Teikiama nuo
2024-07-02 08:00
Teikiama iki
2024-09-16 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
22 989 356,00 €
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Finansavimo forma
Dotacija
Kontaktai
Jurgita, Musteikienė
Centrinė projektų valdymo agentūra
Vyresnysis projektų vadovas
Finansuojamos veiklos
Galimi pareiškėjai
Didžiausia suma vienam projektui
Finansuojamoji dalis
Regionas
Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas Valstybės duomenų agentūra
Registrų centras
Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija
Valstybinis studijų fondas
Valstybinis patentų biuras
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Rokiškio rajono savivaldybės administracija
Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Šakių rajono savivaldybės administracija
Vilniaus savivaldybės administracija
Druskininkų savivaldybės administracija
Varėnos rajono savivaldybės administracija
Skuodo rajono savivaldybės administracija
Jonavos rajono savivaldybės administracija
Šiaulių miesto savivaldybės administracija
Joniškio rajono savivaldybės administracija
Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija
Visagino savivaldybės administracija
Širvintų rajono savivaldybės administracija
Alytaus miesto savivaldybės administracija
22 989 356,00 € 100% Netaikoma
Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
    2. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planas „Naujos kartos Lietuva“, patvirtintas 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo (toliau – NKL planas);
    3. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Taisyklės);
    4. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės);
    5. 2021 m. rugsėjo 28 d. Komisijos deleguotasis reglamentas (ES) 2021/2106, kuriuo nustatomi ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo rezultatų suvestinės bendri rodikliai, išsamiai apibrėžiami jos elementai ir taip papildomas Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo;
    6. Europos Komisijos 2022 m. gegužės 5 d. įgyvendinimo sprendimu patvirtintas Europos Komisijos ir Lietuvos veiklos susitarimas pagal Reglamentą (ES) 2021/241.
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    1. Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymas;
    2. Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymas;
    3. Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas;
    4. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gegužės 13 d. nutarimas Nr. 498 „Dėl valstybės informacinių technologijų infrastruktūros konsolidavimo ir jos valdymo optimizavimo“ (toliau – Nutarimas);
    5. Informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-241 „Dėl informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogo patvirtinimo“ (toliau – Katalogas);
    6. Organizacinių ir techninių kibernetinio saugumo reikalavimų, taikomų kibernetinio saugumo subjektams, aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. rugpjūčio 13 d. nutarimu Nr. 818 „Dėl Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymo įgyvendinimo“;
    7. Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. vasario 27 d. nutarimu Nr. 180 „Dėl Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
    8. 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos valstybės skaitmeninimo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. lapkričio 17 d. nutarimu Nr. 971 „Dėl 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos valstybės skaitmeninimo plėtros programos patvirtinimo“;
    9. 2021–2030 metų nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“;
    10. Duomenų atvėrimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 4-1150 „Dėl Duomenų atvėrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
    11. Planuojamų kurti skaitmeninių sprendimų, leidžiančių saugiai ir patogiai gauti paslaugas, vertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2023 m. spalio 26 d. įsakymu Nr. 4-610 „Dėl ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. rugsėjo 12 d. įsakymo Nr. 4-984 „Dėl Planuojamų kurti skaitmeninių sprendimų, leidžiančių saugiai ir patogiai gauti paslaugas, vertinimo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“ (toliau – Skaitmeninių sprendimų vertinimo metodika);
    12. Prioritetinių skaitmeninimo projektų, finansuojamų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės plano „Naujos kartos Lietuva“ ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis, sąrašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2024 m. kovo 21 d. įsakymu Nr. 4-156 „Dėl Prioritetinių skaitmeninimo projektų, finansuojamų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės plano „Naujos kartos Lietuva“ ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis, sąrašo patvirtinimo“;
    13. Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2013 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. T-36 „Dėl Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijų patvirtinimo“, 2023 m. kovo 29 d. redakcija (toliau – Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijos);
