BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Dinamiškai tobulėjančios mokyklos inkliuzinis modelis (gerosios praktikos vadovas)

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0043

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Raseinių r. Šiluvos gimnazija
Savivaldybė Raseinių raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Projekto įgyvendinime dalyvauja 5 Raseinių raj. bendrojo ugdymo mokyklos: Raseinių raj. Šiluvos gimnazija, Raseinių Viktoro Petkaus pagrindinė mokykla, Raseinių raj. Betygalos Maironio gimnazija, Raseinių raj. Girkalnio pagrindinė mokykla ir Raseinių raj. Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazija, konsultuojanti mokykla Vilniaus Gabijos gimnazija ir du konsultantai. Projekto poreikis pagerinti mokinių bendrojo ugdymo rodiklius, sukuriant inovatyvias ugdymo organizavimo ir ugdymo tobulinimo idėjas joms pritaikant naujausias tendencijas yra visus partnerius jungiantis bendras siekis.Šiame projekte keliama problematika – esami matematikos bendrojo ugdymo organizavimo metodai yra neinotavyvūs, per mažai motyvuojantys moksleivius siekti geresnių mokymosi rezultatų, nėra didelio pasirinkimo neformalaus švietimo užsiėmimams, nepakankamai įtraukiama mokyklos bendruomenė į bendro tikslo, vienijančio šią grupę, siekimą, neišvystytas inkliuzinis ugdymas. Projekto tikslinė grupė - 6-8 klasių mokiniai, kurių matematikos pasiekimų rezultatai bus vertinami įgyvendinus projektą.Projekto veiklos: 1.1. Dinamiškai tobulėjančios mokyklos ikliuzinio modelio (gerosios praktikos vadovo) sukūrimas;1.2. Dinamiškai tobulėjančios mokyklos inkliuzinio modelio (gerosios praktikos vadovo) įdiegimas.Šiuo projektu siektini rezultatai – pagerėję 8 klasės mokinių matematikos pasiekimų rodikliai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 67.91
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 115 278,31 Eur
Prašoma finansavimo suma: 112 972,74 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-01-10
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-17
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
91 272,58 89 447,12 91 263,61 89 438,33

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 66.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 5.00 5.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-12-06 07:57

Susiję įrašai