Teikiama nuo
2024-08-14 08:00
Teikiama iki
2025-01-14 17:00 Sustabdytas
Kvietimo finansavimo suma
1 360 000,00 €
Pareiškėjo tipas
Privatus sektorius
Projektų atrankos būdas
Tęstinė atranka
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
680 000,00 €
Regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Naujos kartos Lietuva
Komponentas
Žalioji Lietuvos transformacija
Priemonė (reforma ar investicija)
Judame neteršdami aplinkos
Svarbi informacija

Kvietimo polapyje informacija laikinai gali būti atvaizduojama netinkamai, todėl prašome vadovautis Dokumentų skiltyje (žr. šio puslapio apačioje) prisegtu kvietimo aprašu!

  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    10-001-06-01-01-04-02 Elektrinių autobusų gamybos (surinkimo) skatinimas Lietuvoje
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Tikslinę grupę sudaro juridiniai asmenys, turintys teisę vykdyti ekonominę veiklą Lietuvos teritorijoje.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Juridiniai asmenys
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    10-001-06-01-01-04-02 Ne daugiau kaip 35 proc. didelėms, 40 proc. vidutinėms ir 50 proc. mažoms įmonėms.
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1. Pagal Aprašą finansuojama veikla, kuria siekiama pagaminti (surinkti) visai netaršias (M2 ir M3 klasės) elektrines transporto priemones (toliau – elektriniai autobusai) padidinus gamybinius pajėgumus. Veikla tikimasi paspartinti transporto parko transformaciją, perėjimą prie visai netaršių transporto priemonių naudojimo, mažinti taršių transporto priemonių skaičių.
    2. Pagal Aprašą projektams gali būti teikiama valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje. Finansavimas, skiriamas kaip valstybės pagalba projektams, yra investicinė pagalba, kuri teikiama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 13 ir 14 straipsnius, atsižvelgiant į Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnyje nustatytus tinkamų finansuoti išlaidų dydžius.
    3. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, ir netinkamos finansuoti projekto išlaidos turi būti finansuojamos iš pareiškėjo lėšų. Pareiškėjo nuosavų lėšų šaltiniai, iš kurių įgyvendinamas projektas ar jo dalis, turi būti aiškiai apibrėžti, patikimi, tinkami, pakankami ir realūs projektų įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) pateikimo metu. Pakankamai apibrėžtais, patikimais ir tinkamais nuosavų lėšų finansavimo šaltiniais gali būti laikoma:
    3.1. kredito įstaigos paskola; jei pareiškėjo planuojamas nuosavų lėšų šaltinis yra kredito įstaigos paskola, pateikiamas preliminarus kredito įstaigos sprendimas suteikti paskolą, tačiau po sprendimo skirti finansavimą priėmimo, bet ne vėliau kaip per CPVA nustatytą terminą iki projekto finansavimo sutarties pasirašymo, turi būti gauta paskola arba pateikta pažyma, kurioje nurodytas galutinis kredito įstaigos sprendimas suteikti paskolą konkrečiam projektui vykdyti, esant tam tikroms sąlygoms ar įvykdžius tam tikras sąlygas;
    3.2. jei pareiškėjas skolinasi ne iš kredito įstaigos, iki projekto sutarties pasirašymo dienos pareiškėjas papildomai turi pateikti skolintojo finansinį pajėgumą skolinti atitinkamą lėšų sumą įrodančius dokumentus; jei pareiškėjas per CPVA nustatytą terminą neįvykdo šio reikalavimo, pasiūlymas pasirašyti projekto sutartį netenka galios ir projektas nefinansuojamas;
    3.3. pareiškėjo piniginės lėšos; su PĮP pateikiamas sprendimas, patvirtintas juridinio asmens atitinkamo valdymo organo ar asmens (asmenų grupės), turinčio (-ios) teisę priimti tokius sprendimus, kuriuo nutarta projektui įgyvendinti skirti tam tikrą lėšų sumą, ir (ar) informacija apie lėšų šaltinį (kredito įstaigos sąskaitos (-ų) išrašas ar kredito įstaigos pažyma apie pareiškėjo turimas lėšas, numatomos pajamos, pelnas, nepaskirstytini rezervai ar kt.).
    4. Kiekvienas projektas turi atitikti plano „Naujos kartos Lietuva“ reformos „Judame neteršdami aplinkos“ tikslą – reikšmingai sumažinti išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, palaipsniui atsisakant labiausiai teršiančių kelių transporto priemonių miestuose ir regionuose ir padidinant atsinaujinančių energijos išteklių dalį transporto sektoriuje.
    5. Pagal Aprašą teikiamų projekto veiklų įgyvendinimo trukmė negali būti ilgesnė kaip iki 2026 m. balandžio 30 d. Tam tikrais atvejais dėl objektyvių priežasčių, kurių pareiškėjas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto įgyvendinimo trukmė gali būti pratęsta Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 149.3 papunktyje nustatyto termino.
    6. Projektų įgyvendinimo reikalavimai:
    6.1. projektas įgyvendinamas pagal projekto sutartyje, Apraše ir Projektų taisyklėse nustatytus reikalavimus;
    6.2. pareiškėjas turi įgyvendinti privalomus matomumo ir informavimo reikalavimus, numatytus Projektų taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje;
    6.3. pareiškėjas privalo užtikrinti, kad visi su projekto įgyvendinimu susiję pirkimai būtų vykdomi vadovaujantis pirkimų vykdymo ir vertinimo tvarka, nustatyta Projektų taisyklių 7 priede; pirkimų sutarčių šalims neturi būti taikomos Lietuvos Respublikoje įgyvendinamos tarptautinės sankcijos, kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatyme;
    6.4. parama teikiama pareiškėjams, įsidiegusiems ISO aplinkos apsaugos vadybos sistemas.
    7. Projekto įgyvendinimo metu pagaminti elektriniai autobusai turi atitikti Europos Sąjungos emisijų ir triukšmo, saugumo standartus, turi būti varomi tik elektra (emisija turi būti 0 g Co2/km), pritaikyti keleiviams ir neįgaliesiems vežti, turėti erdvų saloną.
    8. Elektriniams autobusams įkrauti įrengiamos sistemos turi atitikti įkrovimo infrastruktūros technines specifikacijas, nustatytas 2023 m. rugsėjo 13 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2023/1804 dėl alternatyviųjų degalų infrastruktūros diegimo, kuriuo panaikinama Direktyva 2014/94/ES.
    9. Elektriniai autobusai turi būti sertifikuoti pagal 2007 m. rugsėjo 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2007/46/EB, nustatančios motorinių transporto priemonių ir jų priekabų bei tokioms transporto priemonėms skirtų sistemų, sudėtinių dalių ir atskirų techninių mazgų patvirtinimo pagrindus, reikalavimus su reikalavimų pakeitimais.
    10. Elektriniai autobusai turi atitikti I, II ir A klasių keleivinėms transporto priemonėms keliamus reikalavimus, nustatytus Jungtinių Tautų Europos ekonomikos komisijos (JT EEK) taisyklėje Nr. 107 „Vienodos nuostatos dėl M2 arba M3 kategorijos transporto priemonių patvirtinimo, atsižvelgiant į jų bendrąją konstrukciją“.
    11. Elektriniai autobusai turi atitikti transporto priemonių pritaikymo individualių poreikių turintiems asmenims reikalavimus, numatytus Viešojo transporto priemonių pritaikymo neįgaliesiems ir riboto judumo asmenims reikalavimų apraše.
    12. Elektriniai autobusai surenkami laikantis Motorinių transporto priemonių, jų priekabų gamybos ir perdirbimo ir techninės ekspertizės atlikimo tvarkos aprašo reikalavimų.
    13. Pagamintiems (surinktiems) elektriniams autobusams Lietuvos transporto saugos administracijoje turi būti atliktas atitikties įvertinimas ir gautas Europos Sąjungos (toliau – ES) ar nacionalinio tipo patvirtinimo liudijimas arba kiekvienos transporto priemonės individualus patvirtinimas.
    14. Vienas pareiškėjas gali pateikti tik vieną PĮP pagal Projektų taisyklių 1 priedą.
    15. Finansavimas gali būti skiriamas pareiškėjams atsižvelgiant į Reglamento (ES) Nr. 651/2014 1 straipsnio 2–5 dalyse, 14 straipsnyje nustatytus apribojimus.
