Teikiama nuo
2024-09-30 08:00
Teikiama iki
2024-11-29 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
667 164,70 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
667 164,70 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Atsakinga institucija
Utenos regiono plėtros taryba
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Tvarus judumas miestuose
Pažangos priemonė
Konkretus uždavinys
Skatinti tvarų daugiarūšį judumą miestuose kaip vieną iš perėjimo prie nulinio anglies dioksido kiekio technologijų ekonomikos dalių
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    10-001-06-01-03-(RE)-29-( LT029-02-02-01)-01-02 Bevariklio transporto infrastruktūros plėtra rytinėje Utenos miesto dalyje
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Utenos miesto gyventojai bei Utenos mieste besilankantys asmenys.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Utenos rajono savivaldybės administracija
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    Partneriai galimi, kai projekto lėšomis tvarkomas partnerio turtas, kurio apskaita priklauso partnerio dispozicijai.
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    10-001-06-01-03-(RE)-29-( LT029-02-02-01)-01-02 85
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Projektas turi atitikti:
    1. Bendruosius projektų atrankos kriterijus, išdėstytus Projektų taisyklių 2 priede.
    2. Utenos rajono savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintą Utenos miesto darnaus judumo planą (toliau – DJMP), kurio parengimas finansuotas 2014–2020 m. ES fondų lėšomis (su visais jo pakeitimais, kurie privalo būti oficialiai suderinti su Susisiekimo ministerija ir Darnaus judumo planų komisija, kaip tai numato Darnaus judumo planų rengimo rekomendacijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. 3-586 „Dėl Darnaus judumo planų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“).
    3. Projektas turi prisidėti prie 2009 m. spalio 30 d. Europos Vadovų Tarybos išvadomis
    Nr. 15265/09 patvirtintos Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos, atnaujintos Europos Komisijos 2012 m. kovo 23 d. komunikatu Nr. COM (2012) 128, tikslo „Sujungti regioną“ ir Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos veiksmų plane, patvirtintame Europos Komisijos 2021 m. vasario 15 d. sprendimu Nr. SWD (2021) 24, numatytos politinės srities „Transportas“ tikslų įgyvendinimo.
    4. Projektas turi prisidėti ne mažiau kaip prie vieno produkto ir ne mažiau kaip prie vieno rezultato rodiklio, kurie nurodyti Gairių 2.1 dalyje.
    5. Pareiškėjais negali būti juridiniai asmenys, turintys teisę vykdyti ekonominę veiklą.
    6. Partneriai projekte galimi, kai projekto lėšomis tvarkomas partnerio turtas, kurio apskaita priklauso partnerio dispozicijai.
    7. Projekto vykdytojas ir (ar) partneris privalo įgyvendinti privalomas matomumo ir informavimo apie projektą veiksmų priemones, numatytas Projektų taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje.
    8. Projekto vykdytojas ir (ar) partneris turi laikytis Gairių 3 ir 3.1 dalyse nustatytų reikalavimų dėl horizontaliųjų principų ir Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos laikymosi.
    9. DJMP numatytoje teritorijoje vykdomu projektu turi būti plėtojama tik DJMP numatyta bevariklio transporto infrastruktūra, jos papildomi priklausiniai (pvz. saugaus eismo užtikrinimo inžineriniai įrenginiai, saugaus eismo organizavimo bei informavimo įrenginiai, bevariklio transporto priemonių stovėjimo, saugojimo aikštelės ir atitinkama įranga jose). Plėtra turi atitikti pagrindines funkcinės bevariklio transporto infrastruktūros ašis, skirtas susisiekimui (ne rekreacijai), jungiančias pagrindines kasdienes funkcines zonas (gyvenamosios, darbo, paslaugų ir pan.) ir kurių įrengimas užtikrina vientiso, rišlaus ir saugaus savarankiško infrastruktūros tinklo suformavimą.
    10. Gali būti plėtojami šie bevariklio transporto infrastruktūros tipai:
    10.1. dviračių takai;
    10.2. dviračių ir pėsčiųjų takai (kai dviračių ir pėsčiųjų eismas tarpusavyje atskirtas bortu, gerai juntama tekstūros juosta, skirtingomis dangomis ir (ar) dangos spalvomis);
    10.3. dviračių gatvės;
    10.4. dviračių eismo juostos (tik išskirtiniais atvejais, kai dviračių eismo juostų įrengimas yra galimas pagal gatvių kategorijos tipą, kai dviračių eismo juostos įrengiamos trumpuose dviračių tako ruožuose dėl techninių aplinkybių (pvz., takui priartėjant prie važiuojamosios dalies sankryžos zonoje), kai išsprendžiami visi eismo saugos ir patogumo klausimai ir parenkamos atitinkamos inžinerinės eismo reguliavimo priemonės);
    10.5. bendri pėsčiųjų ir dviračių takai (tik išskirtiniais atvejais, kai dėl techninių kliūčių (pvz.: erdvės trūkumo dėl istoriškai susiklosčiusios miesto pastatų ir gatvių infrastruktūros, riboto infrastruktūros statinio pločio, statinio užimamo žemės sklypo riboto pločio, esamų tiltų riboto pločio, gamtosaugos ar paveldosaugos apribojimų ir pan.) atskiro dviračių tako ar dviračių ir pėsčiųjų tako (pagal 2.11.1.2. papunktį) tiesimas yra neįmanomas bei laukiamas pėsčiųjų eismo intensyvumas bus mažas ir dėl mažo eismo intensyvumo dviračių eismas gali vykti vienoje erdvėje su pėsčiaisiais).
