BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

Penki pojūčiai

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0090

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Vilniaus Vaduvos darželis - mokykla
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Mokytojai ir gydytojai jau seniai įrodė, kad multisensorinis ugdymas gali pagerinti mokymosi procesus. Multisensorinio mokymosi privalumas yra tas, kad gali lengviau įtraukti asmenis, linkusius skirtingiems mokymosi stiliams, pavyzdžiui, kai kurie žmonės yra "vizualūs mokiniai", kai kiti - "klausytojai". Tačiau visų svarbiausia tai, kad multisensorinis mokymas yra akivaizdžiai efektyvesnis, kuomet taikomas individualiai ar nedidelėms grupėms. Teigiama, kad žmonės prisimena 10 proc. iš to, ką skaito, 20 proc. – iš to, ką išgirsta, 30 proc. – iš to, ką mato ir 50 proc. – iš to, ką mato ir girdi. Būtent šie akivaizdūs skaičiai pastūmėjo projekte dalyvaujančias įstaigas diegti sensorinės įrangos taikymo ugdymo procese modelį, kuriuo bus siekiama ugdymo kokybės pokyčio, efektyvesnio informacijos įsisavinimo bei socialinio emocinio intelekto ugdymo. Žinoma, kad multisensorinė aplinka ir įrenginiai yra naudojami vaikų su įvairiomis negaliomis ugdyme jau kelis dešimtmečius, tačiau per tokį laikotarpį visa technologija stipriai pasistūmėjo į priekį, o ta dalis, kuri skirta marginalinėms grupėms, deja, labai lėtai juda į priekį. Ikimokykliniame ugdyme didžiausias dėmesys turėtų būti skiriamas ne tik būsimų būtinųjų akademinių žinių ugdymui, gebėjimui pereiti į mokyklinę struktūrą ir atmosferą, bet, svarbiau, socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymui, kurie ilgainiui tampa vaiko baziniais atraminiais gebėjimais ir padeda priimti visą kitą kognityvinę informaciją. Todėl šiuo projektu norima, dirbti su vaikais taip, kad jų gebėjimai būtų holistiniai, orientuoti į visapusišką vidinę ir išorinę raidą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2019-04-11)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2019-04-11) 20.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 857,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai