Teikiama nuo
2023-09-14 08:00
Teikiama iki
2023-10-16 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
20 822 000,00 €
Projektų atrankos būdas
Planavimas, kai ketinama įgyvendinti jungtinį projektą
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
20 822 000,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos energetikos ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Žalesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Skatinti atsinaujinančiąją energiją pagal Direktyvą (ES) 2018/2001, įskaitant joje nustatytus tvarumo kriterijus
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    03-001-06-03-02-03-01 Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą visoje Lietuvoje
    03-001-06-03-02-03-02 Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą Vidurio ir vakarų Lietuvoje
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Fiziniai asmenys (šalies gyventojai).
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra.
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    03-001-06-03-02-03-01 19,55
    03-001-06-03-02-03-02 19,55
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1. JP atranka vykdoma planavimo būdu. Galimas pareiškėjas – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra.
    2. Partneriai įgyvendinant projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP) negalimi.
    3. Pagal Aprašą JP vykdytojui skiriama iki 20 822 000 (dvidešimties milijonų aštuonių šimtų dvidešimt dviejų tūkstančių) eurų 2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų investicijų programoje (toliau – IP) numatytų lėšų, iš kurių:
    3.1. iki 6 000 000 (šešių milijonų) eurų IP numatytų lėšų – Aprašo 3.1 poveiklėje numatytoms veikloms įgyvendinti;
    3.2. iki 14 000 000 (keturiolikos milijonų) eurų IP numatytų lėšų – Aprašo 3.2 poveiklėje numatytoms veikloms įgyvendinti;
    3.3. vadovaujantis Aprašo 14.3 papunktyje nurodytu fiksuotojo įkainio tyrimu, iki 822 000 (aštuonių šimtų dvidešimt dviejų tūkstančių) eurų, bet ne daugiau kaip 4,11 procento nuo Aprašo 2.3.1 ir 2.3.2 papunktyje numatytų tinkamų Apraše numatytoms veikloms įgyvendinti skirtų išlaidų sumos – netiesioginėms JP vykdytojo išlaidoms, susijusioms su Apraše numatytų veiklų administravimu;
    3.4. JP viešinimo išlaidos nefinansuojamos.
    4. PĮP numatytos veiklos turi būti baigtos ne vėliau kaip iki 2026 m. gruodžio 31 d.
    5. Apraše nustatytų visų stebėsenos rodiklių reikšmių siekiama JP įgyvendinimo metu ir po jo. Kvietimai teikti paraiškas finansuoti Jungtinio projekto projektus (toliau – JP projektai) turi būti išdėstyti taip, kad užtikrintų visų Apraše nurodytų produkto ir rezultato rodiklių pasiekimą.
    6. JP vykdytojas, teikdamas PĮP administruojančiai institucijai, kartu su PĮP turi pateikti JP biudžetą pagrindžiančius dokumentus.
    7. PĮP nederinamas su Energetikos ministerija.
    8. Kvietimų planas teikti JP projektų paraiškas derinamas su Energetikos ministerija.
    9. Aprašo 2.3.1 ir 2.3.2 papunkčiuose nurodyta JP finansuojamoji dalis (IP numatytos lėšos) sudaro ne daugiau kaip 19,55 proc. sumos Aprašo 2.3.1 ir 2.3.2 papunkčiuose numatytoms JP projektų veikloms įgyvendinti. JP projektų vykdytojai prisideda nuosavu įnašu ne mažiau kaip 80,45 proc. JP projektų vykdytojai neprisideda nuosavu įnašu prie Aprašo 2.3.3 papunktyje nurodytų netiesioginių JP vykdytojo išlaidų.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    - JP ir JP projektai negali daryti neigiamo poveikio horizontaliesiems principams. JP projektų atitikties Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas Aprašo priede Nr. 1.
    - JP ir JP projektai neturės neigiamo poveikio horizontaliesiems principams, nes bus diegiamos atsinaujinančių išteklių energiją naudojančios technologijos ir įranga, kuriai nustatomi minimalūs techniniai reikalavimai (žr. Aprašo 3.18.1–3.18.2 p.). Veiklos prisidės mažinant šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas, didinant atsinaujinančių išteklių naudojimą.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    1. JP projekto vykdytojo veiklos pabaiga yra atnaujinto elektros tinklų nuosavybės ribų akto arba elektrinę įrengusio rangovo, teisės aktų nustatyta tvarka atestuoto eksploatuoti ir (ar) įrengti elektros įrenginius, deklaracijos data (deklaracijos forma nustatyta Elektros energijos gamintojų ir vartotojų elektros įrenginių prijungimo prie elektros tinklų tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 1-127 „Dėl Elektros energijos gamintojų ir vartotojų elektros įrenginių prijungimo prie elektros tinklų tvarkos aprašo patvirtinimo“, 3 priede), kai fizinis asmuo jau yra tapęs gaminančiu vartotoju ir (ar) atlikęs dalį ar visus reikiamus veiksmus.
    2. JP projekto vykdytojas užtikrina JP investicijų tęstinumą, kaip jis apibrėžtas PAFT X skirsnyje, 5 metus po JP finansavimo pabaigos, o šio tęstinumo neužtikrinus – grąžina JP vykdytojui finansavimo lėšų dalį proporcingai reikalavimo nesilaikymo laikotarpiui JP vykdytojo vidaus procedūrų apraše nustatyta tvarka.
    3. 5 metus po JP finansavimo pabaigos norint keisti elektros vartojimo objektą būtinas JP vykdytojo sutikimas.
    4. JP vykdytojas vykdo JP projektų investicijų tęstinumo reikalavimų stebėseną.
    5. JP vykdytojas per 5 metus po JP finansavimo pabaigos turi teisę bet kada paprašyti JP projekto vykdytojo pateikti objekto elektros energijos iš įdiegto įrenginio apskaitos ir (ar) kitus dokumentus, reikalingus JP vykdytojui vykdyti JP projekto investicijų tęstinumo užtikrinimo stebėseną.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    2026 m. gruodžio 31 d
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    1. JP vykdytojui valstybės pagalba neteikiama.

