projekto investicijų tęstinumo užtikrinimo stebėseną;
5. Jeigu JP projekto vykdytojas nesilaiko investicijų tęstinumo reikalavimų, nustatytų Taisyklėse ir šiame kvietime, ir dėl to atsirado netinkamų finansuoti JP projekto išlaidų, apmokėtų finansavimo lėšomis, jas JP projekto vykdytojas privalo grąžinti LEA.
6. JP projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad įrengta privati įkrovimo stotelė JP projekto įgyvendinimo metu ir šio kvietimo 2.14.1 papunktyje nustatytu tęstinumo laikotarpiu liktų privati, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatyme ir nebūtų įtraukta į Viešųjų ir pusiau viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų informacinę sistemą.Daugiau Mažiau -
Projektų įgyvendinimo trukmė
Ne daugiau kaip 12 mėn., tačiau ne ilgiau, kaip iki 2026 m. sausio 31 d.
Daugiau Mažiau -
Reikalavimai valstybės pagalbai
1. Finansavimas, skiriamas JP projektams, vadovaujantis De minimis reglamentų nuostatomis, jei JP projekto pareiškėjas vykdo ūkinę veiklą ir (arba) jeigu nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), yra registruota juridinio asmens vykdoma ūkinė veikla ir šis juridinis asmuo naudosis JP projekto pareiškėjo įsirengta stotele su prieiga (-omis). Bendra nereikšmingos (de minimis) pagalbos, suteiktos vienam ūkio subjektui per 3 finansinius metus (jeigu de minimis pagalba teikiama pagal 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentą (ES) 2023/ 2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai – per bet kurį trejų metų laikotarpį), suma neturi viršyti De minimis reglamentuose nustatytų pagalbos ribų. De minimis pagalba gali būti teikiama pagal vieną iš De minimis reglamentų, kurį pasirenka JP projekto pareiškėjas paraiškos teikimo metu. Paraiškos vertinimo metu bus patikrinamas De minimis reglamento pasirinkimo teisingumas, ir jeigu JP projekto pareiškėjas pasirinko netinkamą De minimis reglamentą, bus leidžiama De minimis reglamento pasirinkimą patikslinti.
2. Finansavimas, skiriamas JP projekto pareiškėjui – fiziniam asmeniui, nevykdančiam ūkinės veiklos ir jeigu nekilnojamojo turto objekte (-uose), kuriame (-iuose) JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), yra registruota juridinio (-ių) asmens (-ų) vykdoma ūkinė veikla, bet šis (-ie) juridinis (-iai) asmuo (-ys) nesinaudos JP projekto pareiškėjo įrengta stotele su prieiga (-omis), nėra valstybės pagalba ar nereikšminga (de minimis) pagalba.
3. Jeigu LEA nustato, kad JP projekto pareiškėjui ir (arba) juridiniam asmeniui, kurio vykdoma ūkinė veikla registruota nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), ir kuris naudosis įrengta stotele su prieiga (-omis), suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba ir JP projekto pareiškėjui ir (arba) juridiniam asmeniui, kurio vykdoma ūkinė veikla registruota nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis) ir kuris naudosis JP projekto pareiškėjo įrengta stotele su prieiga (-omis), numatoma suteikti nereikšminga (de minimis) pagalba viršija De minimis reglamentuose nustatytą nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydį, JP projekto pareiškėjui ir (arba) juridiniam asmeniui, kurio vykdoma ūkinė veikla registruota nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), ir kuris naudosis JP projekto pareiškėjo įrengta stotele su prieiga (-omis), teikiama nereikšminga (de minimis) pagalba, kurią sudaro De minimis reglamentuose nustatytas didžiausios nereikšmingos (de minimis) pagalbos ir jau suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos sumų skirtumas.
4. Jeigu JP projekto pareiškėjas vykdo ūkinę veiklą ir nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), yra registruota juridinio asmens, kuris naudosis JP projekto pareiškėjo įrengta stotele su prieiga (-omis), vykdoma ūkinė veikla, tuomet JP projekto pareiškėjas su paraiška pateikia „Viena įmonė“ deklaraciją (-as), kurios forma patvirtinta Tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. Birželio 11 d. Įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“ (toliau - “Viena įmonė” deklaracija). „Viena įmonė“ deklaracijoje (-ose) turi būti nurodytas fizinis asmuo (JP projekto pareiškėjas), jeigu jis vykdo ūkinę veiklą, ir (arba) juridiniai asmenys, kurių vykdoma ūkinė veikla registruota nekilnojamo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), ir, kurie naudosis įrengta stotele su prieiga (-omis). Tie juridiniai asmenys, kurie nesinaudos JP projekto pareiškėjo įrengta stotelę su prieiga (-omis), nors ir jų ūkinė veikla yra registruota nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), neturi būti nurodomi „Viena įmonė“ deklaracijoje (-ose).
5. Jeigu nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), ir:
5.1. juridiniai asmenys yra nurodyti „Viena įmonė“ deklaracijoje (-ose) – JP projekto pareiškėjas su paraiška pateikia šiame kvietime nurodytos formos kiekvieno juridinio asmens sutikimą, kad jam būtų suteikta ir užregistruota nereikšminga (de minimis) pagalba;
5.2. juridiniai asmenys nėra nurodyti „Viena įmonė“ deklaracijoje (-ose) (jie nesinaudos JP projekto pareiškėjo įrengta stotele su prieiga (-omis)), tačiau jų vykdoma ūkinė veikla yra registruota nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), – JP projekto pareiškėjas su paraiška pateikia šiame kvietime nurodytos formos kiekvieno juridinio asmens deklaraciją, kad jis nesinaudos JP projekto pareiškėjo įrengta stotele su prieiga (-omis).
6. Jeigu nors vienas „Viena įmonė“ deklaracijoje (-ose) nurodytas asmuo neatitinka De minimis reglamentų reikalavimų, paraiška atmetama;
7. Jeigu paraiškai finansuoti JP projektą teikiama de minimis pagalba ir „Viena įmonė“ deklaracijoje (-ose) nurodomas daugiau nei vienas asmuo, de minimis pagalba jiems suteikiama ir užregistruojama lygiomis dalimis.Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijai
1. Projektas turi atitikti Taisyklių 2 priede nustatytus bendruosius projektų atrankos kriterijus (įskaitant šiame kvietime nurodytus reikalavimus).
2. Gautas paraiškas LEA vertina ir atrenka eilės tvarka, pagal jų registracijos datą;
3. Paraiškos vertinimo terminas yra 55 (penkiasdešimt penkios) darbo dienos nuo paraiškos registracijos dienos. Į šį terminą neįskaičiuojamas laikas, kai JP projekto pareiškėjas tikslina paraišką ir laikas, kai dėl JP projekto pareiškėjo ar paraiškos yra kreipiamasi papildomų duomenų/ paaiškinimų gavimo iš kitų institucijų ir (ar) jų valdomų informacinių sistemų ir registrų;
4. Paraiškos vertinimo metu patikrinama, ar paraiška užpildyta tinkamai, ar pateikti visi reikalaujami dokumentai, ar JP projekto pareiškėjas ir prašoma finansuoti JP projekto veikla atitinka šiame kvietime nurodytus JP projektų atrankos kriterijus (užpildant Taisyklių 2 priede nustatytą formą);
