BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Socialinės reklamos, skirtos vairavimo išgėrus prevencijai, efektyvumo rodikliai

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-16-0034

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-16

Nelaimingi atsitikimai kelyje, susiję su vairavimu išgėrus, yra finansinė, socialinė ir viena didžiausių 21 amžiaus pasaulio problemų bei viena pagrindinių jaunų vyrų mirties priežasčių. Remiantis statistika, nelaimingi atsitikimai, susiję su vairavimu išgėrus, yra didelio mąsto problema, apie 30 – 40 % žmonių žūčių kelyje yra susijusios su vairavimu išgėrus. Remiantis Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, 2017 m. Lietuvoje dėl neblaivių vairuotojų kaltės buvo sužeista 250 žmonių, iš kurių 48 % nukentėjusiųjų sudaro automobilių keleiviai, o 33 % - pėstieji. Viena iš pagrindinių, dažniausiai pasitelkiamų, priemonių sprendžiant vairavimo išgėrus problemą – socialinės reklamos. Tačiau norint, kad socialinė reklama atliktų numatytą prevencinę funkciją (paskatintų nevairuoti išgėrus) yra svarbu užtikrinti jos efektyvumą - nagrinėti rodiklius, kurie socialinę reklamą, skirtą vairavimo išgėrus prevencijai, daro veiksmingą. Remiantis moksline literatūra, socialinių reklamų efektyvumas apibrėžiamas kaip gebėjimas sukelti emocijas, paskatinti nevairuoti išgėrus, turėtų būti nagrinėjamas atsižvelgiant į reklamos kontekstą, muziką, garsus, vaizdus, kuriais galima sukurti silpnesnę ar stipresnę emociją, taip pat į individualius bei kultūrinius skirtumus. Todėl šiuo tyrimu siekiama išskirti socialinių reklamų, skirtų vairavimo išgėrus prevencijai, efektyvumo rodiklius. Įgyveninant numatytus projekto uždavinius planuojama atlikti kokybinį tyrimą pasitelkiant fokus grupes, kurios padėtų išskirti socialinių reklamų efektyvumo rodiklius ir psichologinius veikimo mechanizmus.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-06-19
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-08-20)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-09-27) 77.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 008,20 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 008,20 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-10-30
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-12-10
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 008,20 2 008,20 1 859,78 1 859,78

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00
2 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-05-08 07:55

Susiję įrašai