BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Mokymosi pagalbos mokiniui ir šeimai modelio, grįsto inkliuzinio (įtraukiojo) ugdymo nuostatomis, sukūrimas ir įdiegimas

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0014

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kauno Kovo 11-osios gimnazija
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Tarptautiniu mastu vis didesnį aktualumą įgija inkliuzinio (įtraukaus) švietimo nuostatų diegimas į bendrojo lavinimo mokyklų ugdymo sistemas. Inkliuzinis švietimas skatina mokymosi sunkumų ir papildomų poreikių turinčių mokinių įtraukimą į bendrą ugdymo sistemą, atitinkamai pritaikant aplinką ir mokymosi metodus.Sėkmingos praktikos Europos Sąjungos šalyse (Skandinavijos šalyse, Vokietijoje, Austrijoje ir kt.) rodo, jog skirtingų galimybių (gerai besimokančių ir turinčių mokymosi sunkumų) vaikų mokymasis kartu atneša daugeriopą naudą. Vaikai išmoksta bendrauti įvairialypėje aplinkoje, kuria komandinio darbo ir savitarpio pagalbos praktikas. Įrodyta, kad geriau besimokantis vaikas, aiškindamas mažiau suprantančiam, pats geriau įsisavina mokomąją medžiagą.Projekto metu numatoma sukurti ir veiklą tobulinančiose mokyklose įdiegti naują mokymosi pagalbos mokiniui ir šeimai modelį, pagrįstą inkliuzinio (įtraukiojo) ugdymo nuostatomis. Projekto tikslinė grupė – 4 klasių mokiniai. Pasirinkta tobulinti ugdymo sritis (dalykas), kurios pasiekimus siekiama pagerinti – matematika. Projekto metu numatytu sukurti ir įdiegti mokymosi pagalbos mokiniui ir šeimai modeliu pagrįstu inkliuzinio (įtraukiojo) ugdymo nuostatomis siekiama, kad pagalba būtų suteikiama ir edukacinis dėmesys skiriamas visiems mokiniams, kuriems to reikia. Veiklą tobulinančiose mokyklose būtų skatinamas bendruomeniškumas, stiprinamas mokinių – mokytojų – tėvų bendradarbiavimas, diegiamos lygiateisiškumo, nediskriminavimo nuostatos. Įdiegus siūlomą mokymosi pagalbos modelį, mokyklose būtų sukurtas palankus visiems mokiniams (tiek patiriantiems mokymosi sunkumų, tiek gabiems) psichologinis mikroklimatas, kuris teigiamai įtakos mokinių pasiekimus.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-27
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 67.83
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 69 269,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 67 884,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-02-26
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
52 502,80 51 452,74 52 502,30 51 452,74

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 32.00 40.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 3.00 3.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-12-01 07:58

Susiję įrašai