    16. Finansavimas neskiriamas pareiškėjui, kuriam pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos ekonominių ir kitų tarptautinių sankcijų įgyvendinimo įstatymo 9 straipsniu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos interneto tinklalapyje https://fntt.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/4166), arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, įtraukti į užsieniečių, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, viešąjį sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje www.migracija.lt.
    17. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, ES struktūrinių fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, projekto veiklos išlaidoms apmokėti skyrus ES struktūrinių fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.
    18. Projekto vykdytojas turi apdrausti ilgalaikį materialųjį turtą, kuriam įsigyti ar sukurti vykdant projektą naudotas finansavimas, maksimaliu turto atkuriamosios vertės draudimu nuo visų galimų rizikos atvejų nuo projekto finansavimo pabaigos.
    19. Pareiškėjas PĮP privalo nurodyti rodikliais „Lietuvoje pagamintų (surinktų) ir modifikuotų elektrinių autobusų skaičius“ ir „Pradėtas elektrinių autobusų surinkimas“ siekiamą reikšmę, kuri turi būti pasiekta iki projekto įgyvendinimo pabaigos. Projektas taip pat turi prisidėti prie Reglamento (ES) 2021/2106 priede nustatyto 9 bendrojo rodiklio „Paramą gavusių įmonių (iš kurių mažosios, įskaitant labai mažas, vidutinės ir didelės) skaičius“.
    20. Jei pareiškėjas yra labai maža, maža ar vidutinė įmonė (toliau – MVĮ), ji turi būti veikianti ne trumpiau kaip vienus metus ir kurios vidutinės pačios MVĮ pagamintos produkcijos metinės pajamos per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo MVĮ įregistravimo dienos (jeigu MVĮ vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) yra ne mažesnės kaip 145 000 (vienas šimtas keturiasdešimt penki tūkstančiai) eurų (vertinama, ar pareiškėjas yra MVĮ, kuri turi pakankamai patirties, t. y. veikia ne trumpiau kaip vienus metus, ir kuri yra finansiškai pajėgi, t. y. kurios vidutinės metinės pajamos iš pačios pagamintos produkcijos pagal pateiktus pastarųjų 3 finansinių metų arba per laiką nuo MVĮ įregistravimo dienos (jeigu MVĮ vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) patvirtintos finansinės atskaitomybės dokumentus yra ne mažesnės kaip 145 000 (vienas šimtas keturiasdešimt penki tūkstančiai) eurų.
    21. Vadovaudamiesi žaliųjų pirkimų tikslais, nustatytais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl žaliųjų pirkimų tikslų nustatymo ir įgyvendinimo“, pareiškėjai, atlikdami visus pirkimus, išskyrus minėtame nutarime numatytas išimtis, turi taikyti žaliųjų pirkimų reikalavimus pagal Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 „Dėl Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašo patvirtinimo“.
    22. Įgyvendindamas projektą projekto vykdytojas privalo laikytis Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės reglamentą techninių gairių 2021/C58/01 ir „InvestEU“ fondo remiamų operacijų tvarumo patikros techninių gairių, užtikrinti, kad priemonė atitiktų minėtas Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo technines gaires.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    1. Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.), ir atsižvelgiama į Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos nuostatas. Neturi būti numatyta projekto įgyvendinimo veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.
    2. Projekte negali būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant darnaus vystymosi principus, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą.
    3. Projekto įgyvendinimo metu turi būti laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą. Projekto veikla neturi daryti reikšmingos žalos nė vienam iš 6 aplinkos apsaugos tikslų, nurodytų 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje.
    4. Turi būti užtikrinta, kad finansuojamoji veikla nepažeis Chartijos pagrindinių teisių: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atveju; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingos teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos reikalavimų.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    1. Po projekto finansavimo pabaigos 5 metus turi būti užtikrintas investicijų tęstinumas Projektų taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    2. Projekto vykdytojas turi apdrausti projektui įgyvendinti skirtą ilgalaikį materialųjį turtą, kuris įsigytas iš projektui skirto finansavimo lėšų, maksimaliu turto atkuriamosios vertės draudimu nuo visų galimų rizikos atvejų; turtas turi būti draudžiamas Aprašo 11.1 papunktyje nurodytą laikotarpį, draudžiamojo įvykio atveju Projekto vykdytojas turi atkurti prarastą turtą.
