BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Nefinansinės atskaitomybės informacijos poveikis įmonės rinkos vertei

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0331

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-22

Projekto tikslas – ugdyti studento mokslinę kompetenciją atliekant mokslinį tyrimą "Nefinansinės atskaitomybės informacijos poveikis įmonės rinkos vertei". Įgyvendinus projektą pagal sukurtą metodiką bus galima įvertinti stambių įmonių rinkos vertę įvertinus nefinasinės ataskaitos poveikį. Šis rodiklis leis nustatyti, kokią reikšmę turi pateikiama informaciją nefinansinėse ataskaitose ir ar nefinansinės informacijos teikimas skatina darnias investicijas įmonėse.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-09-15)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-10-08) 54.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 965,29 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 965,29 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-03
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 965,28 2 965,28

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-01-19 07:50

Susiję įrašai