BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Informacijos saugumo valdymo sistemos diegimas UAB Balux

Nr. 03.3.1-LVPA-K-820-01-0049

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Balux"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Procesas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-820-01

UAB „Balux“ – logistikos įmonė, kuri specializuojasi medicininių produktų pervežime. Įmonės klientai – farmacijos kompanijos, kurios kelia itin griežtus reikalavimus ne tik pervežimo paslaugos kokybei, bet ir vežėjo įsipareigojimams dėl duomenų bei informacijos saugumo užtikrinimo. Įgyvendinus inicijuojamą projektą bus ne tik užtikrinta klientų ir pačios organizacijos konfidencialios informacijos sauga, bet ir užkirstas kelias daugelio gėsmių atsiradimui. Sistemos diegimo metu bus identifikuotos informacijos saugos rizikos bei numatytos adekvačios priemonės jų eliminavimui arba sumažinimui, užtikrinant veiklos tęstinumą ir sumažinant įmonės nuostolius. Kadangi ISO/IEC 27001:2013 standartas apibendrina pažangiausią patirtį informacijos saugos srityje ir apima tiek vadybinių, tiek technologinių priemonių taikymą, įdiegta valdymo sistema patvirtintų organizacijos atsakingą požiūrį į informacijos saugą, padidintų esamų klientų pasitikėjimą įmone ir suteiktų konkurencinį pranašumą rinkoje. Augant užsakymų kiekiui, būtų efektyviau išnaudojamas automobilių parkas, tuo pačiu padidėtų darbuotojų darbo našumas ir įmonės pelningumas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-01-14
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-03-17)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-04-06) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 15 800,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 7 900,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2017-08-17
Sutarties pasirašymo diena: 2016-06-01
Sutarties galiojimo pabaiga: 2017-09-26
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
11 169,00 5 584,50 9 369,00 4 684,50

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įdiegtos inovatyvios valdymo sistemos Skaičius 1.00 1.00
3 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 123.72 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-09-21 07:59

Susiję įrašai