Nr. 20-101-K

Teikiama nuo
2024-10-25 08:00
Teikiama iki
2024-12-31 17:00 Liko 23 d. 15 val.
Kvietimo finansavimo suma
36 000 000,00 €
Pareiškėjo tipas
Privatus sektorius
Projektų atrankos būdas
Konkursas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
30 000 000,00 €
Regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Vilniaus regiono plėtros taryba
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Tvarus judumas miestuose
Pažangos priemonė
Konkretus uždavinys
Skatinti tvarų daugiarūšį judumą miestuose kaip vieną iš perėjimo prie nulinio anglies dioksido kiekio technologijų ekonomikos dalių
Svarbi informacija

Atkreipiame dėmesį, kad išsami informacija apie projektams taikomus prioritetinius atrankos kriterijus, pateikta kvietimo dokumentų skiltyje (pridedamas atskiras priedas)

  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    10-001-06-01-03-(RE)-20-(LT011-04-03-01) -01-01 Viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Vilniaus miesto ir Vilniaus regiono gyventojai bei Vilniaus mieste besilankantys asmenys, nulinės emisijos vietinio susisiekimo viešojo transporto priemonių naudotojai.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Juridiniai asmenys, su kuriais sudarytos viešųjų paslaugų teikimo sutartys vykdyti keleivių vežimo veiklą Vilniaus miesto savivaldybėje
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    10-001-06-01-03-(RE)-20-(LT011-04-03-01) -01-01 iki 85 proc.
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Projektas turi atitikti:
    1. Bendruosius projektų atrankos kriterijus, išdėstytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
    2. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintą darnaus judumo mieste planą (toliau – DJMP), kurio parengimas finansuotas 2014–2020 m. ES fondų lėšomis (su visais jo pakeitimais, kurie privalo būti oficialiai suderinti su Susisiekimo ministerija ir Darnaus judumo planų komisija, kaip tai numato Darnaus judumo planų rengimo rekomendacijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. 3-586 „Dėl Darnaus judumo planų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“).
    3. Projektas turi prisidėti prie 2009 m. spalio 30 d. Europos Vadovų Tarybos išvadomis Nr. 15265/09 patvirtintos Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos, atnaujintos Europos Komisijos 2012 m. kovo 23 d. komunikatu Nr. COM (2012) 128, tikslo „Sujungti regioną“ ir Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos veiksmų plane, patvirtintame Europos Komisijos 2021 m. vasario 15 d. sprendimu Nr. SWD (2021) 24, numatytos politinės srities „Transportas“ tikslų įgyvendinimo.
    4. Projektas turi prisidėti ne mažiau kaip prie vieno produkto ir ne mažiau kaip prie vieno rezultato rodiklio, kurie nurodyti Gairių 2.1 dalyje.
    5. Projekto vykdytojas privalo įgyvendinti privalomas matomumo ir informavimo apie projektą veiksmų priemones, numatytas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje.
    6. Projekto vykdytojas ir (ar) partneris turi laikytis Gairių 3 ir 3.1 dalyse nustatytų reikalavimų dėl horizontaliųjų principų ir Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos laikymosi.
    7. Siekiant užtikrinti atitiktį Reglamento (ES) Nr. 651/2014 6 straipsnio nuostatoms dėl skatinamojo poveikio, kuris yra būtina sąlyga valstybės pagalbos teikimui, projekto veiklos gali būti pradėtos įgyvendinti tik pateikus (užregistravus) projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP) RPPl administruojančiajai institucijai; šių projekto veiklų išlaidos nuo RPPl administruojančiajai institucijai pateikto PĮP registravimo dienos iki projekto sutarties pasirašymo yra patiriamos pareiškėjo rizika. Projektui, kurio veiklos yra pradėtos įgyvendinti iki RPPl administruojančiajai institucijai pateikto PĮP registravimo dienos, finansavimas nebus skiriamas.
