BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Modernios mokinių ir korepetitorių sąveikos platformos prototipo vystymas

Nr. 01.2.1-LVPA-K-856-01-0221

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas UAB "Linkdna"
Savivaldybė
Priemonė Eksperimentas
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-LVPA-K-856-01

Bendravimas (keitimasis patirtimi) yra esminis pedagoginio proceso komponentas. Bendraujant kontroliuojama ugdytinių veikla. Vieni iš pedagoginį procesą reguliuojančių ir lemiančių veiksnių yra ugdytinių ir ugdytojų psichologija, etika bei tarpusavio santykiai. Pedagogo darbas sudarytas iš gebėjimo organizuoti, valdyti situacijas ir įvykius, daryti ugdomąjį poveikį. Pedagoginis procesas visada konkretus, gyvas, kūrybingas ugdymo veikėjų ir dalyvių bendras veikimas. Paveikumas įgyvendinimas per ugdymo dalyvių sąveiką. Būtent todėl projekte planuojama sukurti platformą, kurioje ugdymo(si) proceso dalyviai turėtų galimybę siekti užsibrėžtų tikslų sąveikoje su labiau individualiai derančia asmenybe. Palankios sėkmingai komunikacijai sąlygos leidžia turimą laiką efektyviau panaudoti individualių tikslų realizacijai. Be to, konstruktyviai sąveikai svarbus ir mokėjimo mokytis kompetencija, kurios plėtotė reikalinga visą gyvenimą. Šiuo metu Lietuvoje nėra kuriamo produkto atitikmens. Esami korepetitorių paslaugas siūlantys internetiniai puslapiai nesuteikia galimybės išsiaiškinti mokinio ir korepetitoriaus asmenybės atitikimo lygmens, nors randama nemažai įrodymų, jog bendravimo, kontakto tarp mokytojo ir mokinio įtaka mokymo(si) procesui yra žymi.Projektu bus siekiama sukurti modernią mokinių ir korepetitorių sąveikos platformos prototipą, kuris, lyginant jį su egzistuojančiomis platformomis, pasižymės tokiais vartotojui svarbiais parametrais: a) testų pagalba kiekvienam mokiniui bus rekomenduojamas geriausias korepetitorius pagal mokinio asmeninius parametrus bei b) bus stebimas paskesnis mokinio žinių progresas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-17
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-05-11)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-05-14) 59.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 373 873,71 Eur
Prašoma finansavimo suma: 281 402,76 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-09-14
Sutarties pasirašymo diena: 2020-09-14
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
367 012,92 276 001,29 30 000,00 30 000,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Investicijas gavusios įmonės pajamų, gautų iš sukurtų ir rinkai pateiktų produktų, santykis su skirtomis investicijomis Procentai 1499.46 0
2 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą inovacijoms arba MTEP projektams Eur 91011.63 0
3 Įmonių, gavusių investicijas siekiant, kad jos pateiktų naujų rinkos produktų, skaičius Įmonės 1.00 0
4 Investicijas gavusių įmonių sukurti gaminių, paslaugų ar procesų prototipai (koncepcijos) Skaičius 1.00 0
5 Įmonių, bendradarbiaujančių su tyrimų institucijomis, skaičius Įmonės 1.00 0
6 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-12-03 07:48

Susiję įrašai