    2. JP projektų vykdytojams gali būti teikiama nereikšminga (de minimis) pagalba, kaip ji apibrėžta de minimis reglamentuose, jeigu įvykdomos visos sąlygos:

    2.1. elektros vartojimo objekte registruotas ne daugiau kaip vienas juridinis asmuo arba fizinis asmuo, vykdantis ekonominę veiklą; 

    2.2. elektros vartojimo objekte registruota ekonominė veikla atitinka Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje nurodytas sąlygas, kurioms esant valstybės pagalba, suteikta ją vykdančiam juridiniam asmeniui arba fiziniam asmeniui, būtų laikoma nesuderinama su vidaus rinka ir darančia įtaką valstybių – narių tarpusavio prekybai;

    2.3. vadovaujantis de minimis reglamentų nuostatomis, elektros vartojimo objekte ekonominę veiklą vykdančiam juridiniam asmeniui arba fiziniam asmeniui gali būti teikiama nereikšminga (de minimis) pagalba.  

    3.  Ekonominę veiklą vykdančiam juridiniam asmeniui arba fiziniam asmeniui, kurio ekonominė veikla registruota elektros vartojimo objekte, suteiktos nereikšmingos (de minimis) valstybės pagalbos suma laikoma visa JP projekto vykdytojui išmokėtos dotacijos suma.

    4. JP vykdytojas, prieš suteikiant nereikšmingą (de minimis) pagalbą JP projekto pareiškėjui, Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre (toliau – Registras) turi patikrinti, ar ekonominę veiklą vykdančiam juridiniam asmeniui arba fiziniam asmeniui, kurio ekonominė veikla registruota elektros vartojimo objekte, suteikus numatytą finansavimą, nebūtų viršyta leistina nereikšmingos pagalbos riba, taip pat patikrinti kitus Registre pateikiamus duomenis apie ekonominę veiklą vykdantį juridinį asmenį arba fizinį asmenį, kurio ekonominė veikla registruota elektros vartojimo objekte. 

    5. Jeigu JP vykdytojas nustato, kad ekonominę veiklą vykdančiam juridiniam asmeniui arba fiziniam asmeniui, kurio ekonominė veikla registruota elektros vartojimo objekte, suteikta ir numatoma suteikti nereikšminga (de minimis) pagalba viršija de minimis reglamentuose nustatytą nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydį, teikiama nereikšminga (de minimis) valstybės pagalba, kurią sudaro de minimis reglamentuose nustatyta didžiausios nereikšmingos (de minimis) pagalbos ir jau suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos sumų skirtumas.