    8. Maksimalus vienos įmonės vienam investiciniam projektui leistinos suteikti valstybės pagalbos dydis, kaip jis aiškinamas pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 4 straipsnio 1 dalies sb punktą, yra 30 mln. Eur.
    9. Įgyvendinant Gairių 1-ą veiklą turi būti įsigytos naujos (neeksploatuotos, transporto priemonės registracijos vieta Lietuvos Respublikoje) žemagrindės savaeigės visai netaršios (nulinės emisijos) keleivinio transporto priemonės, t. y. M2 arba M3 klasės elektra varomos ir (arba) vandeniliu pildomos viešojo transporto priemonės be vidaus degimo variklio (toliau – visai netaršios transporto priemonės), kiekvienai jų taikomi šie reikalavimai:
    - turi būti sertifikuota pagal 2018 m. gegužės 30 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2018/858 dėl motorinių transporto priemonių ir jų priekabų bei tokioms transporto priemonėms skirtų sistemų, komponentų ir atskirų techninių mazgų patvirtinimo ir rinkos priežiūros, kuriuo iš dalies keičiami reglamentai (EB) Nr. 715/2007 ir (EB) Nr. 595/2009 bei panaikinama Direktyva 2007/46/EB, reikalavimus;
    - turi atitikti Techninius motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimus, patvirtintus Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus 2022 m. spalio 20 d. įsakymu Nr. 2BE-260 „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų patvirtinimo“;
    - turi atitikti I, II ir A klasių keleivinėms transporto priemonėms keliamus reikalavimus, nustatytus Jungtinių Tautų Europos ekonomikos komisijos (JT EEK) taisyklėje Nr. 107 „Vienodos nuostatos dėl M2 arba M3 kategorijos transporto priemonių patvirtinimo, atsižvelgiant į jų bendrąją konstrukciją“ (toliau – JT EEK taisyklė Nr. 107); pagal Gaires nefinansuojamas III ir B klasės transporto priemonių įsigijimas;
    - turi būti įrengta ne mažiau kaip 13 sėdimųjų vietų, papildomai gali būti įrengta iki trijų atlenkiamų sėdynių, kurias gali būti privalu užleisti asmeniui su negalia vežimėlyje arba vaikiškam vežimėliui; mažiausiai viena vieta specialiosios paskirties vežimėlio naudotojui arba vaikiškam vežimėliui; numatytas pagal JT EEK taisyklės Nr. 107 reikalavimus sertifikuotas specialiosios paskirties vežimėlio tvirtinimas priklausomai nuo autobuso klasės, taip pat privalo būti įrengtas ir vaikiško vėžimėlio tvirtinimas; bendras įrengtų sėdimųjų ir stovimųjų vietų skaičius turi būti ne mažesnis kaip 20;
    - specialiosios paskirties vežimėlių naudotojų ir vaikiškų vežimėlių įvažiavimas ir (ar) išvažiavimas turi būti numatytas pro šonines (ne galines) duris;
    - turi turėti įrengtas pirmenybines sėdimas vietas (specialiąsias sėdynes – padidintas, atitinkamai paženklintas) ir kitą privalomą įrangą, atitinkančią JT EEK taisyklės Nr. 107 reikalavimus, riboto judumo keleiviams; šios sėdimos vietos privalo būti pasiekiamos iš nužemintos grindų zonos be papildomų laiptelių; atlenkiamos sėdynės nėra laikomos pirmenybinėmis sėdynėmis; minimalus sėdynių skaičius transporto priemonėje: A klasė – 1 sėdynė; II klasė – 2 sėdynės; I klasė – 4 sėdynės;
    - turi būti įrengta vaizdo stebėjimo sistema, skirta keleivių ir vairuotojų saugumui užtikrinti, leidžianti stebėti visą transporto priemonės saloną;
    - turi būti aprūpinta išoriniu keleivių įlipimo ir (ar) išlipimo durų apšvietimu, transporto priemonei sustojus ir atidarius duris;
    - turi atitikti kitus viešojo transporto priemonių pritaikymo individualių poreikių turintiems asmenims reikalavimus, numatytus Viešojo transporto priemonių pritaikymo neįgaliesiems ir riboto judumo asmenims reikalavimų apraše;
    - turi būti aprūpinta antialkoholiniu variklio užraktu (alkoholio matuokliu, sujungtu su variklio paleidimo mechanizmu ir galinčiu užblokuoti variklio paleidimą, jeigu į jį kvepiamame ore alkoholio koncentracija viršija numatytąją);
    - kelių transporto priemonė turi atitikti Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklėse nustatytus reikalavimus.
