BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Tėvų ir pedagogų požiūris į ikimokyklinio amžiaus vaikų sveikatos kompetencijos ugdymą

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-24-0006

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kauno technologijos universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-24

Didelis dėmesys skiriamas pedagogo ir tėvų vaidmeniui bei jų abipusiam bendradarbiavimui, ugdant vaikų sveikatos saugojimo kompetenciją ir vaikų sveikatos raštingumą (Pranevičienė, Vasiliauskienė, 2017). Sveikatos raštingumas suvokiamas kaip gebėjimas ieškoti, suprasti įvairiais informacijos kanalais perduodamą informaciją apie sveikatą, mokėti ją kritiškai įvertinti, panaudoti kasdieniame gyvenime sveikatos priežiūros, ligų prevencijos ir sveikatos stiprinimo srityse (domenuose) bei pagerinti gyvenimo kokybę (Sørensen et al., 2015). Skirtingų tyrimų rezultatai (Jourdan ir kt., 2017) rodo, kad pedagogams trūksta žinių, kaip ugdyti vaikų sveikatos saugojimo ir stiprinimo kompetenciją, jie susiduria su tėvų nenoru bendrauti, prastu komunikavimu, nesėkmių ugdant sveikatos saugojimo kompetenciją kyla dėl šeimų socialinės bei ekonominės padėties. Konkrečių tyrimų, atspindinčių ikimokyklinio amžiaus vaikų sveikatos kompetencijos ugdymo savybes, nėra. D. Jourdan (2017) ir kt. tyrimo rezultatai parodė, kad tėvai, šeimos socialinė padėtis ir gyvenimo sąlygos turi labai didelę įtaką vaikų sveikatos raštingumui. Europos sveikatos raštingumo tyrimo (HLS-ES) duomenimis, maždaug 50 proc. Europos gyventojų sveikatos raštingumas nėra pakankamas (Sukys et al., 2017). Todėl sveikatos raštingumo dermėje yra ypatingai svarbus ikimokyklinio ugdymo pedagogų ir tėvų vaidmuo bei jų abipusis bendradarbiavimas, ugdant vaikų sveikatos saugojimo kompetenciją ir vaikų sveikatos raštingumą. Tyrimo tikslas nustatyti ikimokyklinio ugdymo pedagogų ir tėvų sveikatos raštingumą pagal lygius bei jų požiūrį į sveikatos kompetencijos ugdymą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-03-09
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-04-26)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-06-08) 46.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 1 770,14 Eur
Prašoma finansavimo suma: 1 770,14 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-08-31
Sutarties pasirašymo diena: 2021-07-05
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-10-22
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
1 770,14 1 770,14 1 770,14 1 770,14

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-12-01 07:58

Susiję įrašai