BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

"Keliaukim kartu spalvingu emocijų taku (K2SET)"

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0031

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Rokiškio lopšelis-darželis "Pumpurėlis"
Savivaldybė Rokiškio raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Projekto tikslas- ikimokyklinio ugdymo įstaigų bendruomenių socialinių emocinių kompetencijų stiprinimas siekiant pagerinti Rokiškio rajono ikimokyklinio ugdymo kokybę;Uždavinys: Vykdyti veiklas, telkiant įstaigų bendruomenes - tobulinant mokytojų ir tėvų (globėjų) kompetencijas, užtikrinant ir gerinant palankų vaikui socialinį emocinį klimatą, aktyviau įtraukiant šeimas ir ieškant inovatyvių būdų rezultatui pasiekti, bei projekto rezultatams įtvirtinti.Projekto tikslui pasiekti ir uždaviniui įgyvendinti bus vykdomos šios veiklos:1. 4 seminarai po 8 val. veiklą tobulinančių mokyklų mokytojams (50 dal.):„Lygiavertis vaikų akademinių, socialinių ir emocinių gebėjimų ugdymas“„Bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių tobulinimas. Žmogaus kūno kalba“„Bendravimo ir bendradarbiavimo su šeima praktiniai aspektai“„Berniukų ir mergaičių emocinio intelekto ugdymo skirtumai“.2. Šviečiamojo veikla tėvams (100 dal.)4 paskaitos tėvams apie socialinio emocinio intelekto ugdymo ir tėvų-vaikų-mokytojų bendradarbiavimo svarbą gerinant ikimokyklinio ugdymo įstaigos mikroklimatą, tobulinant demokratinius procesus (100 dal.). 1 seminaras tėvams „Inovatyvus vaiko emocinio intelekto lavinimas“.3. Rekomenduojamų prevencinių socialinio emocinio ugdymo programų, papildančių 2-5 metų amžiaus vaikų socialinį emocinį ugdymo turinį integravimas ir išbandymas ugdymo procese 4. 10 konsultacijų – praktinių mokymų veiklą tobulinančioms mokykloms dėl šių programų integravimo į ugdymo procesą.5. Edukacinės kultūrinės veiklos veiklą tobulinančių mokyklų bendruomenės nariams kiekvienoje institucijoje: molio, Ebru, vilnos vėlimo, gongų, spalvų-šviesų- nuotaikų terapija, aromaterapijos, 4 terapijų metu sukurtų kūrinių darbų parodos, 4 popietės „Keliaukime kartu spalvingu emocijų keliu“; 4 bendruomenių stovyklos6. Du vaikų socialinio emocinio lygio įvertinimo tyrimai.7. Parengtas patarimų ir priemonių komplektas „Keliaukime kartu spalvingu emocijų taku“ tėvams ir mokytojams


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-08-28)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 81.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 91 579,78 Eur
Prašoma finansavimo suma: 89 748,18 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
91 411,78 89 580,18 33 513,27 33 104,70

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 4.00 0
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 50.00 52.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-08-13 07:47

Susiję įrašai