BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

STEAM idėjų plėtojimas integruojant inovatyvią „LEGO Education“ metodiką ikimokyklinio ugdymo įstaigose

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0082

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Panevėžio lopšelis-darželis "Pasaka"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Projekto įgyvendinimo metu bus siekiama pagerinti numatytus „Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų apraše“ (2014) vaikų gebėjimus –iniciatyvumą ir atkaklumą, kūrybiškumą, problemų sprendimą, tyrinėjimą, aplinkos pažinimą, skaičiavimą ir matavimą, mokėjimą mokytis, sakytinę kalbą – taikant inovatyvias LEGO Education metodikos idėjas naudojant STEAM Park ir MAKER priemones. Projekto metu vyks šios veiklos:1. Projekto pradžioje bus įvertinti veiklą tobulinančių ikimokyklinio ugdymo įstaigų vaikų pasiekimai STEAM srityje (pirmasis diagnostinis tyrimas);2. Konsultantai kartu LEGO Education motyvuojančios metodikos ugdymo specialistais, naudodami su LEGO Education metodiką ir jos taikymo patirtimi užsienio ikimokyklinėse įstaigose, paruoš mokymų programą mokytojams dalyvaus metodikos mokymuose. 3. Bus sukurta su Lietuvos švietimo dokumentais, ikimokyklinį ugdymą reglamentuojančiais dokumentais („Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašu“, 2014) suderinta, paremtą LEGO Education idėjomis naudojant STEAM Park ir MAKER priemones vaikų ugdymo metodika, kuri bus skirta pažinimo (ankstyvosios matematikos ir mokslo) srities gebėjimams ugdyti. Metodika bus kuriama ekspertų kartu su dalyvaujančiais projekte pedagogais praktikais. Ja galės naudotis Lietuvos ikimokyklinio ugdymo mokytojai, dirbantys darželiuose, kurie taiko skirtingus ugdymo organizavimo modelius.4. Ikimokyklinio ugdymo pedagogų mokymai. Inovatyvios LEGO Education metodikos diegimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose, dirbančiose pagal skirtingus modelius, stebėjimas ir konsultavimas.5. Antras diagnostinio tyrimo etapas, nustatant pokyčius taikant LEGO Education metodiką, siekiant STEAM idėjų įgyvendinimo.6. Parengtų inovatyvios ugdymo metodikos aprašų tobulinimas, atsižvengiant į taikymo metu išryškėjusias inovatyvias galimybes STEAM srityje.Projekte dalyvauja vienuolika veiklą tobulinančių ikimokyklinio ugdymo įstaigų, konsultuojanti ikimokyklinio ugdymo įstaiga, konsultantai- mokslininkai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 78.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 808,45 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 452,28 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-10-09
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-09
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-11-17
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
117 804,96 115 448,86 117 804,96 115 448,86

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 11.00 0
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 66.00 71.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-10-07 08:07

Susiję įrašai