BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Mokinių tarpusavio mokymasis ir mokytojų bendravimas: grupinės dinamikos galimybės matematikos mokyme ir mokymesi

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0049

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus "Sietuvos" progimnazija
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Projekto metu planuojamas įdiegti naujas bendrojo ugdymo proceso organizavimo modelis, skirtas pagerinti matematikos mokymosi rezultatus per naujų vienas kitą papildančių mokymo(si) metodų diegimą. Mokytojų mokymų metu įgyti įgūdžiai ir metodai reikšmingai padidins mokinių ir mokytojų tarpusavio sąveiką ir sukurs bendradarbiaujančią aplinką, palankią mokymuisi. Mokytojai ir mokiniai drauge sužinos apie individualius mokymosi skirtumus ir apie tai, kad nėra vienintelio būdo išmokti ar suprasti tam tikras sąvokas. Mokytojai tobulins mokymo metodus, reikalingus dirbant su skirtingais mokymosi stiliais klasėje. Modelio diegimo metu su didelę mokyklų veiklos tobulinimo patirtį turinčių konsultantų pagalba, taip pat su konsultuojančia mokykla bus vykdomas 5 veiklą tobulininčių mokyklų 1-4 klasių mokytojų naujų kompetencijų ugdymas ir naujo požiūrio formavimas, siekiant pagerinti matematikos mokymosi gebėjimus ir rezultatus. Projekto metu bus nupirkta įranga skirta inovatyviam matematikos pamokų vedimui, kurios pagalba mokiniai lengviau supras ir spręs užduotis bendradarbiaudami tarpusavyje ir mokydamiesi vieni iš kitų. Pasikeitimas mokymosi aplinkoje paskatins ir mokytojus, ir mokinius pasirinkti elgesį, kuris leistų mokytis bendradarbiaujant. Projekto įgyvendinimo metu, su konsultantų pagalba, mokytojai išbandys naujas žinias ir metodologiją vesdami pamokas, rengami rekomendacijas, video instrukcijas, kurios bus prienamos visiems internetinėje erdveje ir leis plačiau taikyti projekto metu sukauptą patirtį. Planuojama, kad diegiamo modelio dėka ženkliai pagerės ne tik matematikos, bet ir kitų dalykų, į kurių ugdymo turinį bus integruotos matematikos užduotys, rezultatai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 65.78
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 857,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-06-10
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-10-13
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
91 848,70 90 011,72 86 972,96 85 336,38

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 5.00 5.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 31.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-08-18 08:07

Susiję įrašai