BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Lietuvos vartotojų požiūrio į tvarios mados dizaino koncepciją taikančias įmones bei poveikio vartotojų pasirinkimui pirkti empirinis tyrimas

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-24-0024

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kauno technologijos universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-24

Projekto TIKSLAS - ištirti ir išanalizuoti, kaip Lietuvos vartotojai vertina tvarios mados dizaino koncepciją taikančias įmones bei kokį poveikį tokios įmonės daro jų pasirinkimui pirkti. Planuojamo projekto apklausų tyrimais bus siekiama išanalizuoti, kokį poveikį vartotojo apsisprendimui įsigyti aprangos mados produktą daro tai, jog įmonė savo veikloje taiko žaliąjį marketingą. UŽDAVINYS - atlikti Lietuvos vartotojų elgsenos ir požiūrio į tvarios mados dizaino koncepcijos (žaliojo marketingo) įmones anketinių tyrimų analizę (empirinis tyrimas) bei nustatyti veiksnius, darančius įtaką vartotojų reakacijoms ir sprendimams pirkti. Atliekant tyrimus bus remiamąsi šiais TYRIMO METODAIS: internetinė apklausa, kadangi nereikalauja didelių finansinių ir laiko sąnaudų, o anketų grįžtamumo lygis yra santykinai aukštas; Lyginamoji analizė su šiame projekte planuojamais gauti rezultatais ir ankstesnio projekto analitiniais tyrimais; Duomenų grupavimas ir sisteminimas bei analitinė indukcija. Planuojamo pojekto tyrimų veiklos bus vykdomos per tarpdalykinį darbą (Sociologija S005; Dizainas V003). Tokiu būdu studentė turės galimybę išplėsti ir susieti turimas žinias per skirtingų mokomųjų dalykų ryšius. Taip pat naudojant tyrimuose anketinės apklausos tyrimo metodą studentas bus skatinamas ne tik rinkti, bet ir analizuoti apklausų duomenis, juos sisteminti, palyginti, t.y. atlikti empirinį tyrimą, taip pat išreikšti asmenines mokslines įžvalgas, siekiant ugdyti studento, kaip savarankiško jaunojo tyrėjo, kompetencijas. Projektu siekiama ne tik skatinti studento kvalifikacijos kėlimą bei naujų kompetencijų įgijimą, bet ir tyrimų metu prisidėti prie visuomeninių naudų, tokių kaip vartotojų švietimu žaliojo marketingo kontekste. Projekto rezultatai siejami ir su teigiamu poveikiu aplinkai bei visuomenei.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-03-15
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-06-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-06-08) 64.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 1 770,14 Eur
Prašoma finansavimo suma: 1 770,14 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-08-31
Sutarties pasirašymo diena: 2021-07-05
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-10-22
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
1 770,14 1 770,14 1 770,14 1 770,14

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-01-23 07:59

Susiję įrašai