5. Jeigu atliekant paraiškos vertinimą nustatoma, kad paraiška užpildyta netinkamai arba joje yra trūkumų, JP projekto pareiškėjui siunčiamas pranešimas per nustatytą terminą, ne trumpesnį kaip 5 (penkios) darbo dienos ir ne ilgesnį kaip 15 (penkiolika) darbo dienų, pateikti trūkstamą informaciją. Jeigu per nurodytą terminą paraiškos trūkumai neištaisomi, paraiška atmetama;
6. Paraiška atmetama, jei pateikta pasibaigus kvietime nustatytam terminui arba neatitinka bent vieno Taisyklių 2 priede nustatyto bendrojo projektų atrankos kriterijaus (įskaitant šiame kvietime nustatytus reikalavimus) ir (arba) kai su paraiška nepateikti visi reikalaujami pateikti dokumentai - tokie dokumentai nėra pateikiami paprašius LEA, per LEA nurodytą terminą. JP projekto pareiškėjas informuojamas raštu dėl paraiškos atmetimo;
7. Kai JP projekto pareiškėjas pateikia tik paraišką:
7.1. jeigu paraiška atitinka reikalavimus skirti finansavimą, JP projekto pareiškėjas raštu informuojamas apie sprendimą dėl finansavimo;
7.2. JP projekto pareiškėjui, kuriam skiriamas finansavimas, išsiųstame sprendime dėl finansavimo nurodoma finansavimo suma, JP projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpis, JP projekto įgyvendinimo trukmė, kitos JP projekto finansavimo sąlygos (atitinkančios Taisyklėse ir kvietime nustatytus reikalavimus), JP projekto sutartis nėra sudaroma. Sprendimo dėl finansavimo skyrimo data laikoma JP projekto įgyvendinimo pradžia. JP projekto pareiškėjas nuo sprendimo dėl finansavimo datos laikomas JP projekto vykdytoju;
7.3. JP projekto pareiškėjas bet kuriame vertinimo etape iki finansavimo skyrimo gali paprašyti anuliuoti paraišką.
8. Kai JP projekto pareiškėjas kartu su paraiška pateikia ir mokėjimo prašymą:
8.1. jeigu paraiška atitinka reikalavimus skirti finansavimą, ją įvertinus pradedamas mokėjimo prašymo vertinimas. Mokėjimo prašymas vertinamas taip, kaip nustatyta šio kvietimo 2.15 papunktyje;
8.2. jeigu paraiška ir mokėjimo prašymas atitinka reikalavimus skirti finansavimą, JP projekto pareiškėjas informuojamas apie sprendimą skirti finansavimą, finansavimo sąlygas ir planuojamas JP projekto pareiškėjui/ vykdytojui išmokėti finansavimo lėšas;
8.3. JP projekto pareiškėjas/ vykdytojas bet kuriame vertinimo etape iki finansavimo lėšų jam išmokėjimo gali paprašyti anuliuoti paraišką ir (ar) mokėjimo prašymą.Daugiau Mažiau -
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vienetas Rezultato pasiekimo įrodymo dokumentai FĮ-41-01 01 Fiksuotasis vieneto įkainis už elektromobilių įkrovimo stotelę su prieiga, kai stotelė įrengta ant žemės ir prieigos galia yra nedidesnė arba lygi 11 kW, be PVM 947,80 Eur 1) elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) ir papildomos įrangos (įskaitant dinaminio galios (apkrovos) valdymo skaitiklį) užtikrinančios dinaminio galios valdymo funkcijos veikimą (jeigu įrengiama stotelė su dinaminio galios valdymo funkcija) įsigijimo PVM sąskaita faktūra / sąskaita faktūra išrašyta pareiškėjo ar įgaliotinio vardu (kai taikoma);
2) elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) ir papildomos įrangos (įskaitant dinaminio galios (apkrovos) valdymo skaitiklį) užtikrinančios dinaminio galios valdymo funkcijos veikimą (jeigu įrengiama stotelė su dinaminio galios valdymo funkcija) montavimo / įrengimo perdavimo–priėmimo aktas, išrašytas pareiškėjo ar įgaliotinio vardu (kai taikoma), kuriame nurodytas elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) įrengimo adresas (-ai), perduodama prieigos elektrinė galia bei prieigų skaičius, pagal LEA svetainėje www.ena.lt skelbiamus dokumentų rekomenduojamus pavyzdžius;