    14. Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Ekonomikos ir inovacijų ministro 2021 m. rugpjūčio 9 d. įsakymu Nr. 4-886 „Dėl Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos modernizavimo ir Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos nuostatų ir Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos duomenų saugos nuostatų patvirtinimo“ (toliau – VIISP nuostatai);
    15. Registrų ir valstybės informacinių sistemų registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. spalio 16 d. nutarimu Nr. 1263 „Dėl registrų sąrašo reorganizavimo į registrų ir valstybės informacinių sistemų registrą ir registrų ir valstybės informacinių sistemų registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – RISR nuostatai);
    16. Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinės rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2014 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. T-65 „Dėl Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinių rekomendacijų patvirtinimo“;
    17. Neįgaliesiems pritaikytų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių kūrimo, testavimo ir įvertinimo metodinės rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2013 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. T-72 „Dėl Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2004 m. kovo 31 d. įsakymo Nr. T-40 „Dėl Neįgaliesiems pritaikytų interneto tinklalapių kūrimo, testavimo ir įvertinimo metodinių rekomendacijų patvirtinimo“ pakeitimo“;
    18. Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika, patvirtinta Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2014 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. T-29 „Dėl Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika);
    19. Duomenų rinkinių sudarymo ir perdavimo į Lietuvos atvirų duomenų portalą naudojantis Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos statistikos departamento generalinio direktoriaus 2022 m. sausio 20 d. įsakymu Nr. DĮ-21 „Dėl Duomenų rinkinių sudarymo ir perdavimo į Lietuvos atvirų duomenų portalą naudojantis Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema tvarkos aprašo patvirtinimo“;
    20. Elektroninių keleivinio transporto bilietų sistemų diegimo koncepcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2014 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. 3-87-(E) „Dėl Elektroninių keleivinio transporto bilietų sistemų diegimo koncepcijos patvirtinimo“.
    21. Rekomendacijos dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, patvirtintos viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2023 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 2023/8-246 „Dėl rekomendacijų dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams patvirtinimo“ (toliau – Rekomendacijos).
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1. Pagal Aprašą finansuojama veikla – viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas.
    2. Pagal Aprašą finansuojama veikla įgyvendinama valstybės planavimo būdu.
    3. Pagal Aprašą galimi pareiškėjai yra nurodomi Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Pareiškėjo pavadinimas“.
    4. Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimo projektų (toliau – projektai) veiklos turi būti baigtos įgyvendinti iki 2026 m. balandžio 30 d., visi Apraše nurodyti rodikliai turi būti pasiekti pirmiau Apraše nurodytos lentelės stulpelyje „Siektina reikšmė“ nustatytais terminais.
    5. Projektų veiklos įgyvendinamos Lietuvos Respublikoje.
    6. Projektų komunikacijos ir informavimo apie projektą veiksmai atliekami vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmojo skirsnio nuostatomis.
    7. Pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Papildomi reikalavimai projektui“ nustatytas reikalavimas suderinti PĮP ir investicijų projektą arba PĮP ir galimybių studiją su Informacinės visuomenės plėtros komitetu (toliau – IVPK), prieš teikdami šiuos dokumentus viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – Administruojančioji institucija), turi juos suderinti su IVPK. IVPK išvados dėl minėtų dokumentų pateikiamos per 10 darbo dienų nuo šių dokumentų gavimo;
    8. Pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 2 lentelės stulpelyje „Papildomi reikalavimai projektui“ nustatytas reikalavimas suderinti PĮP ir investicijų projektą arba PĮP ir galimybių studiją su Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija (toliau – Susisiekimo ministerija) arba Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija (toliau – Sveikatos apsaugos ministerija), prieš teikdami šiuos dokumentus Administruojančiajai institucijai, turi juos suderinti su Susisiekimo ministerija arba Sveikatos apsaugos ministerija. Suinteresuotų institucijų išvados dėl minėtų dokumentų pateikiamos per 10 darbo dienų nuo šių dokumentų gavimo.
