Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

UAB "TARELA" verslo procesų optimizavimas diegiant elektroninio verslo sprendimus

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0148

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Tarela"
Regionas Vilniaus miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

Uždaroji akcinė bendrovė „TARELA“ dirba dinamiškoje aplinkoje, kurioje susiduria su įvairiomis greito ir optimalaus sprendimo radimo bei efektyvių informacijos mainų reikalaujančiomis situacijomis. Šiuo metu įmonėje naudojami verslo valdymo įrankiai yra nebetinkami šiuolaikinėmis greitai kintančios verslo aplinkos sąlygomis ir riboja įmonės darbuotojų galimybes, o kartu ir įmonės veiklos efektyvumo augimą: daugiau laiko negu būtų galima sugaištama priimant užsakymus, daugiau laiko užtrunka užsakymus apdoroti, ne taip greitai, kaip klientai pageidauja, reaguojama į jų pastabas, ypač laikui imlios teikiamų paslaugų kokybės kontrolės procedūros. Siekdama padidinti veiklos produktyvumą, uždaroji akcinė bendrovė „TARELA“ inicijuoja elektroninių verslo sprendimų diegimo projektą, kurio metu planuoja įdiegti pažangius elektroninio verslo sprendimus bei įsigyti įmonės veiklos pobūdžiui pritaikytą kompiuterinę įrangą. Įgyvendinus projektą, į elektroninę aplinką bus perkelti kai kurie vidiniai ir išoriniai verslo procesai, pagreitinta informacijos sklaida įmonėje, supaprastintas užsakymų formavimas, optimizuota paslaugų teikimo procesų kontrolė, klientų ryšių duomenų bazės valdymas bei prieinamumas, integruoti skirtingi finansinės ir kitos apskaitos procesai bei automatizuotas ataskaitų formavimas.Sistemos dėka optimizuoti ir integruoti valdymo procesai sudarys sąlygas mažinti veiklos sąnaudas, didinti įmonės apyvartą bei darbo našumą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-10-29
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-03)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-12) 90.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 49 950,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 29 970,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-12
Sutarties galiojimo pabaiga: 2018-02-28
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
41 821,74 25 093,04 41 801,74 25 081,04

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 5.00 5.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-12-17 07:40

Susiję įrašai