Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

UAB „Baltic Blues“ tarptautinio konkurencingumo stiprinimas didinant žinomumą užsienio rinkose

Nr. 03.2.1-LVPA-K-801-05-0203

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas UAB "BALTIC BLUES"
Regionas
Priemonė Naujos galimybės LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.2.1-LVPA-K-801-05

UAB „Baltic Blues“ – 2007 metais įkurta įmonė, kurios pagrindinė veikla – atvykstamasis turizmas. Įmonė organizuoja išskirtines laisvalaikio ir atostogų keliones grupėms bei siūlo individualiai paruoštus turizmo paslaugų paketus M.I.C.E. (angl. Meetings, incentives, conferences and exhibitions) klientams. Įmonės teikiamų paslaugų paketą sudaro plataus pasirinkimo pažintinės ekskursijos, dviračių ir pėsčiųjų žygiai bei daug kitų aktyvaus laisvalaikio pramogų. Taip pat įmonė organizuoja turizmo pramogas pagal individualius klientų užsakymus. UAB „Baltic Blues“ yra pasaulinių turizmo asociacijų, tokių kaip WATA (angl. World Association of Travel Agencies), ATTA (angl. Adventure Travel Trade Association), ir Lietuvos turizmo asociacijos narė. UAB „Baltic Blues“ atvykstamojo turizmo paslaugas teikia ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse, Skandinavijoje, Baltarusijoje, Lenkijoje, Rusijoje ir kt.Įmonės strateginis tikslas - stiprinti įmonės konkurencingumą tarptautiniu mastu, siekti stabilaus pajamų augimo didinant pardavimus užsienio rinkose ir užtikrinti aukštą veiklos pelningumą. Įmonė per ilgą savo veiklos laikotarpį identifikavo, kad dalyvavimas tarptautinėse parodose pristatant užsienio rinkoms teikiamas paslaugas yra pats efektyviausias eksporto plėtros būdas. Įmonė vertina, kad didžioji dalis visos produkcijos eksportuojama dėka tiesiogiai tarptautinėse parodose užmegztų santykių su potencialiais klientais. Vadovaujantis turima patirtimi ir siekiant strateginio tikslo yra numatyta ir toliau didinti eksporto apimtis, įsitvirtinant esamose rinkose ir įsiliejant į naujas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-03-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-05-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-05-22) 95.60
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 95 708,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 45 000,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2019-07-25
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
95 708,00 45 000,00 20 996,00 9 871,90

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-15 07:40

Susiję įrašai