BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

LEAN modelio diegimas siekiant pagerinti ugdymo kokybę, paskatinti pokyčius ikimokyklinio ugdymo įstaigų veikloje

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0074

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Šaltinėlis, lopšelis-darželis
Savivaldybė Klaipėdos miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

LEAN vadybos sisteminis taikymas prisidės gerinant ugdytinių pasiekimus. Projekto tikslas yra užtikrinti aukštesnius pamatuojamus ugdytinių pasiekimus, nuolat taikant LEAN vadybos metodus ir sudaryti sąlygas darbuotojams įgyti naujas kompetencijas, kai sertifikuoti darbuotojai pasiekia tokius profesinius gebėjimus ir kvalifikaciją, kad projektui pasibaigus, patys, be išorinių konsultantų gali mokyti kitus darbuotojus, kaip siekti ugdytinių pasiekimų gerinimo. Projekto metu 6 veiklą tobulinančiose Klaipėdos miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigose bus diegiami 3 ikimokyklinio ugdymo įstaigoms aktualiausi metodai: susirinkimų ir problemų kėlimo (Asaichi), problemų sprendimo (PDSA) ir visų darbuotojų įtraukimo į idėjų generavimą (Kaizen Teian). Susirinkimų ir problemų kėlimo sistema (Asaichi) suteiks organizacijai gebėjimą sistemiškai, remiantis faktais, duomenis, kasdien stebėti, valdyti ir reaguoti į ugdymo kokybės problemas arba į galimybes jas tobulinti. Tokiu atveju, kai bus pastebėtos ugdymo spragos, įstaiga tai sužinos iš karto ir kitų metodų pagalba galės ieškoti sprendimų. Darbuotojų įtraukimo metodika (Kaizen Teian) ženkliai padidina pedagogų įsitraukimą, jie supranta kodėl, kaip ir kur galima tobulinti ugdymo veiklas, šalinant nuostolius ugdymo procese. Ši metodika darbuotojų kūrybingumą nukreipia į konkretų tikslą. Tad įvaldę šia metodiką, pedagogai siūlys idėjas vaikų ugdymo kokybei pagerinti, laiko sąnaudoms sumažinti, vaikų saugumui padidinti. Visi šie veiksmai leis pasiekti geresnių ugdymo(si)rezultatų. Problemų sprendimų metodikos (PDSA) pagalba pedagogai bus mokomi sistemingai ir išsamiai spręsti problemas. Projekte pirmiausia dėmesys bus nukreiptas į ugdymo pažangos didinimą, tad esminių problemų išsprendimas prisidės prie gerėjančių ugdytinių rezultatų. Projekto pareiškėjai tiki, kad LEAN vadybos metodologija gali ženkliai pagerinti ugdytinių pasiekimus, nes yra puikių pavyzdžių užsienio šalyse.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 70.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 857,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-09-30
Sutarties pasirašymo diena: 2019-11-28
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
117 380,33 115 032,72 59 397,83 58 509,88

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 6.00 0
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 120.00 120.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-08-17 08:08

Susiję įrašai