BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

,,Atvirkščia pamoka" – kiekvieno mokinio pažangai"

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0020

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Klaipėdos raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Besitobulinančios projekto mokyklos susiduria su situacija, kai kelintus metus iš eilės projekto mokyklų 4 klasės mokinių rašymo gebėjimų pasiekimai, remiantis Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo (NMPP) rezultatais yra žemiausi, lyginant su kitų šių mokyklų mokinių gebėjimų pasiekimais, nes (1) rašymo gebėjimų mokymas projekto mokyklų pradinėse klasėse yra nukreiptas į vidutinį lygį, neskatinant mokinių siekti didesnės pažangos; su mokiniu nėra kalbama ir jis net nežino, kad jis nepasiekia maksimalaus galimo išmokimo standarto ir nežino, ko jam reiktų daugiau pasimokyti, bei (2) Taikant vyraujančius tradicinius mokymosi būdus, mokiniams itin sunku suprasti ir išmokyti gramatikos ir skyrybos taisykles; (3) per pamokas taikoma per mažai įvairių rašymo užduočių ir per mažai rašymo praktikos, kas neleidžia susiformuoti tvariems raštingumo gebėjimams. Projektu bus siekiama, kad per du projekto įgyvendinimo metus kiekvienoje projekto mokykloje 4 klasės mokinių dalis, kurie pasiekia aukštesnįjį rašymo gebėjimų lygį padidėtų ne mažiau 20 proc., o mokinių rašymo gebėjimų dedamoji, - raštingumas, - viršytų šalies vidurkį. Rezultatų bus siekiama įgyvendinant dvi ugdymo proceso organizavimo inovacijas visose projekto mokyklų pradinėse klasėse (nuo 1-os iki 4-os klasės):(1) Visose besitobulinančiose projekto mokyklose lietuvių kalbos pamokose įdiegiant inovatyvią nuoseklią ir sistemingą individualios mokinių pažangos stebėjimo ir matavimo sistemą. Kaip inovaciją prailginant vieną savaitinę lietuvių kalbos pamoką 15 min., skiriant jas kryptingam mokinių pažangos įvertinimui ir įsivertinimui bei įdiegiant individualios pažangos stebėjimo IT programą. (2) Kaip ugdymo proceso inovaciją 30 proc. visų lietuvių kalbos pamokų organizuoti „atvirkščios pamokos“ metodu, siekiant atliepti skirtingus mokinių raštingumo ugdymosi poreikius, vienam pamokos uždaviniui pateikiant kelias skirtingas veiklas ir padidinti rašymo užduočių ne mažiau 20 proc.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 61.76
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 92 296,54 Eur
Prašoma finansavimo suma: 90 450,61 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-18
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-25
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
89 425,58 87 637,06 84 785,33 83 089,62

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 25.00 37.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-08-14 08:05

Susiję įrašai