    9. Reikalavimai projektams:
    9.1. turi būti įtraukta (įvertinta ir suderinus su IVPK) naujų informacinių technologijų (toliau – IT) paslaugų kaina. Šis reikalavimas taikomas, jeigu reikalingos informacinių technologijų paslaugos, kurios nėra įtrauktos į Informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-241 „Dėl Informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogo patvirtinimo“ arba reikalingas nestandartinis paslaugų aptarnavimo lygio susitarimas (angl. Service Level Agreement – SLA) (taikomas pareiškėjams, dalyvaujantiems valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavime);
    9.2. atliekant projekto finansinę analizę turi būti įvertintas kuriamam sprendimui eksploatuoti reikalingas centralizuotai teikiamų IT paslaugų poreikis ir jų teikimo sąnaudoms padengti reikalingų lėšų poreikis, apskaičiuotas vadovaujantis 2022 metų Informacinės visuomenės plėtros komiteto teikiamų informacinių technologijų paslaugų įkainiais, patvirtintais Informacinės visuomenės plėtros komiteto direktoriaus 2022 m. sausio 12 d. įsakymu Nr. T-6(2022) „Dėl 2022 metų Informacinės visuomenės plėtros komiteto teikiamų informacinių technologijų paslaugų įkainių patvirtinimo“ (taikomas pareiškėjams, dalyvaujantiems valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavime);
    9.3. turi būti pateikiami aiškūs, pamatuojami naudos kriterijai, kuriuos tikimasi pasiekti įgyvendinus projektą;
    9.4. jeigu įgyvendinant projektą yra kuriama ar modernizuojama informacinė sistema (net jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendimą, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas) sukuriant naujus duomenų rinkinius, kuriuos reikalinga atverti, turi būti parengiamas pirminių duomenų šaltinio duomenų struktūros aprašas ir realizuojama jungtis su Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema (toliau – VDV IS), vadovaujantis Aprašo 1 punkto 1.2.9 ir 1.2.16 papunkčiuose nurodytais teisės aktais;
    9.5. turi būti numatytas atsparumo įsilaužimui testavimas (atliekamas ne diegėjo);
    9.6. reikalingas funkcionalumas kapinių duomenims skaitmeninti ir paslaugai teikti turi būti įsigytas rinkoje kaip paslauga (pvz., licencijų nuoma arba angl. software as a service) (taikoma pareiškėjams, kurie įgyvendina kapinių duomenų skaitmeninimo projektus);
    9.7. negali būti pakartotinai renkami duomenys, kurie jau yra kaupiami ir tvarkomi valstybės informacinėse sistemose ir registruose. Tokiems duomenims gauti turi būti naudojamos sąsajos teikiamos per Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos (toliau – VIISP) duomenų mainų sistemą, o jeigu nėra, realizuojamos reikalingos naujos sąsajos vadovaujantis Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijomis;
    9.8. prieš pradedant informacinės sistemos kūrimo projektų veiklas, turi būti atlikta numatomų skaitmenizuoti institucijos vidinių veiklos procesų peržiūra, siekiant juos optimizuoti, užtikrinti darbą su duomenimis, neperkėlinėti esamų darbo su dokumentais procesų į skaitmeninę terpę (reikalavimas taikomas, net jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendimą, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas). Jeigu informacinės sistemos kūrimo arba modernizavimo paslaugos yra perkamos, tai numatomų skaitmenizuoti institucijos vidinių veiklos procesų peržiūra turi būti atlikta iki informacinės sistemos kūrimo arba modernizavimo pirkimo, kurio apimtyje pradedamos informacinės sistemos kūrimo arba modernizavimo veiklos, pradžios; jeigu informacinė sistema kuriama arba modernizuojama pasitelkiant projekto vykdytojo žmogiškuosius išteklius – iki susijusios informacinės sistemos kūrimo arba modernizavimo veiklų pradžios;
    9.9. projekto apimtyje turi būti sukurta Universalioji duomenų teikimo sąsaja, kaip ši sąvoka apibrėžta Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijose;
