BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

,,GEOCACHING" KAIP AKTYVAUS KELIAVIMO BŪDO KURIAMA VERTĖ SKIRTINGŲ AMŽIAUS GRUPIŲ TURISTAMS

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0372

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas VšĮ KOLPINGO KOLEGIJA
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-22

Tyrimo tikslas – nustatyti ,,Geocaching” kuriamą vertę skirtingo amžiaus grupių turistams. Studentės mokslinio tyrimo metodas: turinio analizė, kiekybinis tyrimas - anketinė apklausa ir kokybinis tyrimas - eksperto interviu. Darbo planas: I etapas: teorinės medžiagos apie lobiavimą rinkimas, sisteminimas, apibendrinimas ir praktinis susipažinimas su esančiais lobiais L.ietuvoje. Šia veikla siekiama ugdyti studentės gebėjimą susirasti bei atsirinkti mokslinę literatūrą, ją analizuoti, sisteminti bei formuluoti išvadas. II etapas: tyrimo anketos sudarymas ir eksperto interviu klausimų suformulavimas. Šia veikla siekiama ugdyti studentės kompetenciją formuluoti anketos klausimus remiantis įgytomis teorinėmis žiniomis, nes tyrėja turi būti teoriškai pasirengusi išmanyti teorinius šių klausimų aspektus ir galimų atsakymų praktinį reikšmingumą. III etapas: empirinio tyrimo atlikimas. Šia veikla siekiama ugdyti studentės gebėjimą nusistatyti tyrimo imtį (kiekybinio tyrimo imties nustatymas yra susijęs su reprezentatyvumu, t. y. atsakymu į klausimą, ar konkretaus tyrimo imties vienetai reprezentuoja visą generalinę aibę), tikslines grupes bei susidaryti veiksmų planą, kuris padės atlikti tyrimą išvengiant įvairių rizikų ir garantuos tyrimo patikimumą. Ekspertinis interviu supažindins tyrėją su kokybinio tyrimo reikalavimais. IV etapas: tyrimo duomenų sisteminimas ir grafinis vaizdavimas. Šia veikla siekiama ugdyti studentės gebejimą grafiškai pavaizduoti tyrimo rezultatus nuodojant linijinę, stulpelinę, skritulinę ir kt. diagramas, lenteles ir paveikslus, kurie palengvina tyrimo duomenų skaitymą. V etapas: tyrimo išvadų formulavimas. Šia veikla siekiama ugdyti studentės gebėjimus trumpai ir tiksliai atskleisti svarbiausius tiriamojo darbo rezultatus, kurie rodo, kad tyrėja pasiekė tyrime suformuluotą uždavinį.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-04
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas
2. Naudos ir kokybės vertinimas
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 999,05 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 999,05 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai