Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti RSS

Naujienos

„Yogoland“ vadovė Rūta Mažeikienė: „Verslas – lyg kūdikis, kuriuo rūpiniesi kasdien“

2018 m. balandžio 26 d. / UAB „Investicijų ir verslo garantijos“

Smaližiams prekės ženklo „Yogoland“ pristatyti nereikia – jogurtinių ledų, ant kurių kiekvienas gali „uždrėbti“ tiek ir tokių pabarstukų bei pagardų, kiek pats geidžia, galima ragauti jau trijose sostinės vietose. Idėja vystyti būtent tokią koncepciją, pasak vadovės Rūtos Mažeikienės, akcininkams gimė prieš ketverius metus. Panašu, kad ledų mėgėjų širdis ji užkariavo, nes dar šiemet planuojamas „Yogoland“ atidarymas Kaune, žvalgomasi ir į kaimynines šalis.

Rodoma:

Kiekvienam pagal skonį

Prieš ketverius metus „Yogoland“ ledų istorija Vilniuje prasidėjo nuo idėjos, kilusios įmonės akcininkams, kurie yra sukaupę didelę mažmeninio, gamybos verslo patirtį, pasakojo vadovė R. Mažeikienė. „Ši mintis, kaip ir daugelis gerų verslo idėjų, atsirado palyginti spontaniškai. Įmonės savininkams teko lankytis įvairiose Europos šalyse, kur jie susipažino su jogurtinių ledų koncepcija ir jų paragavo. Žinoma, patraukė tai, kad pats verslo modelis yra šiuolaikiškas, viliojantis, o pats produktas – netradicinis, tiek savo pateikimu tiek skonio savybėmis“, – kalbėjo verslininkė.

R. Mažeikienė pasakojo, kad „Yogoland“ prekės ženklas Lietuvoje atsirado franšizės pagrindu: „Kilus idėjai ir Lietuvoje pasiūlyti šių išskirtinių jogurtinių ledų, įmonės savininkai intensyviai ieškojo franšizės partnerių Europoje ir nuo idėjos atsiradimo vos per 5 mėnesius buvo atidaryta „Yogoland“ ledainė viename iš prekybos centrų Vilniuje. „Yogoland“ prekės ženklas yra kilęs iš Jungtinių Amerikos Valstijų ir šiuo metu vystomas Europoje, kaimyninėje Lenkijoje veikia apie 20 ledainių.“

Vienas didžiausių išskirtinumų, pasakojo Rūta, kad renkantis „Yogoland“ ledus, klientas pats nusprendžia, kiek ir kokių ledų įsipilti, kokiais pagardais juos paskaninti. „Tai ypač aktualu mažiesiems smaližiams, kurie visada yra smalsūs ir nori patys viską išbandyti. Antras svarbus dalykas yra tas, kad „Yogoland“ ledai yra liesi ir ruošiami naudojant natūralų pieną ir jogurtą“, – išskirtinumą pabrėžė pašnekovė.

Verslas – lyg kūdikis

Kalbėdama apie sėkmę R. Mažeikienė atkreipė dėmesį, kad kiekviename mažmeniniame versle sėkmę lemia pats produktas bei prekybinė vieta. „Dėl paties produkto neabejojome, didesnis iššūkis buvo rasti tinkamą prekybinę vietą su dideliais klientų srautais. Todėl prekybos vietų paieška, derybos dėl jų, užtruko kur kas ilgiau, nei tikėjomės. Tačiau šiuo metu jau galime pasidžiaugti, jog Vilniuje, pagrindiniuose prekybos centruose, jau turime 3 ledaines. Dar šią vasarą planuojame atidaryti pirmą „Yogoland“ ledainę Kaune, o kitų metų pradžioje atversime duris ir su pirma ledaine Rygoje“, – artimiausius planus atskleidė vadovė.

