Teikiama nuo
2022-12-05 08:00
Teikiama iki
2023-02-28 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
8 136 439,00 €
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Finansavimo forma
Dotacija
Kontaktai
Veronika, Griganavičiūtė
Centrinė projektų valdymo agentūra
Vyresnysis projektų vadovas
Finansuojamos veiklos
Galimi pareiškėjai
Didžiausia suma vienam projektui
Finansuojamoji dalis
Regionas
Projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkelio ruožuose Klaipėdoje įrengimas“ AB „LTG Infra“ Netaikoma 85% Netaikoma
Projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkelio ruožuose Kretingoje įrengimas“ AB „LTG Infra“ Netaikoma 85% Netaikoma
Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-05-03-02 „Gerinti susisiekimą geležinkelių transportu“ veiklos „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkelio ruožuose Klaipėdoje ir Kretingoje įrengimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) yra parengtas atsižvelgiant į:
    1.1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės, nuostatas;
    1.2. 2013 m. gruodžio 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1315/2013 dėl Sąjungos transeuropinio transporto tinklo plėtros gairių, kuriuo panaikinamas Sprendimas Nr. 661/2010/ES, nuostatas;
    1.3. 2021–2030 metų nacionalinį pažangos planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“ (toliau – Nacionalinis pažangos planas);
    1.4. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, patvirtintą 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. C(2022) 5742 (toliau – Investicijų programa);
    1.5. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 245 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos patvirtinimo“ (toliau – Susisiekimo plėtros programa);
    1.6. Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų taisyklės).
    2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Aprašo 1.1 papunktyje nurodytuose teisės aktuose, Lietuvos Respublikos transporto veiklos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatyme, Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatyme, Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, Strateginio valdymo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 4 straipsnio 3 ir 5 dalių, 7 straipsnio 1 ir 4 dalių ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 141 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“, ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo Lietuvoje bendrosiose nuostatose, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl funkcijų paskirstymo įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą“.
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    Projektų specialieji ir (arba) prioritetiniai atrankos kriterijai nėra taikomi.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1. Pagal Aprašą finansuojama veikla – triukšmo mažinimo priemonių geležinkelio ruožuose Klaipėdoje ir Kretingoje įrengimas.
    2. Pagal Aprašą galima pareiškėja yra AB „LTG Infra“; galimos partnerės yra savivaldybių administracijos. Pareiškėjas yra tiesiogiai atsakingas už projekto parengimą, įgyvendinimą ir rezultatus nepriklausomai nuo to, ar pareiškėjas projektą įgyvendina vienas, ar kartu su partneriais.
    3. Jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), partnerystė projekte turi būti pagrįsta, teikti naudą, prisidėti prie projekto tikslo įgyvendinimo ir iki projekto įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) pateikimo viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – Administruojančioji institucija) turi būti sudaryta jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį pasirašo pareiškėjas ir projekto partneris (-iai). Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartyje turi būti aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai teisės projekto atžvilgiu (nurodytas kiekvienos šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena šalis, projekto rezultatai ir kita) ir šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių:
    3.1. partneris turi būti perskaitęs PĮP ir susipažinęs su jame išdėstytomis jo teisėmis ir pareigomis;
    3.2. įgyvendindamas projektą projekto vykdytojas privalo reguliariai konsultuotis su partneriu (-iais) dėl veiklų, kurios yra įgyvendinamos kartu, ir nuolat jį (juos) informuoti apie tų veiklų įgyvendinimo eigą;
    3.3. visi PĮP pakeitimai, turintys įtakos partnerio įsipareigojimams ir teisėms, prieš kreipiantis į Administruojančiąją instituciją, pirmiausia turi būti suderinti su partneriu.
    4. Kiekvienas projektas turi atitikti:
    4.1. bendruosius atrankos kriterijus, išdėstytus Projektų taisyklių 2 priede;
    4.2. Investicijų programos 3 prioriteto „Geriau sujungta Lietuva“ konkretų uždavinį 3.1. „Plėtoti klimato kaitai atsparų, pažangų, saugų, tvarų ir įvairiarūšį
    TEN-T“; laikoma, kad projektas atitinka šį kriterijų, jeigu įgyvendina Nacionalinio pažangos plano 5 tikslo „Gerinti transporto, energetinį ir skaitmeninį vidinį ir išorinį junglumą“ uždavinį 5.3. „Gerinti transporto junglumą šalies viduje, su ES valstybėmis narėmis ir trečiosiomis šalimis, užtikrinti eismo saugumą“.
