BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Druskininkų savivaldybės pradinio ugdymo pasiekimų gerinimas, lavinant socialinį-emocinį intelektą

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0039

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Druskininkų "Saulės" pagrindinė mokykla
Savivaldybė Druskininkų
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Projekto tikslas - gerinti pradinių klasių mokinių pasiekimus ugdant socialinį - emocinį intelektą.I-ame projekto įgyvendinimo etape kiekviena projekte dalyvaujanti mokykla gauna išsamią eksperto konsultaciją apie socialinio-emocinio intelekto ugdymą ir mokyklos veiklos tobulinimo galimybes. II projekto etape visose projekte dalyvaujančių mokyklų pradinėse klasėse įgyvendinama akredituota socialinio-emocinio intelekto kompetencijų ugdymo programa „Laikas kartu“. Pedagogai, įgyvendinantys programą, tam ruošis 2 d. mokymuose, kurie vyks mokinių rudens atostogų metu, gaus reikalingą informacinį-metodinį paketą, taip pat papildomą „Priemonių krepšelį“, kurį sudaro lavinantys žaidimai, knygos, įvairios kūrybinės užduotys, taip pat kitą, programos įgyvendinimui reikalingą įrangą. Įgyvendinant programą bus organizuojami užsiėmimai klasėse, renginiai ir kitos veiklos mokiniams bei jų tėvams. Pedagogams, papildomai dirbantiems įgyvendinant projektą, mokamas darbo užmokestis. III projekto įgyvendinimo etape bus atliekamas programos poveikio vertinimas. Įgyvendinus projektą savivaldybės mokyklose bus vykdomos nuoseklios, kompleksiškos, akredituotos SE ugdymo programos, mokytojai bei kitas mokyklos personalas įgis reikalingų žinių bei įgūdžių, reikalingų darbui su vaikais ugdant jų emocinį intelektą. Įsigijus reikalingų priemonių aplinkos mokykloje taptų jaukesnės, skatinančios vaikų kūrybiškumą, pagerėtų bendras mikroklimatas mokykloje, būtų aktyviau įtraukiami tėvai bei kiti socialiniai partneriai. Mokymosi procesas ir naudojami metodai būtų labiau orientuoti į aktyvų, smagų mokymąsi per vaikų patirtį, labiau atsižvelgiama į jausmus, būtų plečiamos ugdymo aplinkos, visa tai gerintų mokinių pasiekimus


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 67.53
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 70 686,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 69 272,28 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-09-02
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2019-11-22
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
70 686,00 69 272,28 60 929,15 59 710,57

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 3.00 3.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 46.00 50.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-12-01 07:58

Susiję įrašai