3) elektromobilių įkrovimo prieigos techninė specifikacija, kurioje turi būti nurodyta, kad ji atitinka minimalius techninius reikalavimus (IP-54 ir / arba, IK-8 jei taikoma, yra kintamos srovės (AC)) ir joje yra dinaminio galios valdymo funkcija (kai taikoma);
4) įrengtos stotelės su prieiga (-omis) nuotrauka (-os).FĮ-41-03 01 Fiksuotasis vieneto įkainis už elektromobilių įkrovimo stotelę su prieiga, kai stotelė įrengta ant sienos arba gatvių apšvietimo infrastruktūroje ir prieigos galia yra nedidesnė arba lygi 11 kW, be PVM 831,37 Eur FĮ-41-09 01 Fiksuotasis vieneto įkainis už elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga montavimo darbus*, be PVM 503,30 Eur FĮ-41-11 01 Fiksuotasis vieneto įkainis už elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga montavimo darbus ir elektromobilių įkrovimo stotelės papildomus būtinuosius priedus dinaminės galios funkcijai veikti **, be PVM 746,20 Eur *Fiksuotąjį vieneto įkainį sudaro elektromobilių įkrovimo stotelės montavimo darbų išlaidos.
** Fiksuotąjį vieneto įkainį sudaro šios išlaidų kategorijos:
- išlaidos už papildomus būtinuosius priedus dinaminės galios funkcijai veikti;
- elektromobilių įkrovimo stotelės montavimo darbų išlaidos.Daugiau Mažiau -
Kiti reikalavimai
Mokėjimo prašymų teikimo ir kompensavimo tvarka
1. JP projekto vykdytojui avanso mokėjimai neatliekami;
2. Mokėjimo prašymas gali būti teikiamas:
2.1. kartu su paraiška, t. y. po paraiškos pateikimo per 14 kalendorinių dienų per paraiškų surinkimo įrankį internetu: https://lea.submittable.com/submit užpildžius mokėjimo prašymo formą, patvirtintą Tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, ir teikiant kartu su kvietimo 2.7 papunktyje nurodytais privalomais pateikti dokumentais;
2.2. jeigu mokėjimo prašymas nebuvo pateiktas kartu su paraiška, t. y. per 14 kalendorinių dienų po paraiškos pateikimo, arba jis buvo anuliuotas vadovaujantis šio kvietimo 2.8.8.3 papunkčiu – ne anksčiau, kaip gavus LEA sprendimą dėl finansavimo. Mokėjimo prašymas teikiamas per paraiškų surinkimo įrankį internetu: https://lea.submittable.com/submit, arba kitu LEA svetainėje www.ena.lt nurodytu būdu (pavyzdžiui, naudojantis Europos Sąjungos investicijų administravimo informacine sistema, kai joje bus atitinkami funkcionalumai), kartu su kvietimo 2.7 papunktyje nurodytais privalomais pateikti dokumentais;
3. Mokėjimo prašymo tikrinamo terminas yra 55 (penkiasdešimt penkios) darbo dienos nuo paraiškos patvirtinimo dienos (kai mokėjimo prašymas pateiktas kartu su paraiška) arba nuo mokėjimo prašymo gavimo LEA registracijos dienos (kai mokėjimo prašymas pateiktas gavus LEA sprendimą dėl finansavimo). Į šį terminą neįskaičiuojamas laikas, kai JP projekto pareiškėjas /vykdytojas tikslina mokėjimo prašymą ir laikas, kai dėl JP projekto pareiškėjo/vykdytojo ar mokėjimo prašymo yra kreipiamasi papildomų duomenų/ paaiškinimų gavimo iš kitų institucijų ir (ar) jų valdomų informacinių sistemų ir registrų;