    9. Įgyvendinant projektą, kurio vertė viršija 10 mln. Eur, papildomai projekto vykdytojas turi surengti ne mažiau kaip vieną komunikacinį renginį ar įgyvendinti kitą komunikacinę veiklą, taip pat laiku (prieš 2–3 mėnesius) pakviesti ar įtraukti į juos Europos Komisijos ir vadovaujančiosios institucijos atstovus.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    1. Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami horizontalieji principai: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kitų aspektų), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.).
    2. Laikantis darnaus vystymosi horizontaliojo principo, įgyvendinant projektą turi būti laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų, atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą ir reikšmingos žalos nedarymo principą. Jokia projekto veikla neturi būti daroma reikšmingos žalos 6 aplinkos tikslams (klimato kaitos švelninimo, prisitaikymo prie klimato kaitos, tausaus vandens ir jūrų išteklių naudojimo ir apsaugos, perėjimo prie žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą, oro, vandens ar žemės taršos prevencijos ir kontrolės, biologinės įvairovės ir ekosistemų apsaugos ir atkūrimo), nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje.
    3. Laikantis lygių galimybių ir nediskriminavimo horizontaliojo principo ir užtikrinant prieinamumo visiems reikalavimą, įgyvendinant projektą, turi būti laikomasi universalaus produktų (gaminių, paslaugų, transporto, fizinės ar e. aplinkos, infrastruktūros), kuriais gali naudotis visi žmonės kuo platesniu mastu, dizaino reikalavimų, neatsižvelgiant į šių produktų funkcijas. Ypač turi būti atsižvelgiama į prieinamumo (įskaitant informacines ir ryšių technologijas) užtikrinimą negalią turintiems asmenims Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos 9 straipsnyje nurodytomis priemonėmis.
    4. Visos įsigyjamos transporto priemonės turi atitikti Viešojo transporto priemonių pritaikymo neįgaliesiems ir riboto judumo asmenims reikalavimų apraše nustatytus reikalavimus.
    5. Projekto atitiktį reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertins RPPl administruojančioji institucija, vertindama projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Gairių 1 priedas) nurodytus pagrindimo dokumentus.
    6. Projektu įgyvendinamos veiklos negali pažeisti Chartijos pagrindinių teisių: orumo; privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir žmonių su negalia teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.
    7. Projektu įgyvendinant veiklas negali būti pažeista Chartijoje įtvirtinta teisė į nuosavybę (žemę, kilnojamąjį turtą, materialųjį ir nematerialųjį turtą).
    8. Projektu įgyvendinamos veiklos turi atitikti Chartiją pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01), III priedą. Konkretūs reikalavimai išdėstyti Gairių III skyriuje.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    1. Po projekto finansavimo pabaigos turi būti užtikrintas investicijų tęstinumas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veiklos turi būti baigtos vykdyti iki 2029 m. rugsėjo 30 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
    https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    1. Pareiškėjas yra sudaręs viešųjų paslaugų teikimo sutartį (-is) - vertinama, ar pareiškėjas yra sudaręs viešųjų paslaugų teikimo sutartį (-is) vykdyti keleivių vežimo veiklą Vilniaus miesto savivaldybėje, kuri yra parengusi darnaus judumo mieste planą, finansuotą 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų lėšomis. Pareiškėjas turi nurodyti ir (ar) pateikti galiojančią (-ias) sutartį (-is). Kriterijus taikomas ne tik projekto įgyvendinimo plano pateikimo, bet ir projekto įgyvendinimo bei tęstinumo metu.