Paklausta apie iššūkius, kuriuos teko įveikti, R. Mažeikienė atkleidžia buvusi tam pasirengus – ne veltui sakoma, kad verslas – lyg kūdikis, kuriuo reikia rūpintis ištisą parą. „Tie, kas turi veikiantį verslą, žino, kad svarbiausia yra tikėti savo produktu ir tuo, ką darai. Nepasiduoti abejonėms. O sunkumų, didesnių ar mažesnių, pasitaiko net sėkmingiausiuose versluose“, – neabejojo moteris.

Su dažnai išgirstama mintimi, kad Lietuvoje įkurti verslą itin sunku, R. Mažeikienė sutikti neskuba, moteris svarsto, kad tokia pozicija dažnai girdima iš tų, kurie net nebandė kurti verslo arba įkūrę tikėjosi greitos investicijų grąžos. „Žinoma, jei verslo kūrimas būtų toks paprastas, – dauguma būtų verslininkai, bet praktika kitokia – verslui sukurti reikia žinių, praktikos, investicijų, o dar svarbiau, ir tai yra pats pigiausias bei kartu sudėtingiausias dalykas, – geros verslo idėjos“, – mintimis dalijosi R. Mažeikienė.

Tiesa, vadovė pasakojo, kad planuodama plėtrą pasinaudojo ir UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) administruojamomis priemonėmis, kurios leido įmonei plėstis sparčiau. „Su „Invega“ susidūrėme tada, kai atidarydami trečiąją ledainę dalį investicijų skolinomės iš banko, o „Invega“ šiuo atveju suteikė paskolos garantiją bei kompensavo dalį faktiškai sumokėtų paskolos palūkanų (priemonė „Dalinis palūkanų kompensavimas“, finansuojama Europos regioninės plėtros fondo lėšomis). Ši partnerystė leidžia mums sparčiai plėsti veiklą ir mokėti mažesnę kainą, kurią mokame už pasiskolintus pinigus. Tai išties efektyvi priemonė“, – kalbėjo verslininkė. Be to, įmonė ne vienus metus naudojasi ir darbuotojų dalies darbo užmokesčio kompensavimo priemone Parama darbui“, finansuojama Europos socialinio fondo lėšomis.

Tikslas – apimti Baltijos rinką

R. Mažeikienė pasakoja, kad nuo pat verslo idėjos jautėsi drąsiai, tiesiog žinojo, kad turi išties gerą ir kokybišką produktą, jau pasiteisinusį kitose šalyse. „Ledų rinka yra gana specifinė, turinti nemažą sezoniškumo įtaką. Tačiau nuo rinkos senbuvių – įprastinių ledų – skyrėmės beveik viskuo: ir produkto pateikimu – savitarna, suteikiančia klientui saviraiškos galimybes, pačiam kuriant ledų desertą kokį pats nori, ir skoninėmis savybėmis. Jogurtinių ledų prekeivių Lietuvoje buvo anksčiau už mus, tačiau šiuo metu šiame sektoriuje likome mes vieni – tai rodo, kad rinka yra išties dinamiška bei konkurencinga“, – kalbėjo moteris.

Patikrinęs sostinės smaližius, dar šiemet „Yogoland“ atkeliaus ir pas kauniečius. „Kaip ir minėjau, jau šią vasarą atidarysime pirmąją ledainę Kaune, kuri bendrai Lietuvoje bus jau ketvirta. Mūsų prioritetai išlieka didieji šalies miestai, prekybinės zonos su didžiausiais klientų srautais. Esame masinio vartojimo produktas, mūsų klientai ir mažieji smaližiai, ir žilagalviai senjorai, todėl mums svarbu būti ten, kur didelės žmonių susibūrimo vietos“, – dėstė vadovė.

R. Mažeikienė pasakojo, kad įmonės tikslas – nuosekli plėtra, per metus atidarant vieną ar dvi naujas ledaines. Taigi šiemet įmonė dar žvalgosi ir į kaimyninę Latviją. Įsigyta „Yogoland“ franšizė apima visas Baltijos šalis, todėl planuojama plėtra ne tik į Latviją, bet ir Estiją.

Portalo „15min.lt“ informacija

Artimiausi renginiai