BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Dirbtinis intelektas ir civilinė atsakomybė (DI-CA)

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0364

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Lietuvos teisės institutas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-22

Dirbtinis intelektas (toliau – DI) geba padėti išspręsti ir jau sprendžia nemažai visuomenės problemų skirtinguose sektoriuose, tačiau kartu jis gali problemas ir kurti. DI gali būti materialinės ir nematerialinės žalos priežastimi, daryti įtaką asmenų saugai ir sveikatai, turtui, mažinti privatumą, apriboti teises į saviraiškos laisvę, pažeisti žmogaus orumą, sudaryti sąlygas diskriminacijai. Būtent todėl svarbu formuoti tinkamą mokslinę poziciją dėl teisinės dirbtinio intelekto reglamentavimo sistemos, kuri užkirstų kelią šių rizikų atsiradimui ar jas sumažintų.Tyrimo tikslas – įvertinti, ar dabartinė DI ir civilinės atsakomybės reglamentavimo kryptis yra tinkama, atspindi ES keliamus uždavinius ir vertybes. Taip pat pateikti dirbtinio intelekto civilinės atsakomybės reglamentavimo siūlymus. Šio projekto metu bus analizuojama mokslinė ir praktinė medžiaga apie DI sampratą, jos rūšis, teisinį statusą. Taip pat identifikuojamos ir konkretizuojamos esminės teisinės problemos, siejamos su civiline atsakomybe bei pažeistų teisių gynimo priemonėmis. Dėmesys bus skiriamas teisinio reglamentavimo analizei tarptautiniu, ES ir nacionaliniu lygmeniu, siekiant įvertinti, kaip ir kokia apimtimi šiuo metu reguliuojama atsakomybė už galimą DI žalą dėl klaidų ar klaidingo DI atlikto vertinimo. Bus analizuojama teismų praktika, ieškant aktualių teismo suformuotų precedentų skirtingose teisės sistemose. Surinkta medžiaga bus susisteminta raštu ir formuojami siūlymai DI reguliavimui. Atlikus tyrimą bus parengta mokslinės veiklos ataskaita ir perskaitytas tyrimo rezultatus apibendrinantis žodinis pranešimas Lietuvos mokslo tarybos surengtoje studentų konferencijoje.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-09-15)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-10-08) 82.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 964,98 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 964,98 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-03
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 964,98 2 964,98

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-12-02 07:48

Susiję įrašai