    11. Projektui įgyvendinti skirtos lėšos gali būti naudojamos:
    11.1. naujai bevariklio transporto infrastruktūrai įrengti, įskaitant tiltus, skirtus pėstiesiems ir dviračiams, kai šie tiltai yra neatskiriama įrengto ar įrengiamo dviračių (ir pėsčiųjų) infrastruktūros tinklo dalis, be kurio esamas tinklas netenkintų vientisumo ir junglumo reikalavimų;
    11.2. esamai, techninių bei kokybinių reikalavimų neatitinkančiai bevariklio transporto infrastruktūrai rekonstruoti ir jos kapitaliniam remontui;
    11.3. esamai pėsčiųjų infrastruktūrai rekonstruoti ir jos kapitaliniam remontui, kai dalis šios infrastruktūros pritaikoma dviračių eismui;
    11.4. esamų gatvių važiuojamosioms dalims rekonstruoti ir jų kapitaliniam remontui, kai lėšos naudojamos techniniams sprendiniams, skirtiems gatvės erdvės daliai pritaikyti bevariklio transporto eismui;
    11.5. dviračių gatvei įrengti – esamų gatvių važiuojamajai daliai, šalia važiuojamosios dalies esantiems šaligatviams, pėsčiųjų takams pertvarkyti ir (ar) būtinoms inžinerinėms, eismo organizavimo ir kitoms priemonėms, kuriomis gatvės erdvė pritaikoma bevariklio transporto eismui, joje diegti; statybos rūšis – rekonstrukcija arba kapitalinis remontas.
    12. Projektui įgyvendinti skirtos lėšos gali būti naudojamos vykdant bendrus kelių ir (ar) gatvių tiesimo ir (ar) rekonstravimo, ir (ar) kapitalinio remonto projektus, kai statybos darbai vykdomi pagal išskirstytas statybos darbų sąmatas, leidžiančias identifikuoti, kad bevariklio transporto infrastruktūrai įrengti skirtos lėšos bus naudojamos tik šiai konkrečiai infrastruktūrai įrengti.
    13. Jei pagal Statybos įstatymo reikalavimus ir atitinkamą statybos rūšį nėra privaloma parengti statinio projekto, toks projektas turi būti parengtas vadovaujantis Gairėmis atitinkamai taikant Statybos techninio reglamento STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ nuostatas.
    14. Projekto išlaidos, susijusios su inžineriniais tinklais, kaip tai apibrėžta Statybos įstatyme, yra netinkamos finansuoti projekto lėšos, išskyrus šiuos atvejus:
    14.1. kai inžineriniai tinklai yra būtini statiniuose vykstantiems technologiniams procesams ir technologinių įrenginių normaliam darbui užtikrinti;
    14.2. kai inžineriniai tinklai yra kelio statiniai, kurie, vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, yra kelio (pėsčiųjų ir/ar dviračių tako) sudėtinė dalis ir yra kelio (pėsčiųjų ir/ar dviračių tako) juostoje, o pagrįstais atvejais – ir didesniame plote, kaip tai apibrėžta kelių techniniame reglamente KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. D1-11/3-3 „Dėl kelių techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“ patvirtinimo“, arba kurie yra gatvės elementai, kaip numatyta statybos techniniame reglamente STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. D1-533 „Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ patvirtinimo“.
    15. Įgyvendinant projektą, kurio vertė viršija 10 mln. Eur, papildomai projekto vykdytojas turi surengti ne mažiau kaip vieną komunikacinį renginį ar įgyvendinti kitą komunikacinę veiklą, taip pat laiku (prieš 2–3 mėnesius) pakviesti ar įtraukti į juos Europos Komisijos ir vadovaujančiosios institucijos atstovus.
    16. Kai projektu prisidedama prie funkcinės zonos strategijos ar miesto tvarios plėtros strategijos įgyvendinimo, turi būti įvykdyti šie reikalavimai:
    16.1. projektu įgyvendinamas (-i) miesto tvarios plėtros strategijoje ar funkcinės zonos strategijoje numatytas (-i) investicinis (-iai) veiksmas (-ai) ar jo dalis (-ys);
    16.2. sudarytos sąlygos savivaldybėms bendrai naudoti viešąją infrastruktūrą ir (ar) bendrai teikti viešąsias paslaugas, kurias numatoma sukurti ar modernizuoti įgyvendinant projektą, t. y. įgyvendintas neinvesticinis veiksmas, susijęs su strategijos investiciniu veiksmu, kuriam įgyvendinti yra skirtas projektas (šis reikalavimas taikomas tik projektams, kuriais prisidedama prie funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo);
    16.3. pareiškėjas RPPl administruojančiajai institucijai teikiamame PĮP pateikia nuorodą (-as) į internete paskelbtą miesto tvarios plėtros strategiją ar funkcinės zonos strategiją, prie kurios įgyvendinimo prisideda projektas, ir į susitarimą dėl strategijos įgyvendinimo (kai toks turi būti sudarytas, vadovaujantis Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1V-30 „Dėl Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“, reikalavimais).
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    1. Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami horizontalieji principai: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kitų aspektų), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.).
    2. Laikantis darnaus vystymosi horizontaliojo principo, įgyvendinant projektą turi būti laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų, atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą ir reikšmingos žalos nedarymo principą. Jokia projekto veikla neturi būti daroma reikšmingos žalos 6 aplinkos tikslams (klimato kaitos švelninimo, prisitaikymo prie klimato kaitos, tausaus vandens ir jūrų išteklių naudojimo ir apsaugos, perėjimo prie žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą, oro, vandens ar žemės taršos prevencijos ir kontrolės, biologinės įvairovės ir ekosistemų apsaugos ir atkūrimo), nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje.
    3. Laikantis lygių galimybių ir nediskriminavimo horizontaliojo principo ir užtikrinant prieinamumo visiems reikalavimą, įgyvendinant projektą, turi būti laikomasi universalaus produktų (gaminių, paslaugų, transporto, fizinės ar e. aplinkos, infrastruktūros), kuriais gali naudotis visi žmonės kuo platesniu mastu, dizaino reikalavimų, neatsižvelgiant į šių produktų funkcijas. Ypač turi būti atsižvelgiama į prieinamumo (įskaitant informacines ir ryšių technologijas) užtikrinimą negalią turintiems asmenims Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos 9 straipsnyje nurodytomis priemonėmis.
    4. Siekiant užtikrinti geriausius ir patogiausius sprendimus, skirtus judėjimo, regos, klausos ar kitą negalią turintiems asmenims, visi įgyvendinami sprendimai, diegiant universalaus dizaino ir kitas inžinerines priemones, rengiant statinio projektą turi būti suderinti su asmenų su negalia organizacijomis Statybos įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
    5. Projekto atitiktį reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertins RPPl administruojančioji institucija, vertindama projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Gairių 1 priedas) nurodytus pagrindimo dokumentus.
    6. Projektu įgyvendinamos veiklos negali pažeisti Chartijos pagrindinių teisių: orumo; privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir žmonių su negalia teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.
    7. Projektu įgyvendinant veiklas negali būti pažeista Chartijoje įtvirtinta teisė į nuosavybę (žemę, kilnojamąjį turtą, materialųjį ir nematerialųjį turtą).
    8. Projektu įgyvendinamos veiklos turi atitikti Chartiją pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01), III priedą. Konkretūs reikalavimai išdėstyti Gairių III skyriuje.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Po projekto finansavimo pabaigos turi būti užtikrintas investicijų tęstinumas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veiklos turi būti baigtos vykdyti iki 2027 m. kovo 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
    https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Projektų specialieji atrankos kriterijai nenustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų taisyklės) (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr) VII skyriaus pirmajame skirsnyje „Bendrieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“, antrajame skirsnyje „Specialieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    2. Tiesioginės projekto išlaidos turi atitikti bent vieną iš ERPF sričių, nustatytų Reglamento (ES) 2021/1058 5 straipsnio 1 dalyje arba 6 straipsnio 1 dalyje.
    3. Įgyvendinant projektus, netinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįstamos išlaidos, kurios nurodytos Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1 dalyje ir Projektų taisyklių 302 punkte, taip pat Projektų taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje „Netinkamos finansuoti išlaidos“ nurodytos išlaidos.
    4. Didžiausia galima projektų finansuojamoji dalis negali viršyti 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Pareiškėjas ir (arba) partneris (-iai) privalo prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau kaip 15 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    5. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšų.
    6. Pagal Gaires kryžminis finansavimas netaikomas.
    7. Projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, jeigu projektui skyrus finansavimą pagal Gaires projekto išlaidos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos daugiau nei vieną kartą.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    667 164,70 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Bevariklio transporto infrastruktūros plėtra rytinėje Utenos miesto dalyje:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dydis
    117 735,30 €
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 3 priedas: Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Bevariklio transporto infrastruktūros plėtra rytinėje Utenos miesto dalyje:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Dviračiams skirta infrastruktūra, kuriai suteikta parama P.B.2.0058 km 1,19
    Dviračiams skirtos infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2064 naudotojai per metus 2820,00
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Andrius Kupetauskas Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37063081022 a.kupetauskas@cpva.lt
    Daugiau Mažiau