    9.10. projekto apimtyje, kuriant ir (ar) modernizuojant skaitmeninį sprendimą ir neįsigyjant jo rinkoje kaip paslaugos jau egzistuojančio sprendimo, turi būti numatyta įdiegti automatinio diegimo (angl. Continuous integration / Continuous Delivery and Deployment, CI/CD) priemones bei parengti automatinio diegimo procedūras iš pareiškėjo valdomos programinio kodo saugyklos. Kuriamų informacinių sistemų ir registrų išeities kodas turi būti saugomas pareiškėjo valdomoje programinio kodo saugykloje, o pasirinkta licencija turi leisti jį pakartotinai panaudoti (reikalavimas taikomas, tik jei planuojama kurti ir (ar) modernizuoti naujus, rinkoje neegzistuojančius sprendimus, tačiau jeigu diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą, kurį sudaro kokie nors programinės įrangos komponentai, o jų programinis kodas bus keičiamas, pritaikomas ar adaptuojamas projekto tikslams pasiekti – minėtas reikalavimas turi būti taikomas);
    9.11. projekto apimtyje, kuriant ir (ar) modernizuojant skaitmeninį sprendimą ir neįsigyjant jo rinkoje kaip paslaugos jau egzistuojančio sprendimo, turi būti numatyta įdiegti sistemos stebėsenos priemones, jeigu šiuo metu panašios priemonės organizacijoje nėra naudojamos, leidžiančias stebėti sistemos mazgų apkrovas, sistemos mazgų neveikimo įvykius ir jų istoriją, viešai prieinamų sistemos komponentų neveikimo įvykius ir jų istoriją, sistemos duomenų mainų sąsajų veikimo būseną ir jos neveikimo istoriją, informuoti administratorius apie kritinius sistemos veikimo įvykius (reikalavimas taikomas tik, jei sprendimas bus diegiamas į pareiškėjo valdomą infrastruktūrą ir nebus įsigyjamas kaip paslauga rinkoje egzistuojančio sprendimo);
    9.12. įgyvendinant projektą, kurio apimtyje yra kuriamos ar modernizuojamos el. paslaugos, turi būti įdiegtos priemonės perduoti el. paslaugų būsenų pokyčius ir prieinamumo stebėsenos duomenis į VIISP sistemą (reikalavimas netaikomas pareiškėjams, kai nėra techninių galimybių realizuoti el. paslaugos prieinamumą per e. valdžios vartų portalą //www.epaslaugos.lt);
    9.13. elektroninių paslaugų inicijavimo naudotojo sąsaja, paslaugų procesų konstravimas, asmens atpažintis, atsiskaitymai už paslaugas, komunikavimas su paslaugų gavėjais, duomenų analizė, ataskaitos bei jų publikavimas, duomenų pakartotinio panaudojimo uždaviniai ir kt. turi būti realizuojami naudojant bendro naudojimo platformų sprendinius, kuriuos kaip paslaugas teikia VIISP, VDV IS, atvirų duomenų portalas ir kt. Negali būti kuriami bendro naudojimo platformų paslaugas dubliuojantys sprendimai, išskyrus atvejus, kai panaudojami jau anksčiau įdiegti sprendimai arba naujų sprendimų kūrimas pagrįstas būtinybe ir suderintas su atitinkamų platformų valdytojais. Pertekliniai, dubliuojantys sprendiniai nebus finansuojami;
    9.14. projekto apimtyje sukurtos viešosios ir administracinės elektroninės paslaugos turi būti prieinamos inicijuoti (užsakyti) per Elektroninių vadžios vartų portalą //www.epaslaugos.lt (reikalavimas netaikomas pareiškėjams, kai nėra techninių galimybių realizuoti el. paslaugos prieinamumą per e. valdžios vartų portalą //www.epaslaugos.lt).
    10. Projektai turi atitikti skaitmeninių sprendimų privalomus kriterijus, nustatytus Skaitmeninių sprendimų vertinimo metodikos III skyriuje. Šie privalomi kriterijai turi būti realizuoti projekto įgyvendinimo metu.
    11. Pagal Aprašą galimi projekto partneriai (toliau – partneris (-iai) yra nurodyti Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Projekto partneriai“.
    12. Projekto vykdytojas nuo projekto sutarties pasirašymo dienos turi informuoti raštu Ministerijos paskirtą atsakingą asmenį apie projekto veiklų įgyvendinimo pažangą. Informacija apie projekto veiklų įgyvendinimo pažangą teikiama raštu už kiekvieną ketvirtį iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 10 dienos.
