BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Pasirengimas įgyvendinti ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo finansavimo pertvarką ir įgyvendinimo koordinavimas

Nr. 10.1.1-ESFA-V-912-02-0003

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.1-ESFA-V-912-02

Projekto „Pasirengimas įgyvendinti ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo finansavimo pertvarką ir įgyvendinimo koordinavimas“ (toliau – projektas) tikslas – pasirengti naujoms mokyklų, vykdančių ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas finansavimo pertvarkoms: 1) ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo finansavimo modelio keitimui dėl institucinio vaikų ugdymo ankstinimo; 2) mokymo lėšų apskaičiavimo principo keitimui – mokinio krepšelį keisti į klasės krepšelį; 3) mokytojų darbo apmokėjimo keitimui – tarifinį atlygį keisti į etatinį darbo apmokėjimą; 4) mokyklų savarankiškumo didinimui dėl finansinių išteklių naudojimo, keičiant mokyklų tinklą.Siekiant ankstinti priešmokyklinį ugdymą nuo 5 metų ir pradinį ugdymą nuo 6 metų, atliekamas pokyčio realizavimo galimybių įvertinimas ir rengiami siūlymai dėl finansavimo modelio. Keičiant mokinio krepšelį į klasės krepšelį analizuojamos įvairios alternatyvos ir modeliuojama, kaip keičiant mokymo lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodiką pasiekti, kad vidutinis mokytojų darbo užmokestis padidėtų iki 1000 Eur (2020 m.). Rengiami siūlymai dėl mokymo lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos tobulinimo. Pasirengiant vykdyti mokytojų etatinio darbo apmokėjimo pertvarką, rengiamos rekomendacijos savivaldybėms dėl pertvarkos koordinavimo, tuo pačiu pateikiant būdus, kaip efektyviau valdyti mokymo lėšas. Organizuojami mokymai 180 viešojo valdymo institucijų darbuotojų, kurie teiks konsultacijas mokykloms dėl pasirengimo diegti etatinį mokytojų darbo apmokėjimą. Taip pat teikiamos informavimo ir konsultavimo paslaugos mokyklų atstovams. Didinant mokyklų savarankiškumą dėl finansinių išteklių naudojimo, rengiamos rekomendacijos dėl mokyklų tinklo pertvarkos, įteisinant jungtines mokyklas ir inicijuojant jų kūrimą savivaldybėse. Vykdomų pertvarkų stebėsenai vykdyti rengiami priimamų sprendimų prognostiniai vertinimai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-12-12
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 408 985,60 Eur
Prašoma finansavimo suma: 400 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2017-11-24
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-11-30
Sutarties pasirašymo diena: 2018-03-15
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-02-28
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
408 985,60 400 000,00 404 353,19 395 478,09

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios veiklos valdymo tobulinimo priemones Skaičius 2.00 2.00
2 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti įrodymais grįsto valdymo priemonių taikymui ar institucijų veiklos valdymo tobulinimui reikalingas kompetencijas Skaičius 180.00 185.00
3 Įgyvendinti projektai, skirti pasirengti nacionalinėms viešojo valdymo reformoms ir (ar) koordinuoti jų įgyvendinimą Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2023-01-26 08:10

Susiję įrašai