Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti RSS

Naujienos

Lietuvos miestams – galimybė ES lėšomis atnaujinti savo viešąjį transportą

2019 m. sausio 31 d. / Susisiekimo ministerija
Lietuvos miestai, pasinaudodami Europos Sąjungos fondų investicijomis, įsigyja vis daugiau naujų viešojo transporto priemonių. Vien šį mėnesį šiam tikslui susisiekimo ministro Roko Masiulio įsakymais paskirstyta 7,3 mln. eurų ES fondų lėšų, kurios bus panaudotos naujiems troleibusams Kaune bei naujiems ekologiškiems autobusams Druskininkuose ir Lazdijuose.
Rodoma:

Lietuvos miestai, pasinaudodami Europos Sąjungos fondų investicijomis, įsigyja vis daugiau naujų viešojo transporto priemonių. Vien šį mėnesį šiam tikslui susisiekimo ministro Roko Masiulio įsakymais paskirstyta 7,3 mln. eurų ES fondų lėšų, kurios bus panaudotos naujiems troleibusams Kaune bei naujiems ekologiškiems autobusams Druskininkuose ir Lazdijuose.

„Tikiu, kad miestų gyventojai kasdienėms kelionėms pamėgs naujas ir tvarkingas viešojo transporto priemones, o savo asmeninius automobilius dažniau paliks namuose. Naujų troleibusų ir autobusų ES lėšomis įsigyja visi penki didieji šalies miestai, šia galimybe kviečiu aktyviau naudotis ir mažesniuosius miestus, rajonų savivaldybes“, – sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Kauno miestas, kaip ir sostinė, pirmenybę teikia naujiems troleibusams. Kaune bus nupirkti 24 troleibusai – tam iš ES sanglaudos fondo skirta 6,74 mln. eurų, dar 1,45 mln. eurų skirs miesto savivaldybė.

Kauno miesto savivaldybės duomenimis, pernai UAB „Kauno autobusai“ turėjo 154 troleibusus ir 251 autobusą. Vidutinis troleibusų amžius buvo 23,1 metų, autobusų – 12,7 metų. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad apie du trečdaliai Kauno troleibusų naudojami ilgiau nei gamintojų numatytas ekonominis eksploatavimo laikas, jie dažniau genda, nėra ekonomiški, nepritaikyti specialiųjų poreikių turintiems keleiviams. Pažymėtina, kad Kauno troleibusai važinėja didžiausiais keleivių srautais pasižyminčiais maršrutais ir dažnesniu, nei autobusų, tvarkaraščiu.

Mažesnieji Lietuvos miestai, atnaujindami savo viešojo transporto parkus, ES fondų lėšas panaudoja ekologiškiems autobusams įsigyti. Druskininkų savivaldybė numato pirkti du elektra varomus autobusus, Lazdijų rajono savivaldybė – vieną elektra varomą autobusą. Šioms savivaldybėms autobusams įsigyti iš ES sanglaudos fondo skirta atitinkamai 417,5 tūkst. ir 185,4 tūkst. eurų.

2014–2020 m. laikotarpiu penkių didžiųjų Lietuvos miestų viešojo transporto parkams atnaujinti iš viso skiriama 28,69 mln. eurų ES sanglaudos fondo investicijų, dar 14,48 mln. eurų kviečiamos panaudoti šalies rajonų savivaldybės.

Panaudojant šias lėšas, šalies didmiesčiuose iš viso bus įsigytos 104 naujos ekologiškos transporto priemonės: Vilniuje ir Kaune – atitinkamai 41 ir 24 troleibusai, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje –17, 12 ir 10 suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomų autobusų.

Lietuvos rajonų savivaldybėms viešajam transportui atnaujinti kol kas paskirta tik apie 13 proc. visų šiam tikslui numatytų lėšų – 1,92 mln. eurų. Be Druskininkų ir Lazdijų, po 3 naujus autobusus ES lėšomis perka Tauragės, Radviliškio ir Šiaulių rajonų savivaldybės. Susisiekimo ministerija ragina ir kitas šalies savivaldybes paskubėti pasinaudoti ES fondų teikiamomis galimybėmis.

Susiję įrašai

Artimiausi renginiai

Buvęs Kitas
Balandis 2019
Pr An Tr Ke Pe Še Se
1
2
3
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
30
01 02 03 04 05

Sekite naujienas

RSS