    5. Projekto veiklos turi šalinti Susisiekimo plėtros programoje nustatytas 5.3 uždavinio 1 problemos „Lietuvos transporto infrastruktūros išvystymas ir teikiamų paslaugų kokybė nesiekia ES vidurkio“ priežastis.
    6. Galimi projekto veiklų finansavimo šaltiniai ir finansavimo sumos nurodytos Susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-05-03-02 „Gerinti susisiekimą geležinkelių transportu“ aprašo III skyriuje.
    7. Projekto veiklos turi būti vykdomos Lietuvos Respublikoje.
    8. Teikiamų pagal Aprašą projektų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Tam tikrais atvejais dėl objektyvių priežasčių, kurių pareiškėjas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto įgyvendinimo trukmė gali būti pratęsta Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 149.1 papunktyje nustatyto termino.
    9. Projektu turi būti siekiama Apraše nustatytų stebėsenos rodiklių, kurių skaičiavimo aprašai skelbiami Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt.
    10. PĮP rengimui, derinimui ir teikimui taikomi Projektų taisyklėse nustatyti reikalavimai.
    11. Iki PĮP pateikimo Administruojančiajai institucijai pareiškėjas turi būti parengęs ir pateikęs Administruojančiajai institucijai išankstinei patikrai Apraše nurodytos veiklos (poveiklės) pagrindinio (tiesiogiai prisidedančio prie veiklos, finansuojamos pagal Aprašą, rezultatų pasiekimo, pvz., rangos darbų) viešojo pirkimo dokumentus ir įvykdęs šio pirkimo procedūras.
    12. Kartu su PĮP Administruojančiajai institucijai turi būti pateikti dokumentai:
    12.1. projekto partnerio (-ių) pasirašyta (-os) deklaracija (-os) (teikiama, jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais) (Projektų taisyklių 1 priedo 1 priedas);
    12.2. informacija apie projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius (teikiama, jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais) ) (Projektų taisyklių 1 priedo 2 priedas);
    12.3. investicijų projektas su investicijų skaičiuokle, parengtas vadovaujantis Investicijų projektų rengimo metodika, patvirtinta viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus (dokumentas skelbiamas svetainėse cpva.lt ir esinvesticijos.lt (taikoma, kai investicijų suma, išskyrus (atėmus) jai tenkantį pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestį, viršija vieną milijoną eurų);
    12.4. parengtas Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas (Aprašo 1 priedas);
    12.5. užpildyta Pažyma dėl projekto tinkamų ir netinkamų išlaidų detalizavimo (Aprašo 2 priedas);
    12.6. dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidų apskaičiavimą (sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas);
    12.7. dokumentai, įrodantys pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) įsipareigojimą padengti netinkamas finansuoti, tačiau šiam projektui įgyvendinti būtinas išlaidas, ir tinkamas išlaidas, kurių nepadengia projekto finansavimas;
    12.8. informacija apie projekto poveikio aplinkai vertinimą ir projekto poveikį Europos Sąjungos saugomų teritorijų tinklui „Natura 2000“, pridedant atsakingos institucijos atrankos išvadą, kurioje nustatyta, ar privalomas poveikio aplinkai vertinimas, ir kitus reikalaujamus dokumentus (Projektų taisyklių 1 priedo 3 priedas);
    12.9. Apraše nurodytos veiklos (poveiklės) pagrindinio (tiesiogiai prisidedančio prie veiklos, finansuojamos pagal Aprašą, rezultatų pasiekimo, pvz., rangos darbų) viešojo pirkimo sutarties kopija (taikoma, jeigu nebuvo pateikta vadovaujantis Aprašo 2.12 papunkčiu );
    12.10. patvirtintas statinio projektas, statinio projekto bendrosios ekspertizės aktas su išvada, kad projektą galima tvirtinti, statybą leidžiantis dokumentas (netaikoma, kai perkama įranga, rangos darbai kartu su projektavimo paslaugomis, užtikrinant Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) nuostatų dėl pirkimo objekto neskaidymo į atskiras pirkimo objekto dalis laikymąsi);
    12.11. patvirtinta techninė specifikacija (taikoma, kai perkama įranga, rangos darbai kartu su projektavimo paslaugomis, užtikrinant VPĮ nuostatų dėl pirkimo objekto neskaidymo į atskiras pirkimo objekto dalis laikymąsi).