    3. Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad ilgalaikis materialusis turtas, kuris įsigytas arba sukurtas iš projektui skirtų lėšų, būtų naudojamas ir prižiūrimas vadovaujantis gamintojo rekomendacijomis per visą Aprašo 11.1 papunktyje nurodytą laikotarpį.
    4. Projekto vykdytojas turi pateikti CPVA Lietuvoje pagamintų (surinktų) autobusų sąrašą, kuriame nurodomas transporto priemonės tipas (žemagrindė, aukštagrindė), variklio / energijos šaltinio tipas, transporto priemonės registracijos numeris.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veiklų įgyvendinimo trukmė negali būti ilgesnė kaip iki 2026 m. balandžio 30 d.

    Tam tikrais atvejais dėl objektyvių priežasčių, kurių pareiškėjas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto įgyvendinimo trukmė gali būti pratęsta Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 149.3 papunktyje nustatyto termino.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.

    https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Projektų specialieji atrankos kriterijai nenustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VII skyriuje ir CPVA parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    2. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos, atitinkančios Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnį, tiesiogiai skirtos elektrinių autobusų gamybai (surinkimui):
    2.1 ne mažiau kaip 80 proc. išlaidų turi būti skirta gamybos linijoms ir įrenginiams, kurie skirti elektrinių autobusų gamybai (surinkimui), įsigyti pagal Europos Bendrijos ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių NACE 2 red C (Apdirbamoji gamyba), kodai 27.11; 27.12; 27.20; 29.10; 29.20; 29.31; 29.32;
    2.2. ne daugiau kaip 20 proc. išlaidų gali būti skirta nematerialiajam turtui įsigyti.
    3. Netinkamos finansuoti išlaidos yra:
    3.1. išlaidos transporto priemonėms įsigyti;
    3.2. žemės pirkimo išlaidos;
    3.3. įgyvendinant projektą naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo išlaidos;
    3.4. projektą vykdančių ir (ar) projekto veiklose dalyvaujančių asmenų komandiruočių ir kelionių išlaidos;
    3.5. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) išlaidos;
    3.6. projekto administravimo išlaidos;
    3.7. kitos išlaidos, nurodytos Projektų taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje „Netinkamos finansuoti išlaidos“;
    3.8. produkcijos (elektrinių autobusų) komplektuojamosios dalys.
    4. Kryžminis finansavimas netaikomas.
    5. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo lėšų.
    6. Projekto išlaidų apmokėjimo laikotarpis – iki 2026 m. balandžio 30 d.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė
    Daugiau Mažiau
  • EGADP subsidijos lėšos
    1 360 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Elektrinių autobusų gamybos (surinkimo) skatinimas Lietuvoje:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    3 priedas: Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus 9 priedas: Kiti su PĮP privalomi pateikti priedai (sąrašas pateikiamas rinkmenoje) 10 priedas: Aprašo 1 priedas PROJEKTO (ĮSKAITANT JUNGTINĮ PROJEKTĄ) ATITIKTIES REIKŠMINGOS ŽALOS NEDARYMO HORIZONTALIAJAM PRINCIPUI VERTINIMO REIKALAVIMŲ APRAŠAS 11 priedas: Informacija apie pareiškėjui (partneriui) suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis)
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Elektrinių autobusų gamybos (surinkimo) skatinimas Lietuvoje:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Paramą gavusios įmonės, iš jų didelės įmonės R.B.1.2009.3 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš jų vidutinės įmonės R.B.1.2009.2 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš jų mažos ir labai mažos įmonės R.B.1.2009.1 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės R.B.1.2009 įmonės 0,00
    Pradėtas elektrinių autobusų surinkimas P.S.1.1033.2 vnt. 10,00
    Lietuvoje pagamintų (surinktų) ir modifikuotų elektrinių autobusų skaičius P.S.1.1033 skaičius 10,00
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Kristina Juodvalkienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37066081839 k.juodvalkiene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau