Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų (išteklių) pristatymas Italijos, Prancūzijos, Ispanijos, Belgijos, Nyderlandų atvykstamojo turizmo rinkoms

Nr. 05.4.1-LVPA-V-812-01-0004

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos
Regionas Vilniaus miesto
Priemonė Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra
Prioritetas 5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
Projekto sąrašo numeris 05.4.1-LVPA-V-812-01

Šio projekto tikslas – skatinti atvykstamąjį turizmą ir atsakingą turizmą, vykdant gamtos ir kultūros objektų ir turizmo maršrutų, trasų, kultūros kelių rinkodarą Italijos, Prancūzijos, Ispanijos, Belgijos ir Nyderlandų rinkose ir organizuojant turizmo renginius Lietuvoje visų atvykstamojo turizmo rinkų atstovams.Atsakingas turizmas projekto metus bus skatinamas:• naudojant kompleksines turizmo rinkodaros priemones, kurias numatoma įgyvendinti Italijos ir Prancūzijos turizmo rinkose,: • organizuojant reklamines kampanijas Ispanijos, Belgijos ir Nyderlandų rinkose, • rengiant pažintinius turus po Lietuvą Italijos, Prancūzijos, Ispanijos, Belgijos ir Nyderlandų žurnalistams bei turizmo spec.,• dalyvaujant tarptautinėse turizmo parodose Prancūzijoje,• organizuojant turizmo renginį Ispanijos rinkoje bei • organizuojant turizmo renginius Lietuvoje Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Švedijos, Italijos, Prancūzijos, Norvegijos ar kitų atvykstamojo turizmo rinkų atstovams.Veiklų metu bus pristatoma Lietuva su tikslu supažindinti su tarpkultūriniais skirtumais, skatinti toleranciją, atskleisti turistus priimančių bendruomenių sociokultūrinį autentiškumą, pristatyti jos gamtos ir kultūros paveldą. Projekto unikalumas ir išskirtinumas atskleidžiamas per veiklas, kurios orientuotos į Lietuvos populiarinimą ir žinomumą, skatina atsakingą turizmą. Planuojama įgyvendinti ne mažiau kaip 38 turizmo rinkodaros priemonių (16 kompleksinių rinkodaros priemonių + 7 reklaminės kampanijos + ne mažiau kaip 9 pažintinių turų serijos žurnalistams ir turizmo specialistams + 3 turizmo parodos + 1 turizmo renginys Ispanijos rinkoje + 2 turizmo renginiai Lietuvoje).Projekto veiklos bus vykdomos įgyvendinant 2014-2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto "Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos" priemonę 05.4.1-LVPA-V-812 "Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo infrastruktūros plėtra".


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-04-06
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-06-01)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 1 143 987,79 Eur
Prašoma finansavimo suma: 1 143 987,79 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2016-07-04
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
1 143 987,79 1 143 987,79 1 022 117,92 1 022 117,92

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės Skaičius 38.00 15.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-14 07:40

Susiję įrašai