    13. Projektų įgyvendinimo reikalavimai:
    13.1. projektas įgyvendinamas pagal projekto sutartyje, Apraše ir Projektų taisyklėse nustatytus reikalavimus;
    13.2. pareiškėjas turi įgyvendinti privalomus matomumo ir informavimo reikalavimus, numatytus Projektų taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje;
    13.3. pareiškėjas privalo užtikrinti, kad visi su projekto įgyvendinimu susiję viešieji pirkimai būtų vykdomi vadovaujantis pirkimų vykdymo ir vertinimo tvarka, nustatyta Projektų taisyklių 7 priede; projekto sutartys turi būti įgyvendinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais; projektas, apimantis statybos darbus, turi būti įgyvendinamas vadovaujantis Statybos įstatymu, statybos techninių reglamentų reikalavimais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais;
    13.4. pareiškėjas turi įpareigoti rangovą savo lėšomis apsidrausti Statybos įstatymo 46 straipsnyje nurodytu draudimu ne trumpesniam kaip rangos darbų įgyvendinimo laikotarpiui iki visų rangovo atliktų statybos darbų rezultato perdavimo statytojui (užsakovui) dienos, t. y. apdrausti visus su statomu, montuojamu, rekonstruojamu, griaunamu ir pan. statiniu ir (ar) įrenginiu susijusius statybos, montavimo, rekonstrukcijos, griovimo ir panašius darbus ir statybos darbams vykdyti į draudimo vietą pristatytus statybos produktus, medžiagas ir montuotinus įrenginius; pareiškėjo ir rangovo sutartyje turi būti nustatyta, kad įvykus draudžiamajam įvykiui, dėl kurio statybos veiklos metu sukurtas turtas buvo sunaikintas ar sugadintas, rangovas privalo atlikti visus darbus, kad atkurtų iki draudžiamojo įvykio buvusį turtą.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami horizontalieji principai (HP): darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimų, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.). Vykdant projektą neturi būti numatyta projekto veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.
    Įgyvendinant projektą transporto infrastruktūra turi būti kuriama ir plėtojama laikantis universalaus dizaino principų ir pritaikyta naudotis žmonėms, turintiems specialiųjų poreikių.
    Įgyvendinant projektą turi būti laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų, atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą. Jokia projekto veikla neturi būti daroma reikšmingos žalos nė vienam iš aplinkos apsaugos 6 tikslų, nurodytų 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje. Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami Aprašo 1 priede.
    Pagal Aprašą finansuojama veikla nepažeidžia Europos Sąjungos teisių chartijos (Chartijos) pagrindinių teisių: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atveju; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingos teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.
    Jeigu įgyvendinant projekto veiklas būtina įsigyti žemę arba kitą nekilnojamąjį turtą, tai turi būti atliekama nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų ir nepažeidžiant Chartijoje įtvirtintos teisė į nuosavybę (žemę, kilnojamąjį turtą, materialųjį ir nematerialųjį turtą).
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Po projekto finansavimo pabaigos 5 metus turi būti užtikrintas investicijų tęstinumas Projektų taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Tam tikrais atvejais dėl objektyvių priežasčių, kurių pareiškėjas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto įgyvendinimo trukmė gali būti pratęsta Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 149.1 papunktyje nustatyto termino.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    1. Pagal Aprašą finansuojama veikla – triukšmo mažinimo priemonių geležinkelio ruožuose Klaipėdoje ir Kretingoje įrengimas.
    2. Pagal Aprašą galima pareiškėja yra AB „LTG Infra“; galimos partnerės yra savivaldybių administracijos. Pareiškėjas yra tiesiogiai atsakingas už projekto parengimą, įgyvendinimą ir rezultatus nepriklausomai nuo to, ar pareiškėjas projektą įgyvendina vienas, ar kartu su partneriais.
    3. Jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), partnerystė projekte turi būti pagrįsta, teikti naudą, prisidėti prie projekto tikslo įgyvendinimo ir iki projekto įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) pateikimo viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – Administruojančioji institucija) turi būti sudaryta jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį pasirašo pareiškėjas ir projekto partneris (-iai). Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartyje turi būti aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai teisės projekto atžvilgiu (nurodytas kiekvienos šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena šalis, projekto rezultatai ir kita) ir šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių:
    3.1. partneris turi būti perskaitęs PĮP ir susipažinęs su jame išdėstytomis jo teisėmis ir pareigomis;
    3.2. įgyvendindamas projektą projekto vykdytojas privalo reguliariai konsultuotis su partneriu (-iais) dėl veiklų, kurios yra įgyvendinamos kartu, ir nuolat jį (juos) informuoti apie tų veiklų įgyvendinimo eigą;
    3.3. visi PĮP pakeitimai, turintys įtakos partnerio įsipareigojimams ir teisėms, prieš kreipiantis į Administruojančiąją instituciją, pirmiausia turi būti suderinti su partneriu.
    4. Kiekvienas projektas turi atitikti:
    4.1. bendruosius atrankos kriterijus, išdėstytus Projektų taisyklių 2 priede;
    4.2. Investicijų programos 3 prioriteto „Geriau sujungta Lietuva“ konkretų uždavinį 3.1. „Plėtoti klimato kaitai atsparų, pažangų, saugų, tvarų ir įvairiarūšį
    TEN-T“; laikoma, kad projektas atitinka šį kriterijų, jeigu įgyvendina Nacionalinio pažangos plano 5 tikslo „Gerinti transporto, energetinį ir skaitmeninį vidinį ir išorinį junglumą“ uždavinį 5.3. „Gerinti transporto junglumą šalies viduje, su ES valstybėmis narėmis ir trečiosiomis šalimis, užtikrinti eismo saugumą“.
    5. Projekto veiklos turi šalinti Susisiekimo plėtros programoje nustatytas 5.3 uždavinio 1 problemos „Lietuvos transporto infrastruktūros išvystymas ir teikiamų paslaugų kokybė nesiekia ES vidurkio“ priežastis.
    6. Galimi projekto veiklų finansavimo šaltiniai ir finansavimo sumos nurodytos Susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-05-03-02 „Gerinti susisiekimą geležinkelių transportu“ aprašo III skyriuje.
    7. Projekto veiklos turi būti vykdomos Lietuvos Respublikoje.
    8. Teikiamų pagal Aprašą projektų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Tam tikrais atvejais dėl objektyvių priežasčių, kurių pareiškėjas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto įgyvendinimo trukmė gali būti pratęsta Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 149.1 papunktyje nustatyto termino.
    9. Projektu turi būti siekiama Apraše nustatytų stebėsenos rodiklių, kurių skaičiavimo aprašai skelbiami Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt.
    10. PĮP rengimui, derinimui ir teikimui taikomi Projektų taisyklėse nustatyti reikalavimai.
    11. Iki PĮP pateikimo Administruojančiajai institucijai pareiškėjas turi būti parengęs ir pateikęs Administruojančiajai institucijai išankstinei patikrai Apraše nurodytos veiklos (poveiklės) pagrindinio (tiesiogiai prisidedančio prie veiklos, finansuojamos pagal Aprašą, rezultatų pasiekimo, pvz., rangos darbų) viešojo pirkimo dokumentus ir įvykdęs šio pirkimo procedūras.