    6. JP vykdytojas duomenis apie suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą turi pateikti į Registrą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir terminais.

    7. JP vykdytojas turi užtikrinti, kad bus laikomasi Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 6 straipsnio 4 punkte numatytos pareigos duomenis apie individualiai suteiktą de minimis pagalbą saugoti 10 finansinių metų nuo datos, kada paskutinį kartą pagal de minimis pagalbos schemą buvo suteikta individuali pagalba. 

    8. Tuo atveju, jeigu elektros vartojimo objekte registruota daugiau kaip vieno juridinio asmens ir (arba) fizinio asmens vykdoma ekonominė veikla, dotacija pagal Aprašą neskiriama ir paraiška atmetama.

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    JP turi atitikti PAFT 2 priede nustatytus projektų bendruosius atrankos kriterijus ir Aprašo 3.1 poveiklei nustatytą specialųjį projektų atrankos kriterijų. Aprašo 3.2 poveiklei specialieji projektų atrankos kriterijai nenustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Specialusis projektų atrankos kriterijus (taikomas tik JP projektams, atitinkantiems Aprašo 3.1 poveiklę), Jungtinio projekto projektų vykdytojų elektros vartojimo objektas turi būti Sostinės regione t.y. JP projektas atitiks specialųjį projektų atrankos kriterijų, jeigu VĮ „Registrų centras“ Nekilnojamojo turto registro duomenimis, elektros vartojimo objektas yra registruotas Sostinės regiono savivaldybėse.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    - Jungtinio projekto (toliau – JP) ir JP projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – PAFT)VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimus.
    - JP projekto tinkamos finansuoti išlaidos: saulės modulio išlaidos; įtampos keitiklio išlaidos; laikančiųjų konstrukcijų išlaidos; montavimo darbų išlaidos.
    - JP projektų išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei įsigyjama įranga atitinka Apraše nustatytus reikalavimus ir įsigyjama iš tiekėjo: juridinio asmens; fizinio asmens, kuris turi teisę verstis įrangos pardavimo veikla pagal verslo liudijimą ar individualios veiklos pažymą.
    - Įgyvendinant JP projektą, kuriam prašoma finansavimo, PVM sąskaita–faktūra, patvirtinanti Apraše nurodytos įrangos įsigijimą, gali būti išrašyta ir pagal Aprašą remiamos įrangos montavimo darbai turi būti užbaigti ir nuosavybės ribų aktas pasirašytas ar atnaujintas ne anksčiau kaip Aprašo įsigaliojimo dieną. Jeigu šiame papunktyje nustatytų sąlygų nesilaikoma, visas JP projektas tampa netinkamas ir jam finansavimas neskiriamas.
    - Pridėtinės vertės mokestis yra tinkamos finansuoti JP projekto išlaidos, išskyrus kai iš JP projekto lėšų apmokėtas PVM bus įtraukiamas į PVM atskaitą.
    - JP projektų vykdytojams projekto administravimo išlaidos yra netinkamos finansuoti projekto išlaidos.
    - Kryžminis finansavimas netaikomas.
    - JP projekto finansavimo, mokėjimų prašymų teikimo, atsiskaitymo detalius reikalavimus, kurie nedetalizuoti Apraše, Administravimo taisyklėse ir PAFT, nustato JP vykdytojas kvietime teikti paraiškas.
    - JP projektų viešinimo išlaidos yra netinkamos finansuoti išlaidos.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    20 822 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Sanglaudos fondas
    Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą visoje Lietuvoje:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 4,1100 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FĮ-012-02 03 Fiksuotasis vieneto įkainis už namų ūkių elektros energijos poreikiams įrengtos saulės elektrinės galią, su PVM 1652,2000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-12-01-fi-12-02-saules-elektrines-irengimo-namu-ukiuose-islaidu-fi-nustatymo-tyrimas
    FĮ-012-01 03 Fiksuotasis vieneto įkainis už namų ūkių elektros energijos poreikiams įrengtos saulės elektrinės galią, be PVM 1365,4500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-12-01-fi-12-02-saules-elektrines-irengimo-namu-ukiuose-islaidu-fi-nustatymo-tyrimas
    Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą Vidurio ir vakarų Lietuvoje:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FĮ-012-02 03 Fiksuotasis vieneto įkainis už namų ūkių elektros energijos poreikiams įrengtos saulės elektrinės galią, su PVM 1652,2000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-12-01-fi-12-02-saules-elektrines-irengimo-namu-ukiuose-islaidu-fi-nustatymo-tyrimas