4. Jeigu su mokėjimo prašymu pateikti ne visi reikalaujami dokumentai ir (arba) mokėjimo prašymas užpildytas netinkamai, JP projekto pareiškėjui/vykdytojui LEA siunčia pranešimą per nustatytą terminą, ne trumpesnį kaip 5 (penkios) darbo dienos ir ne ilgesnį kaip 15 (penkiolika) darbo dienų, pateikti trūkstamą informaciją. Jeigu per nurodytą terminą trūkumai neištaisomi, o JP projekto pareiškėjas/ vykdytojas nenurodo priežasčių arba nurodytos priežastys, dėl kurių nebuvo galima per nurodytą terminą pateikti prašomos informacijos, nepripažįstamos svarbiomis, mokėjimo prašymas atmetamas;
5. Jeigu JP projekto vykdytojas neįgyvendina JP projekto per finansavimo sprendime nustatytą terminą, jam finansavimas neišmokamas, sprendimas dėl finansavimo automatiškai, be atskiro įspėjimo, netenka galios;
6. Jeigu teisės aktų nustatyta tvarka JP projektui išmokėtos finansavimo lėšos ar jų dalis pripažįstamos netinkamomis finansuoti, jas JP projekto vykdytojas privalo grąžinti LEA.Daugiau Mažiau
-
Bendra kvietimui teikti paraiškas skirta finansavimo lėšų suma2 829 403,76 €Daugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
iki 60 proc.
Daugiau Mažiau
-
Rengimo ir teikimo tvarka
1. Paraiškos teikiamos internetu https://lea.submittable.com/submit, užpildant Taisyklių 6 priede nustatytą paraiškos formą;
2. Vienoje paraiškoje nėra ribojamas nekilnojamojo turto objektų, kuriuose siekiama įrengti stotelę su prieiga (-omis), skaičius;
3. Nėra ribojamas vieno kvietimo metu vieno JP projekto pareiškėjo teikiamų paraiškų skaičius;
4. Internetu pildomos paraiškos formos laukų išdėstymo tvarka gali skirtis nuo Taisyklių 6 priede pateiktoje formoje nurodytos laukų išdėstymo tvarkos, dalis laukų iš anksto užpildyta informacija pagal šio kvietimo sąlygas;
5. Informaciją apie kvietimą galima rasti www.ena.lt, www.esinvesticijos.lt.Daugiau Mažiau -
Privalomi priedai
1. „Viena įmonė“ deklaracija (jei JP projekto pareiškėjas vykdo ūkinę veiklą ir (arba) jeigu nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), yra registruota juridinio asmens vykdoma ūkinė veikla ir juridinis asmuo naudosis JP projekto pareiškėjo įrengta stotele su prieiga (-omis));
2. Juridinio asmens, kurio vykdoma ūkinė veikla registruota nekilnojamo turto objekte, sutikimas, kad jam būtų suteikta ir užregistruota de minimis pagalba (jeigu nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), yra registruota to juridinio asmens ūkinė veikla ir jis naudosis įrengta stotele su prieiga (-omis));
3. Juridinio asmens, kurio vykdoma ūkinė veikla registruota nekilnojamo turto objekte, deklaracija, kad jis nesinaudos JP projekto pareiškėjo įrengta stotele su prieiga (-omis) (jeigu nekilnojamojo turto objekte, kuriame JP projekto pareiškėjas siekia įrengti stotelę su prieiga (-omis), yra registruota to juridinio asmens ūkinė veikla ir jis nesinaudos įrengta stotele su prieiga (-omis));
4. Įgaliojimas (jei taikoma);
5. JP projekto pareiškėjo nuosavo įnašo (didesnio negu 10 000 eurų) finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai.
6. Jeigu kartu su paraiška teikiamas ir mokėjimo prašymas, kai pagal kvietime nustatytas sąlygas galima kartu jį pateikti:
6.1. užpildytas mokėjimo prašymas;
6.2. kvietimo 2.7 papunktyje kartu su mokėjimo prašymu privalomi pateikti dokumentai.Daugiau Mažiau -
Priedai
Paraiškos forma;
Mokėjimo prašymas.
