BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Efektyvus mokymo erdvių pritaikymas įvairiapusiškam ugdymui

Nr. 09.1.3-CPVA-K-723-03-0020

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Viešoji įstaiga "Vilniaus Valdorfo mokykla"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė NEVALSTYBINIŲ NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO ERDVIŲ, VALSTYBINIŲ IR NEVALSTYBINIŲ MOKYKLŲ MODERNIZAVIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.1.3-CPVA-K-723-03

Viešoji įstaiga „Vilniaus Valdorfo mokykla“ yra pradinį, pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą teikianti nevalstybinė bendrojo lavinimo mokykla, ugdymo procesą grindžianti Valdorfo pedagogikos idėjomis ir antroposofiniu požiūriu į žmogaus vystymąsi. Valdorfo pedagogikos pagrindas – visapusiškas ugdymas, siekiant integruoti ir suderinti intelektinius, meninius ir praktinius mokymosi aspektus. Mokykla skiria ypatingą dėmesį emociškai ir socialiai saugiai mokyklos aplinkai, kurioje vaikai gali ugdytis jų amžiui ir gebėjimams tinkamiausiu būdu. Mokykla siekia ugdyti jaunus žmones, galinčius efektyviai integruotis į darbo rinką, kurti tvarią ekonomiką ir darnią visuomenę. Mokykla susiduria su ugdymo įrangos trūkumu, dėl pasenusių ir nefunkcionalių ugdymo priemonių, įrangos ir baldų negali efektyviai panaudoti turimų mokyklos patalpų. Projekto tikslas – padidinti esamų erdvių panaudojimo efektyvumą įvairiapusiam ugdymui modernizuojant turimą įrangą ir susijusią infrastruktūrą. Pirmiausia, ketinama optimizuoti turimų patalpų funkcionalumus: į bendrąsias erdves (koridorius ir fojė) perkėlus dalį turimų baldų bei įsigijus naujų sukurti darbo vietas mokinių savarankiškam mokymuisi, o atlaisvėjusias mokymo klases šiuolaikiškos įrangos ir baldų sprendimais pritaikyti projektiniam ugdymo metodui. Siekiant pagerinti 8-12 klasių mokymo(si) kokybę ir kryptingą pasiruošimą brandai, numatoma atnaujinti specializuotas klases (gamtos mokslų, technologijų ir menų) įsigyjant įrangą ir priemones, reikalingas praktinių įgūdžių lavinimui, eksperimentavimo, tyrinėjimo kompetencijų formavimui. Planuojama maksimaliai panaudoti didžiausią turimą mokyklos salę - sporto salę - papildomai joje įrengiant daugiafunkcinę erdvę skirtą teatrui, projektams, renginiams.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-06-06
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2018-09-03)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2018-09-03) 100.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 345 212,16 Eur
Prašoma finansavimo suma: 258 563,91 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-08-31
Sutarties pasirašymo diena: 2018-11-09
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-11-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
322 172,08 241 306,89 322 133,37 241 277,90

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Investicijas gavusios vaikų priežiūros arba švietimo infrastruktūros pajėgumas Skaičius 300.00 308.00
2 Pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujintos bendrojo ugdymo mokyklos Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-08-18 08:07

Susiję įrašai