    2. Įsigyjamos transporto priemonės bus eksploatuojamos Vilniaus miesto aglomeracinėje zonoje, kurioje bus teikiamos viešojo keleivių vežimo paslaugos pagal sudarytą (-as) viešųjų paslaugų teikimo sutartį (-is) - vertinama, ar pareiškėjo įsigyjamos transporto priemonės (mažos ir (ar) dviašės, ir (ar) triašės) atitinka numatytąsias sudarytoje viešųjų paslaugų teikimo sutartyje vykdyti keleivių vežimo veiklą Vilniaus miesto aglomeracinėje zonoje pagal Vilniaus miesto savivaldybės parengtą darnaus judumo mieste planą, finansuotą 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų lėšomis. Vilniaus miesto aglomeracinė zona suprantama kaip Vilniaus miesto savivaldybės teritorija kartu su aglomeracijos zona, kurių ribos (Vilniaus miesto ir aglomeracijos zonos) nustatytos Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo plano, patvirtinto Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2018 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. 1-1895 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo plano patvirtinimo“, 1.2 pav. „Vilniaus miesto darnaus judumo planu nagrinėjama teritorija“.

    Prioritetiniai projektų atrankos kriterijai (pateikiami dokumentų skiltyje).
    Daugiau Mažiau
  • Projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
    Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas
    1 Išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) kiekio sumažinimas dėl įsigytų netaršių viešojo transporto priemonių, tenkantis vienam prašomo finansavimo eurui 100,00 1 100,00
    Maksimali galima balų suma: 100,00 Minimali privaloma surinkti balų suma: 1
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr) VII skyriaus pirmajame skirsnyje „Bendrieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“, antrajame skirsnyje „Specialieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    2. Tiesioginės projekto išlaidos turi atitikti vieną iš Sanglaudos fondo sričių, nustatytų Reglamento (ES) 2021/1058 6 straipsnio 1 dalyje.
    3. Įgyvendinant projektus, netinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįstamos išlaidos, kurios nurodytos Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1 dalyje ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 302 punkte, taip pat Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje „Netinkamos finansuoti išlaidos“ nurodytos išlaidos.
    4. Kai projektui valstybės pagalba skiriama konkurso būdu pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 36b straipsnio 4 punkto nuostatas, tinkamų finansuoti išlaidų dalis gali sudaryti iki 100 proc. (t. y. 100 proc. skirtumo tarp visai netaršios transporto priemonės ir tos pačios kategorijos taršios transporto priemonės įsigijimo išlaidų).
    5. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšų.
    6. Pagal Gaires kryžminis finansavimas netaikomas.
    7. Projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, jeigu projektui skyrus finansavimą pagal Gaires projekto išlaidos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos daugiau nei vieną kartą.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    36 000 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Sanglaudos fondas
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    PĮP turi būti parengtas pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedą. Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    3 priedas: Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus 5 priedas: Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle 9 priedas: Priedų, privalomų pateikti su PĮP, sąrašas (pridedamas dokumentuose)
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Naujo arba modernizuoto viešojo transporto naudotojų skaičius per metus R.B.2.2062 naudotojai per metus 2800000,00
    Kolektyviniam viešajam transportui skirtų ekologiškų riedmenų pajėgumai P.B.2.0057 keleiviai 5600,00
    Įsigytos nulinės emisijos viešojo transporto priemonės P.S.2.1036 skaičius 80,00
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Inga Kmitienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37062198371 i.kmitiene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau