BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto naujos krypties išorinio kanalo gilinimas (iki 16,0 m gylio) ir vidinio kanalo gilinimas (iki 15,5 m gylio)

Nr. 06.1.1-TID-V-505-01-0003

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija
Savivaldybė
Priemonė JŪRŲ TRANSPORTO EISMO SĄLYGŲ GERINIMAS KLAIPĖDOS VALSTYBINIAME JŪRŲ UOSTE
Prioritetas 6 PRIORITETAS. Darniojo transporto, pagrindinių tinklų infrastruktūros skatinimas
Projekto sąrašo numeris 06.1.1-TID-V-505-01

KVJUD teikia viešąsias paslaugas eksploatuodama Klaipėdos valstybinį jūrų uostą ir valdydama uoste esančius valstybei nuosavybės teise priklausančius objektus, tai pat atlieka LR Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatyme numatytas funkcijas tinkamai eksploatuojant ir plėtojant uosto infrastruktūrą, ir vykdo kitą veiklą, siekdama tenkinti viešuosius interesus. Esami laivybos kanalo parametrai neleidžia efektyviai išnaudoti didesnės grimzlės laivų talpos. Dėl įplaukos kanalo techninių charakteristikų, esant didesniam nei 11 m/s vėjui, didesniems nei 250 m ilgio laivams taikomi ribojimai – laivai negali pateikti į uostą. Laivybos kanalo nuo PK(-22) iki PK(-5) gylį padidinus iki 16,0 m, o nuo PK(-5) iki PK(83+66,4) (iki Malkų įlankos) iki 15,5 m šiame laivybos kanalo ruože bus galima pilnai pakrauti laivus, kurių grimzlė siekia iki 14,3 m. Efektyviau išnaudojant laivų talpą (tą patį krovinio kiekį gabenant mažesniu laivų skaičiumi), bus mažinamas laivybos intensyvumą ir jos neigiamas poveikis aplinkai (CO2 emisijos) bei mažinamos krovinio gabenimo laiko sąnaudos. Pakeista uosto įplaukos kanalo kryptis leis sumažinti didesniems nei 250 m ilgio laivams taikomus ribojimus – laivai galės patekti į uostą esant vėjo greičiui iki 14 m/s, todėl bus mažinamos tokių laivų prastovos, o kartu ir krovinio transportavimo laikas bei šių laivų emisijos (oro tarša). Projekto tikslas – pagerinti jūrų transporto eismo sąlygas Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste mažinant esamus Klaipėdos valstybinio jūrų uosto prieigos infrastruktūros (laivybos kanalo) apribojimus ir tokiu būdu mažinti krovinių gabenimo laiko sąnaudas (kelionės kaštus), oro taršą bei didinti laivų eismo saugumą.Projekto uždaviniai: 1) sumažinti uosto prieigos infrastruktūros apribojimus ir jų poveikį didesnės kaip 13,4 m grimzlės laivų judėjimui uosto akvatorijoje; 2) sumažinti bangavimo poveikį ilgesnių kaip 250 m laivų judėjimui uosto akvatorijoje, taip sumažinant laivybos apribojimus ir padidinant laivybos saugumą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 24 778 453,08 Eur
Prašoma finansavimo suma: 17 319 701,37 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2019-09-05
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-03-31
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
46 708 410,50 28 011 732,94 10 068 758,90 6 038 385,43

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Jūrų uoste įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės Skaičius 2.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-06-30 08:05

Susiję įrašai