Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų (išteklių) pristatymas vietinio turizmo rinkoje

Nr. 05.4.1-LVPA-V-812-01-0003

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos
Regionas Vilniaus miesto
Priemonė Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra
Prioritetas 5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
Projekto sąrašo numeris 05.4.1-LVPA-V-812-01

Šio projekto tikslas – skatinti vietinį ir atsakingą turizmą, vykdant gamtos ir kultūros paveldo objektų ir nacionalinių turizmo maršrutų, trasų, kultūros kelių rinkodarą.Projekto metu planuojama įgyvendinti šias veiklas pristatančias Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo išteklius:1. Televizijos laidų ciklų kūrimas ir transliavimas;2. Turinio rinkodaros televizijoje kūrimas ir transliavimas; 3. Reklaminio vaizdo klipo kūrimas ir gamyba;4. Radijo reklamos kampanijų įgyvendinimas;5. Vietinio turizmo pristatomųjų renginių turizmo rinkos atstovams organizavimas;6. Seminarų vietinės turizmo rinkos specialistams organizavimas;7. Lietuvos žurnalistų turų po Lietuvą organizavimas; 8. Turizmo galimybių pristatymo didžiuosiuose renginiuose Lietuvoje organizavimas;9. Vietinio turizmo rinkos tyrimų paslaugų organizavimas.Šių veiklų metu bus pristatomi ir populiarinami nacionaliniai turizmo maršrutai, trasos, kultūros keliai ir prioritetiniai turizmo produktai, apimantys kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinamas jų aktualumas, lankomumas, žinomumas bei informuotumas apie juos. Iš viso planuojama įgyvendinti ne mažiau kaip 39 turizmo rinkodaros priemones (3 radijo reklamos kampanijos, 4 televizijos laidų ciklai, 1 reklaminis klipas, 3 turinio rinkodaros televizijoje, 8 pristatomieji renginiai, 3 seminarai, 6 žurnalistų turai, 9 pristatymai renginiuose Lietuvoje ir 2 rinkos tyrimai).Projekto veiklos bus vykdomos įgyvendinant 2014-2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto "Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos" priemonę 05.4.1-LVPA-V-812 "Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo infrastruktūros plėtra".


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-03-25
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-05-03)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 883 143,71 Eur
Prašoma finansavimo suma: 883 143,71 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2016-06-06
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
883 058,71 883 058,71 703 753,97 703 753,97

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės 46.00 45.00 18.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-05 07:40

Susiję įrašai