Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų(išteklių) pristatymas tikslinėms atvykstamojo turizmo rinkoms

Nr. 05.4.1-LVPA-V-812-01-0001

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos
Regionas Vilniaus miesto
Priemonė Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra
Prioritetas 5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
Projekto sąrašo numeris 05.4.1-LVPA-V-812-01

Projekto tikslas - skatinti atvykstamąjį turizmą ir propaguoti atsakingą turizmą, vykdant gamtos ir kultūros objektų ir nacionalinių turizmo maršrutų, trasų, kultūros kelių rinkodarą tikslinėse Jungtinės Karalystės ir Vokietijos rinkose.Projekto įgyvendinamos veiklos:1. Kompleksinių turizmo rinkodaros priemonių Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje įgyvendinimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;2. Pažintinių turų Lietuvoje Vokietijos ir Jungtinės Karalystės žurnalistams ir turizmo specialistams organizavimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius, gamtos ir kultūros paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą;3. Parengti ir išplatinti reklaminį straipsnį Jungtinėje Karalystėje, pristatant Lietuvos kultūros paveldo - UNESCO objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą, bei prisidedant prie tarpkultūrinio supratimo ir tolerancijos;4. Dalyvavimo tarptautinėse turizmo parodose Vokietijoje organizavimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinant jų žinomumą ir lankomumą.Siekiama įgyvendinti 16 kompleksinių priemonių, parengti ir išleisti 1 reklaminį straipsnį, ne mažiau kaip 4 pažintinių turų serijos žurnalistams ir turizmo specialistams bei 3 parodos. Taip pat bus siekiamas ne mažesnis kaip 5 proc. elektroninės rinkodaros priemonių unikalių vartotojų skaičiaus pokytis (2015 m. bendrai Vokietijos ir Jungtinės Karalystės rinkos soc. tinklai turėjo 4.058 sekėjus )augimas per 1 metus nuo projekto veiklų įgyvendinimo pradžios.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-03-02
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-04-20)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 1 186 602,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 1 186 602,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2016-06-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
1 186 602,00 1 186 602,00 1 097 915,14 1 097 915,14

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės 46.00 25.00 3.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-05 07:40

Susiję įrašai