    13. Projekto apimtyje kuriama arba modernizuojama informacinė sistema iki jos kūrimo arba modernizavimo darbų pradžios turi būti įregistruota į Registrų ir valstybės informacinių sistemų registrą (RISR) RISR nuostatuose nustatyta tvarka (reikalavimas taikomas net, jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendimą, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas);
    14. Atsižvelgiant į Valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo 23 straipsnio 3 dalies reikalavimus, steigdamas informacinę sistemą, projekto vykdytojas turi parengti informacinės sistemos nuostatų projektą. Informacinė sistema laikoma įsteigta nuo informacinės sistemos nuostatų patvirtinimo (reikalavimas taikomas net, jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendimą, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas).
    15. Projekto vykdytojui sukūrus ar modernizavus elektronines paslaugas, turi būti patvirtintas kuriamos arba modernizuojamos informacinės sistemos priėmimo ir tinkamumo eksploatuoti aktas, kaip nustatyta Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodikoje (reikalavimas taikomas net, jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendinį, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendinį yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas).
    16. Elektroninės paslaugos turi būti kuriamos ar modernizuojamos taip, kad veiktų IT paslaugų teikėjo infrastruktūroje (taikoma pareiškėjams, kurie dalyvauja valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavimo ir optimizavimo procese, reglamentuotame Nutarime).
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    1. Projekte neturi būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį HP (darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.).
    2. Įvertinus įgyvendinti numatytų veiksmų (veiklų) poveikį šešiems aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje, nustatyta, kad planuojamos įgyvendinti veiklos neturės jokio numatomo poveikio visiems šešiems aplinkos tikslams arba numatomas jų poveikis bus nereikšmingas, t. y. nedarys tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad veiksmai (veiklos) atitinka principą „nedaroma reikšminga žala“. Projektų atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami Aprašo 1 priede.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Papildomi reikalavimai įgyvendinus projekto veiklas, kurie nenumatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nėra taikomi.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veikla turi būti baigta įgyvendinti iki 2026 m. balandžio 30 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji atrankos kriterijai
    Specialieji projektų atrankos kriterijai nėra nustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 10 priedas: galimybių studija, parengta vadovaujantis Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika (taikoma, jeigu įgyvendinant projektą valstybės informacinei sistemai sukurti ar modernizuoti planuoja panaudoti investicijų nuo 300 000 eurų (imtinai) iki 1 000 000 eurų (imtinai); 11 priedas: įgaliojimas pasirašyti PĮP, jei jį pasirašo ne pareiškėjo įstaigos vadovas; 12 priedas: dokumentai ir informacija, pagrindžiantys projekto išlaidų pagrįstumą (pvz., sudarytų sutarčių kopijos, komerciniai pasiūlymai), taip pat pateikiamos nuorodos į rinkoje esančias kainas (pvz., Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje); 13 priedas: darbo užmokesčio išlaidų pagrįstumą patvirtinantys dokumentai (veiklų sąrašas su projektą vykdančių asmenų darbo valandomis, įkainis (valandinis arba mėnesinis), jo pagrindimas) (jei taikoma).; 14 priedas: NKL plano lėšomis finansuojamų projektų atrankos ir vertinimo komisijai pateikta galutinė projekto paraiškos versija; 15 priedas: pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Papildomi reikalavimai projektui“ numatytas reikalavimas suderinti PĮP ir investicijų projektą arba PĮP ir galimybių studiją su IVPK, turi pateikti suderinimo su IVPK raštus; 16 priedas: pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 2 lentelės stulpelyje „Papildomi reikalavimai projektui“ numatytas reikalavimas suderinti PĮP ir investicijų projektą arba suderinti PĮP ir galimybių studiją su SM arba SAM, turi pateikti suderinimo su SM arba SAM raštus; 17 priedas: užpildytas Aprašo 3 priedas (Informacija, reikalinga projekto atitikčiai PFSA keliamiems reikalavimams įvertinti; 18 priedas: darbo užmokesčio pažyma (Aprašo 4 priedas).
    Daugiau Mažiau
  • Programa
    Naujos kartos Lietuva
    Daugiau Mažiau
  • Komponentas
    Skaitmeninė transformacija ekonomikos augimui
    Daugiau Mažiau
  • Atsakinga institucija
    Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija
    Daugiau Mažiau
  • Administruojanti institucija
    Centrinė projektų valdymo agentūra
    Daugiau Mažiau