    12. Kartu su PĮP Administruojančiajai institucijai turi būti pateikti dokumentai:
    12.1. projekto partnerio (-ių) pasirašyta (-os) deklaracija (-os) (teikiama, jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais) (Projektų taisyklių 1 priedo 1 priedas);
    12.2. informacija apie projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius (teikiama, jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais) ) (Projektų taisyklių 1 priedo 2 priedas);
    12.3. investicijų projektas su investicijų skaičiuokle, parengtas vadovaujantis Investicijų projektų rengimo metodika, patvirtinta viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus (dokumentas skelbiamas svetainėse cpva.lt ir esinvesticijos.lt (taikoma, kai investicijų suma, išskyrus (atėmus) jai tenkantį pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestį, viršija vieną milijoną eurų);
    12.4. parengtas Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas (Aprašo 1 priedas);
    12.5. užpildyta Pažyma dėl projekto tinkamų ir netinkamų išlaidų detalizavimo (Aprašo 2 priedas);
    12.6. dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidų apskaičiavimą (sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas);
    12.7. dokumentai, įrodantys pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) įsipareigojimą padengti netinkamas finansuoti, tačiau šiam projektui įgyvendinti būtinas išlaidas, ir tinkamas išlaidas, kurių nepadengia projekto finansavimas;
    12.8. informacija apie projekto poveikio aplinkai vertinimą ir projekto poveikį Europos Sąjungos saugomų teritorijų tinklui „Natura 2000“, pridedant atsakingos institucijos atrankos išvadą, kurioje nustatyta, ar privalomas poveikio aplinkai vertinimas, ir kitus reikalaujamus dokumentus (Projektų taisyklių 1 priedo 3 priedas);
    12.9. Apraše nurodytos veiklos (poveiklės) pagrindinio (tiesiogiai prisidedančio prie veiklos, finansuojamos pagal Aprašą, rezultatų pasiekimo, pvz., rangos darbų) viešojo pirkimo sutarties kopija (taikoma, jeigu nebuvo pateikta vadovaujantis Aprašo 2.12 papunkčiu );
    12.10. patvirtintas statinio projektas, statinio projekto bendrosios ekspertizės aktas su išvada, kad projektą galima tvirtinti, statybą leidžiantis dokumentas (netaikoma, kai perkama įranga, rangos darbai kartu su projektavimo paslaugomis, užtikrinant Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) nuostatų dėl pirkimo objekto neskaidymo į atskiras pirkimo objekto dalis laikymąsi);
    12.11. patvirtinta techninė specifikacija (taikoma, kai perkama įranga, rangos darbai kartu su projektavimo paslaugomis, užtikrinant VPĮ nuostatų dėl pirkimo objekto neskaidymo į atskiras pirkimo objekto dalis laikymąsi).
    13. Projektų įgyvendinimo reikalavimai:
    13.1. projektas įgyvendinamas pagal projekto sutartyje, Apraše ir Projektų taisyklėse nustatytus reikalavimus;
    13.2. pareiškėjas turi įgyvendinti privalomus matomumo ir informavimo reikalavimus, numatytus Projektų taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje;
    13.3. pareiškėjas privalo užtikrinti, kad visi su projekto įgyvendinimu susiję viešieji pirkimai būtų vykdomi vadovaujantis pirkimų vykdymo ir vertinimo tvarka, nustatyta Projektų taisyklių 7 priede; projekto sutartys turi būti įgyvendinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais; projektas, apimantis statybos darbus, turi būti įgyvendinamas vadovaujantis Statybos įstatymu, statybos techninių reglamentų reikalavimais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais;
    13.4. pareiškėjas turi įpareigoti rangovą savo lėšomis apsidrausti Statybos įstatymo 46 straipsnyje nurodytu draudimu ne trumpesniam kaip rangos darbų įgyvendinimo laikotarpiui iki visų rangovo atliktų statybos darbų rezultato perdavimo statytojui (užsakovui) dienos, t. y. apdrausti visus su statomu, montuojamu, rekonstruojamu, griaunamu ir pan. statiniu ir (ar) įrenginiu susijusius statybos, montavimo, rekonstrukcijos, griovimo ir panašius darbus ir statybos darbams vykdyti į draudimo vietą pristatytus statybos produktus, medžiagas ir montuotinus įrenginius; pareiškėjo ir rangovo sutartyje turi būti nustatyta, kad įvykus draudžiamajam įvykiui, dėl kurio statybos veiklos metu sukurtas turtas buvo sunaikintas ar sugadintas, rangovas privalo atlikti visus darbus, kad atkurtų iki draudžiamojo įvykio buvusį turtą.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji atrankos kriterijai
    Projektų specialieji ir (arba) prioritetiniai atrankos kriterijai nėra taikomi.
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas teikiamas el. paštu info@cpva.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Programa
    Investicijų programa
    Daugiau Mažiau
  • Prioritetas
    Geriau sujungta Lietuva
    Daugiau Mažiau
  • Atsakinga institucija
    Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
    Daugiau Mažiau
  • Administruojanti institucija
    Centrinė projektų valdymo agentūra
    Daugiau Mažiau