Daugiau Mažiau
-
Kita informacija
1. Paskelbus kvietimą, gali būti keičiama neesminė kvietimo ir (ar) jo priedų informacija (t. y. nekeičiamos JP projektų finansavimo ir (arba) paraiškų teikimo sąlygos, ši informacija neturi įtakos paraiškų vertinimo rezultatams);
2. Paaiškinimai, atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus dėl kvietimo, paraiškų pildymo, vertinimo ir atrankos, JP projektų įgyvendinimo, išlaidų tinkamumo, atsiskaitymo, finansavimo išmokėjimo, dokumentų pavyzdžiai teikiami LEA svetainėje www.ena.lt;
3. Kvietimas baigiamas anksčiau, nei nustatytas terminas kvietime, jeigu pagal priimtus sprendimus dėl JP projektų finansavimo ir pateiktas paraiškas galima paskirstyti visą kvietimui skirtą finansavimo lėšų sumą arba jeigu LEA gauna iš ministerijos, vadovaujančiosios institucijos arba administruojančiosios institucijos informaciją, kad keičiamos JP projektų finansavimo sąlygos ir (arba) paraiškų teikimo sąlygos, turinčios įtakos paraiškų vertinimo rezultatams (išskyrus paraiškų pateikimo termino pratęsimą), keičiamos finansuojamos JP projektų veiklos, JP projektų atrankos kriterijai, reikalavimai, susiję su stebėsenos rodikliais, tinkamomis finansuoti išlaidomis, ir (ar) kiti esminiai JP projektų pareiškėjams ir (ar) JP projektams taikomi reikalavimai.Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai
1. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos Reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
2. 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimas dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įvertinimo patvirtinimo;
3. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai; 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1408/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio sektoriuje su visais pakeitimais; 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje su visais pakeitimais (toliau – De minimis reglamentai); 4. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos energetikos plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 8 d. nutarimu Nr. 1064 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos energetikos plėtros programos patvirtinimo“;
5. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos Energetikos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 03-001-06-03-03 „Įgyvendinti degalų iš AEI gamybos priemones ir plėtoti jų panaudojimo infrastruktūrą transporto sektoriuje“ aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2022 m. birželio 15 d. įsakymu Nr. 1-192;
6. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos Energetikos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 03-001-06-03-03 „Įgyvendinti degalų iš AEI gamybos priemones ir plėtoti jų panaudojimo infrastruktūrą transporto sektoriuje“ veiklos „Privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2022 m. birželio 15 d. įsakymu Nr. 1-192 (toliau - Projektų finansavimo sąlygų aprašas);
7. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Taisyklės);
8. Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymas;
9. Lietuvos Respublikos statybos įstatymas;
10. Lietuvos Respublikos daugiabučių gyvenamųjų namų ir kitos paskirties pastatų savininkų bendrijų įstatymas;
11. Elektros įrenginių įrengimo bendrosios taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. vasario 3 d. įsakymu Nr. 1-22 „Dėl elektros įrenginių įrengimo bendrųjų taisyklių patvirtinimo“;
12. Geodezijos ir kartografijos techninis reglamentas, patvirtintas Valstybinės geodezijos ir kartografijos tarnybos direktoriaus 2000 m. balandžio 25 d. įsakymu Nr. 33 „GKTR 2.08.01:2000 Statybiniai inžineriniai geodeziniai tyrinėjimai“;
13. Elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimo išlaidų fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimas (toliau – Tyrimas), skelbiamas Europos socialinio fondo agentūros interneto svetainėje.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Viešoji įstaiga Lietuvos energetikos agentūra (LEA)
Informacija teikiama:
El. paštu: ikrovimo.stoteles@ena.lt
Tel. 8 5 230 3312 (darbo dienomis 8:00–12:00 val.)
Detalesnė informacija dėl konsultavimo teikiama LEA svetainėje www.ena.lt.Daugiau Mažiau