BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

Mokomės kitaip

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0062

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Alytaus rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Alytaus raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Problema: Alytaus r. kaip ir visoje Lietuvoje vaikų, priklausančių specialiųjų poreikių asmenų grupei, skaičius didėja, lyginant su bendru ikimokyklinio ugdymo įstaigas lankančių vaikų skaičiumi. Pažymėtina, kad rajone šis skaičius yra didesnis už Lietuvos vidurkį. Didelę dalį mokyklinio amžiaus vaikų, priklausančių specialiųjų poreikių asmenų grupei, sudaro vaikai, turintys kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų. Mokslininkai pripažįsta, kad kokybiška kalbinė aplinka ir geri kalbiniai įgūdžiai ankstyvajame amžiuje svarbūs vaiko pasiekimams mokykloje, ypač skaitymo ir rašymo gebėjimams. Sėkmingas ikimokyklinis ugdymas, greičiausiai, yra toji sąlyga, kuri ateityje leistų išvengti sunkumų, su kuriais susiduria vaikai bendrojo ugdymo mokyklose. Tikslas: Pagerinti Alytaus rajono ikimokyklinio ugdymo įstaigų vaikų, turinčių kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų, specialiųjų ugdymosi poreikių lygį, pasitelkiant inovatyvius ugdymo metodus ir įtraukias priemones. Tikslui pasiekti suplanuoti uždaviniai ir veiklos: 1.Pagerinti ugdymo turinio kokybę. 1.1. Inovatyvaus ugdymo turinio kūrimas 1.2. Inovatyvaus ugdymo turinio diegimas Numatomi rezultatai: - 10 proc. vaikų, turinčių kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų, pagerėjęs specialiųjų ugdymosi poreikių lygis (lyginant su pradine būkle). - 48 švietimo įstaigų darbuotojai patobulins savo kvalifikaciją naujų darbo metodų taikymo vaikams, turintiems kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų, ir IKT taikymo ugdyme srityse. Taip pat, pažymėtina, kad projekto rezultatai turės teigiamą įtaką visų ikimokyklinio ugdymo įstaigų auklėtinių ugdymosi rezultatams. Išanalizavus daugybę informacijos šaltinių pasirinkta inovatyvi idėja integruoti į ugdymosi procesą “išmanius” metodus, t.y. lavinti vaikų smulkiąją ir bendrąją motoriką pasitelkiant ne tik tradicines, bet ir išmaniąsias technologijas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne (2019-05-15)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 78.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 86 393,73 Eur
Prašoma finansavimo suma: 84 665,73 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai