BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

8 klasių mokinių matematikos gebėjimų ugdymas taikant integruotas užduotis

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0051

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kauno r. Akademijos Ugnės Karvelis gimnazija
Savivaldybė Kauno raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Projekto "8 klasių mokinių matematikos gebėjimų ugdymas taikant integruotas užduotis" tikslas - pagerinti 8 klasės mokinių matematikos pasiekimus, taikant matematikos ir gamtos mokslų integruotą mokymą. Projekte tobulinančios savo veiklą mokyklos yra: Kauno r. Ežerėlio pagrindinė mokykla, Šakių r. Lekėčių mokyka ir Biržų r. Vabalninko B.Sruogos gimnazija. Projektą inicijuojanti ir konsultuojanti mokykla - Kauno r. Akademijos Ugnės Karvelis gimnazija. Šios gimnazijos mokytojai, turintys teorinių ir praktinių žinių apie gamtamokslinį integruotą ugdymą, parengs ir įgyvendins seminarą tobulinančių mokyklų mokytojams. Konsultuojančios mokyklos tikslas remiantis gerąja patirtimi, motyvuoti mokytojus kurti integruoto matematikos ir gamtos mokslų ugdymo organizavimo modelį, įgyvendinant pokyčius mokyklose. Tobulinančių mokyklų mokytojai su konsultuojančios mokyklos pagalba parengs Integruotų matematikos ir gamtos mokslų metodiką bei priemones šiai metodikai įgyvendinti. Projekte dalyvaujančios mokyklos išbandys naują integruoto ugdymo proceso organizavimo modelį - bendradarbiaujančių kelių dalykų pedagogų vedamus užsiėmimus tam skirtose aplinkose teikiant įvairiapusę pagalbą skirtingų gebėjimų mokiniams ir ugdant problemų sprendimo, komandinio darbo kompetencijas. Projekte verslumo ugdymas bus atskleidžiamas, kaip viena iš daugelio matematikos ir gamtos mokslų integruoto ugdymo alternatyvų. Projekto rezultatas – mokytojų sukurti realaus gyvenimo konteksto integruoto matematikos ir gamtos mokslų turinio uždaviniai, jų sprendimai ir vertinimo instrukcijos.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 63.89
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 61 437,15 Eur
Prašoma finansavimo suma: 60 208,41 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-06-20
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2019-07-31
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
61 338,67 60 111,89 61 117,16 59 894,81

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 3.00 3.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 18.00 37.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-12-01 07:58

Susiję įrašai