    FĮ-012-01 03 Fiksuotasis vieneto įkainis už namų ūkių elektros energijos poreikiams įrengtos saulės elektrinės galią, be PVM 1365,4500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-12-01-fi-12-02-saules-elektrines-irengimo-namu-ukiuose-islaidu-fi-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 4,1100 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dydis
    82 301 790,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą visoje Lietuvoje:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Numatomas išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis R.B.2.2029 tonos CO2 ekvivalentu per metus 0,00
    Papildomi atsinaujinančios energijos gamybos pajėgumai, iš kurių elektros pajėgumai P.B.2.0022.1 MW 18,00
    Papildomi atsinaujinančių išteklių energijos gamybos pajėgumai, iš kurių elektros, šilumos energijos pajėgumai P.B.2.0022 MW 18,00
    Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą Vidurio ir vakarų Lietuvoje:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Papildomi atsinaujinančios energijos gamybos pajėgumai, iš kurių elektros pajėgumai P.B.2.0022.1 MW 43,00
    Papildomi atsinaujinančių išteklių energijos gamybos pajėgumai, iš kurių elektros, šilumos energijos pajėgumai P.B.2.0022 MW 43,00
    Numatomas išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis R.B.2.2029 tonos CO2 ekvivalentu per metus 0,00
    Daugiau Mažiau
  • Kita informacija
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos energetikos plėtros programos pažangos priemonės
    Nr. 03-001-06-03-02 „Didinti atsinaujinančių energijos išteklių dalį, užtikrinant atsinaujinančių išteklių integraciją į elektros tinklus“ veiklos „Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą“ poveiklės „Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą visoje Lietuvoje“ (toliau – 3.1 poveiklė) ir poveiklės „Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą Vidurio ir vakarų Lietuvoje“ (toliau – 3.2 poveiklė) projektų finansavimo sąlygų aprašas Nr. 2 (toliau – Aprašas) parengtas atsižvelgiant į:
    1.1. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentą Nr. 1408 /2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio sektoriuje su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2022 m. spalio 24 d. Komisijos reglamentu (ES) 2022/2046;
    1.2. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2020 m. liepos 2 d. Komisijos reglamentu 2020/972;
    1.3. 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2022 m. gruodžio 14 d. Komisijos reglamentu (ES) 2022/2514;
    1.4. Europos Parlamento ir Tarybos 2021 m. birželio 24 d. reglamentą (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo;
    1.1.5. Europos Parlamento ir Tarybos 2021 m. birželio 24 d. reglamentą (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės“ su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2023 m. vasario 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos Reglamentu (ES) 2023/435;
    1.6. Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymą;
    1.7. Lietuvos Respublikos atsinaujinančių išteklių energetikos įstatymą;
    1.8. Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymą;
    1.9. Lietuvos Respublikos saugomų teritorijų įstatymą;
    1.10. Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymą;
    1.11. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimą Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“;
    1.12. Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programą, kuriai pritarta 2020 m. gruodžio 11 d. Lietuvos Respublikos Seimo nutarimu Nr. XIV-72 „Dėl Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos“;
    1.13. Strateginio valdymo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“;
    1.14. 2021–2030 metų Nacionalinę energetikos plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 8 d. nutarimu Nr. 1064 „Dėl Nacionalinės energetikos plėtros programos patvirtinimo“;
    1.15. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės);
    1.16. Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu
    Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – PAFT).
    2. Apraše naudojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Aprašo 1.1 papunktyje nurodytuose teisės aktuose.
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Violeta Pilvelienė Centrinė projektų valdymo agentūra Grupės vadovas 37064912641 v.pilveliene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau