Nr. 06-014-K

Teikiama nuo
2025-07-21 08:00
Teikiama iki
2025-11-28 17:00 Liko 17 d. 0 val.
Kvietimo finansavimo suma
5 297 917,00 €
Projektų atrankos būdas
Konkursas
Finansavimo forma
Dotacija
Kontaktai
Neringa Andrulienė
Centrinė projektų valdymo agentūra
Vyresnysis projektų vadovas
Finansuojamos veiklos
Galimi pareiškėjai
Didžiausia suma vienam projektui
Finansuojamoji dalis
Regionas
Infrastruktūros ir kitų sąlygų gerinimas įmonėms siekiant kurti konkurencingus ir paklausius KKI produktus ir (arba) paslaugas VVL regione KKI sektoriuje veikiantys verslo subjektai ir NVO:
- KKI sektoriaus labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės;
- KKI sektoriaus NVO.
500 000,00 € iki 80 proc. Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Infrastruktūros ir kitų sąlygų gerinimas įmonėms siekiant kurti konkurencingus ir paklausius KKI produktus ir (arba) paslaugas sostinės regione KKI sektoriuje veikiantys verslo subjektai ir NVO:
- KKI sektoriaus labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės;
- KKI sektoriaus NVO.
500 000,00 € iki 80 proc. Sostinės regionas
  • Reikalavimai projektams
    Reikalavimai pareiškėjams:
    1. Galimi pareiškėjai (KKI sektoriuje veikiantys verslo subjektai ir NVO: KKI sektoriaus labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės ir KKI sektoriaus NVO) turi atitikti Aprašo 4.2.3 papunktyje apibrėžtą sąvoką.
    Reikalavimai projektams:
    1. Pagal Aprašą finansuojama projekto veikla: KKI subjektų infrastruktūros ir (arba) kitų sąlygų, skirtų naujų arba patobulintų KKI produktų ir (arba) paslaugų kūrimui, gerinimas bei naujų arba patobulintų KKI produktų ir (arba) paslaugų kūrimas ir diegimas. Projekto įgyvendinimo metu dėl pagerintos infrastruktūros ir (arba) kitų sąlygų turi būti sukurtas naujas arba patobulintas KKI produktas ir (arba) paslauga. Naujas arba patobulintas KKI produktas ir (arba) paslauga turi būti konkurencingas ir paklausus bei kurti socialinį poveikį visuomenei ir (arba) ekonomikai.
    2. KKI produkto ir (arba) paslaugos konkurencingumas ir paklausa bei kuriamas socialinis poveikis visuomenei ir (arba) ekonomikai PĮP turi būti pagrįstas šiais aspektais:
    2.1. palyginant juos su rinkoje esančiais produktais ir (arba) paslaugomis, nurodant jų naujumo lygmenį, pranašumus ir prognozuojamą paklausą rinkoje;
    2.2. aprašant jų teigiamą socialinį ir (arba) ekonominį poveikį ir jo mastą konkrečiai (- ioms) socialinei (-ėms) grupei (-ėms), sprendžiamus socialinius iššūkius, nurodant kokiam skaičiui tikslinės grupės asmenų bus poveikis ir kokią ekonominę vertę eurais (pavyzdžiui, leis sutaupyti vidutiniškai po x eurų per metus kiekvienam tikslinės grupės asmeniui) ar kitokią vertę (pavyzdžiui, leis taupyti laiką ar padarys pasiekiamas anksčiau neprieinamas paslaugas, ar panašiai) sukurs tikslinei grupei.
    3. Pagal Aprašą finansavimas neskiriamas filmo (-ų) gamybai, kaip ji apibrėžiama Lietuvos Respublikos kino įstatymo 2 straipsnio 3 punkte.
    4. Jeigu projekto įgyvendinimo metu numatyta sukurti naują arba patobulinti esamą garso ir (arba) vaizdo produktą, pareiškėjas PĮP turi nurodyti, kaip pareiškėjo ir (arba) partnerio, projekto įgyvendinimo metu sukurtas naujas arba patobulintas esamas garso ir (arba) vaizdo produktas atitinka šiuos reikalavimus:
    4.1. neturi prieštarauti horizontaliesiems principams, nurodytiems Aprašo 8 punkte;
    4.2. turinys neturi demonstruoti ar propaguoti smurto;
    4.3. turinys neturi turėti nešvankaus ar seksualinio turinio vaizdų ir (arba) žodžių;
    4.4. neturi skatinti priklausomybės (pavyzdžiui, mikrotransakcijų, laiko limitų, apdovanojimų už kasdienius prisijungimus);
    4.5. neturi skatinti pernelyg ilgo sėdimo naudojimo be pertraukų (pavyzdžiui, rekomenduojama nepertraukiamo garso ar vaizdo produkto naudojimo trukmė yra iki 1 valandos);
    4.6. neturi skatinti pirkti virtualius ar materialius daiktus (ypač, kai tai daroma per impulsą);
    4.7. neturi turėti sąsajų su žalingomis bendruomenėmis, kuriose vyrauja agresyvus bendravimas, seksualiai priekabiaujama, esama neapykantos kalbos, patyčių;
    4.8. turi turėti griežtas taisykles prieš priekabiavimą, patyčias, neapykantos, agresijos skleidimą ir kt. netinkamą elgesį.
    5. Pagal Aprašą finansuojama projekto veikla skirstoma į poveikles:
    5.1. projekto veiklos vykdymas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione;
    5.2. projekto veiklos vykdymas Sostinės regione.
    6. Įgyvendinant vieną projektą jo veiklos gali būti vykdomos tik viename iš regionų: arba Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (Aprašo 5.1.8.1.1 papunktis), arba Sostinės regione (Aprašo 5.1.8.1.2 papunktis). Projekto išlaidos vienam iš regionų priskiriamos vadovaujantis PAFT 296 punktu ir rekomendacijomis dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams.
    7. Stebėsenos rodiklius „Pažangos priemonės veiklų pagalba sukurtų socialinių inovacijų skaičius“ (P.N.2.4240) ir „Įgyvendintų priemonių, kurios kuria lanksčias ir palankias veiklos sąlygas, skaičius“ (P.N.2.4241) pareiškėjas pasirenka ir į PĮP įtraukia tik tuo atveju, jeigu jis projekto įgyvendinimo metu numato sukurti socialines inovacijas ir (ar) įgyvendinti priemones, kurios kuria lanksčias ir palankias veiklos sąlygas.
    8. Stebėsenos rodiklius „Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės“ (P.B.2.0001.1), „Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės“ (P.B.2.0001.2), „Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės“ (P.B.2.0001.3) ir „Paramą gavusios įmonės, iš kurių didelės įmonės“ (P.B.2.0001.4) pareiškėjas pasirenka ir į PĮP įtraukia pagal pareiškėjo ir (arba) partnerio (jeigu projektą planuojama įgyvendinti su partneriu) įmonės dydį.
    9. Kiti Apraše nurodyti stebėsenos rodikliai yra privalomi visiems pareiškėjams ir turi būti įtraukti į visus PĮP.
    10. Projektu turi būti prisidedama prie bent vieno 2009 m. spalio 30 d. Europos Vadovų Tarybos išvadomis Nr. 15265/09 patvirtintos Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos (toliau – ESBJ RS), atnaujintos Europos Komisijos 2012 m. kovo 23 d. komunikatu Nr. COM (2012) 128, tikslo įgyvendinimo pagal bent vieną ESBJ RS veiksmų plane, patvirtintame Europos Komisijos 2021 m. vasario 15 d. sprendimu Nr. SWD (2021) 24, numatytą veiksmą kultūros ir (arba) inovacijų politikos srityje (-se).
    11. Pareiškėjas gali teikti tik vieną PĮP. Pareiškėjas negali būti projekto partneriu kituose PĮP.
    12. Projekto partneris gali būti projekto partneriu tik viename PĮP.
    13. Jeigu projektas įgyvendinamas su projekto partneriu, turi būti sudaryta partnerystės sutartis tarp pareiškėjo ir projekto partnerio. Partnerystės sutartyje turi būti aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai ir teisės dėl projekto (nurodytas kiekvienos šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena šalis, teisės į bendrai sukurtą ar įgytą turtą laikantis finansinės apskaitos principų, projekto rezultatai ir kita), šalių atsakomybė, įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių:
    13.1. partneris turi būti perskaitęs PĮP ir susipažinęs su savo teisėmis ir pareigomis įgyvendinant projektą;
    13.2. įgyvendindamas projektą, projekto vykdytojas privalo reguliariai konsultuotis su partneriu, nuolat jį informuoti apie projekto įgyvendinimo eigą.
    14. Finansavimas pagal Aprašą negali būti skiriamas, jeigu projekto veiklos yra finansuotos arba finansuojamos kitų finansinių šaltinių lėšomis. Paaiškėjus, kad projekto veiklos yra finansuotos kitų finansinių šaltinių lėšomis ir finansavimas yra skirtas pagal Aprašą, teisės aktų nustatyta tvarka turi būti inicijuotas projektui skirtų lėšų grąžinimas.
    15. Jeigu projekto sutarties įgyvendinimo metu paaiškėja, kad projekto vykdytojas PĮP ir (ar) kartu su PĮP pateiktuose dokumentuose, ir (ar) kituose su PĮP vertinimu susijusiuose dokumentuose pateikė tikrovės neatitinkančią informaciją, ir (arba) nuslėpė vertinimo rezultatams galėjusią turėti įtakos faktinę informaciją, administruojančioji institucija vienašališkai nutraukia projekto sutartį bei išieško visas projekto vykdytojui išmokėtas projekto finansavimo lėšas.
    16. Projekto vykdytojas privalo informuoti administruojančią instituciją apie planuojamą projekto vykdytojo dalyvių (savininkų, akcininkų, narių, dalininkų ir pan.) (toliau – projekto vykdytojo dalyviai) pasikeitimą. Jeigu administruojančioji institucija, gavusi šiame Aprašo papunktyje nurodytą informaciją nustato, kad projekto vykdytojo dalyvių pasikeitimu siekiama sudaryti sąlygas įmonėms, kurios pagal Aprašą nebūtų laikomos tinkamu pareiškėju, kuriam būtų skirtas finansavimas, administruojančioji institucija vienašališkai nutraukia projekto sutartį bei išieško visas projekto vykdytojui išmokėtas projekto finansavimo lėšas, jeigu jos buvo išmokėtos.
    17. Projekto įgyvendinimo metu projekto vykdytojui keičiant ar praradus projekto finansavimo šaltinius, numatytus PĮP vertinimo metu ir (arba) iki projekto sutarties pasirašymo, projekto vykdytojas, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo šių aplinkybių paaiškėjimo, apie tai privalo informuoti administruojančią instituciją ir pateikti kitus Aprašo reikalavimus atitinkančius projekto finansavimo šaltinių užtikrinimą pagrindžiančius dokumentus. Jeigu projekto įgyvendinimo metu projekto vykdytojas nepateikia kitų Aprašo reikalavimus atitinkančių projekto finansavimo šaltinių užtikrinimą pagrindžiančių dokumentų, administruojančioji institucija vienašališkai nutraukia projekto sutartį bei išieško visas projekto vykdytojui išmokėtas projekto finansavimo lėšas.
    18. Jeigu pareiškėjui ir (arba) partneriui (-iams) pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatymo 7 straipsniu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://fntt.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/4166), arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, įtraukti į Užsieniečių, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, viešąjį sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://www.migracija.lt/u%C5%BEsienie%C4%8Di%C5%B3-kuriems-draud%C5%BEiama-atvykti-s%C4%85ra%C5%A1as), finansavimas projektui neskiriamas.
    19. Informavimo apie projektą ir komunikacijos, ir matomumo veiksmai atliekami vadovaujantis PAFT VIII skyriaus pirmojo skirsnio nuostatomis.
    20. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai projekto vykdytojo ir administruojančiosios institucijos privalo būti saugomi PAFT VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, taip pat laikantis Reglamento (ES) Nr. 651/2014 12 str. 1 p. nustatytų terminų. Visi duomenys ir dokumentai, susiję su projektu, jo atitiktimi, finansavimu bei įgyvendinimu saugomi 10 metų nuo paskutinės pagalbos pagal Aprašą suteikimo dienos.
    21. Mažiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 100 000 Eur (vienas šimtas tūkstančių eurų). Jeigu PĮP prašoma skirti finansavimo lėšų suma arba po PĮP vertinimo nustatyta galima skirti finansavimo lėšų suma yra mažesnė nei 100 000 Eur (vienas šimtas tūkstančių eurų), PĮP atmetamas.
    22. Projekte turi būti nurodytos visos projektui įgyvendinti būtinos (tinkamos finansuoti ir netinkamos finansuoti) projekto išlaidos.
    23. Didžiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra iki 500 000 Eur (penkių šimtų tūkstančių eurų).
    24. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis negali viršyti:
    24.1. kai projektui teikiama valstybės pagalba pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 53 straipsnio:
    - 2 dalies a-e punktuose nurodytiems kultūros tikslams ir (arba) kultūrinėms veikloms (a) muziejams, archyvams, bibliotekoms, meno ir kultūros centrams ar erdvėms, teatrams, kino teatrams, operos teatrams, koncertų salėms, kitoms gyvų pasirodymų organizacijoms, kino paveldo institucijoms ir kitoms panašioms meninėms ir kultūrinėms infrastruktūroms, organizacijoms ir institucijoms; (b) materialiam paveldui, įskaitant visų formų kilnojamąjį ir nekilnojamąjį kultūros paveldą ir archeologines vietoves, paminklus, istorines vietoves ir pastatus; gamtos paveldui, susijusiam su kultūros paveldu arba jei valstybės narės kompetentingos valdžios institucijos juos oficialiai pripažino kultūros arba gamtos paveldu; (c) bet kokios formos nematerialiam paveldui, įskaitant folklorinius papročius ir amatus; (d) meno ar kultūros renginiams ir pasirodymams, festivaliams, parodoms ir panašiai kultūrinei veiklai; (e) kultūrinio ir meninio švietimo veiklai ir kultūrų raiškos įvairovės apsaugos ir skatinimo svarbos supratimo rėmimui švietimo ir didesnio visuomenės informuotumo programomis, taip pat naudojant naujas technologijas – iki 80 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
    - 2 dalies f punkte nurodytam kultūros tikslui ir (arba) kultūrinei veiklai (f) muzikos ir literatūros, įskaitant vertimus, kūrinių rašymui, redagavimui, gamybai, platinimui, skaitmeninimui ir leidybai – iki 70 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    24.2. kai projektui valstybės pagalba teikiama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 54 straipsnio 3 dalies a-c punkte nurodytam kultūros produktui: (a) pagalba garso ir vaizdo kūrinių gamybai; (b) parengiamajam gamybos etapui; (c) platinimui – iki 50 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    25. Administruojančiai institucijai pateiktame PĮP nurodyta projekto finansuojamoji procentinė dalis PĮP vertinimo metu negali būti keičiama.
    26. Projekto atitiktis pagalbos reikalavimams vertinama pagal administruojančiai institucijai kartu su PĮP pateiktame Aprašo 7 priede pareiškėjo (partnerio) pasirinktą pagalbos rūšį. PĮP vertinimo metu Aprašo 7 priede pareiškėjo (partnerio) pasirinkta pagalbos rūšis negali būti keičiama. Nustačius, kad pareiškėjo (partnerio) pasirinkta pagalbos rūšis projektui negali būti teikiama, t. y. netenkina atitinkamame reglamente nustatytų reikalavimų, PĮP atmetamas.
    27. Pareiškėjo kartu su PĮP privalomų pateikti dokumentų sąrašas pateikiamas Aprašo 5.1.11 ir 5.1.14 punktuose.
    28. Administruojanti institucija, siekdama tinkamai įvertinti PĮP, turi teisę kreiptis į pareiškėją dėl papildomų pareiškėjo (partnerio) dokumentų pateikimo.
    29. Jeigu dokumentų, nurodytų 5.1.11.19 ir 5.1.11.20 papunkčiuose, išdavimo data yra vėlesnė negu kvietimo teikti PĮP termino pabaigos data, PĮP yra atmetamas.
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Horizontaliųjų principų (HP) reikalavimai:
    1. Projektai turi atitikti reikšmingos žalos nedarymo principą, t. y. projektai turi būti tvarūs aplinkos atžvilgiu ir vykdomi visapusiškai atsižvelgiant į ES klimato ir aplinkos apsaugos standartus ir prioritetus, kaip tai suprantama pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088. Reikalavimai projektų atitikčiai šiam principui įvertinti pateikiami Aprašo 1 priede.
    2. Projektų įgyvendinimo metu nepažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, e. aplinkos sprendimai, informacijos ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.). Projektuose neturi būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.
    3. Įgyvendinami projektai tiesiogiai prisideda prie inovatyvumo (kūrybingumo) horizontalaus principo įgyvendinimo, kuriant ir tobulinant KKI produktus ir (arba) paslaugas, kuriant ir diegiant socialines inovacijas.
    4. Įgyvendinami projektai, įsipareigoję kurti lanksčias ir palankias veiklos sąlygas (ir tai pagrindę Aprašo 3 priede), tiesiogiai prisideda prie lygių galimybių visiems horizontaliojo principo įgyvendinimo.
    ES pagrindinių teisių chartijos (Chartija) reikalavimai:
    1. Projektuose neturi būti numatyta veiksmų, kurie galėtų riboti ar pažeisti Chartijoje numatytas pagrindines teises, Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos nuostatas.
    2. Projektai turi neprieštarauti Chartijos nuostatoms pagal 2016 m. liepos 23 d. EK pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų paramą (2016/C 269/01) (III priedas).
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    1. Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas numatyti PAFT IV skyriaus dešimtajame skirsnyje.
    2. Pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi užtikrinti, kad nekilnojamojo turto, kuris bus naudojamas įgyvendinant projektą, naudojimo paskirtis visą projekto įgyvendinimo laikotarpį ir ne mažiau kaip 5 metus po projekto įgyvendinimo užbaigimo, atitinka pagal projektą įgyvendinamą veiklą (-as).
    3. Projekto vykdytojas ir (arba) partneris turi apdrausti ilgalaikį materialųjį turtą, kuriam įsigyti ar sukurti vykdant projektą naudotas finansavimas, maksimaliu turto atkuriamosios vertės draudimu nuo visų galimų rizikos atvejų projekto įgyvendinimo laikotarpiu (nuo to momento, kai atsiranda draustinas turtas) ir ne mažiau kaip penkerius metus po projekto įgyvendinimo pabaigos.
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    1. Projekto veiklos turi būti baigtos ne vėliau kaip iki 2027 m. gruodžio 31 d.
    2. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas, tačiau ne ilgiau kaip iki 2028 m. gruodžio 31 d.
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
  • Projektų specialieji atrankos kriterijai
    1. Pareiškėjo ir, jeigu taikoma, partnerio veikimas KKI sektoriuje.
    Kriterijaus vertinimo metodas:
    Kai projektas įgyvendinamas be partnerio (-ių).
    Vertinama, ar pareiškėjas PĮP pateikimo dieną yra įmonė, veikianti KKI sektoriuje ne trumpiau kaip dvejus metus.
    Kai projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais).
    Vertinama, ar pareiškėjas PĮP pateikimo dieną yra įmonė, veikianti KKI sektoriuje ne trumpiau kaip dvejus metus.
    Vertinama, ar partneris PĮP pateikimo dieną yra įmonė, veikianti KKI sektoriuje ne trumpiau kaip vienerius metus.
    2. Pareiškėjo ir, jeigu taikoma, partnerio pajamos, generuojamos iš KKI veiklos.
    Kriterijaus vertinimo metodas:
    Kai projektas įgyvendinamas be partnerio (-ių).
    Vertinama, ar pareiškėjo iš KKI veiklos generuojamos vidutinės metinės pajamos per dvejus paskutinius finansinius metus iki PĮP pateikimo dienos yra ne mažesnės kaip 200 000 Eur (du šimtai tūkstančių eurų) (vertinama, ar pareiškėjas yra įmonė, kuri turi pakankamai patirties įgyvendinti projekte numatytas KKI veiklas).
    Kai projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais).
    Vertinama, ar pareiškėjo iš KKI veiklos generuojamos vidutinės metinės pajamos per dvejus paskutinius finansinius metus iki PĮP pateikimo dienos yra ne mažesnės kaip 100 000 Eur (vienas šimtas tūkstančių eurų).
    Detali informacija apie specialiuosius projektų atrankos kriterijus pateikiama Aprašo 12.2 punkto lentelėje.
  • Projektų prioritetiniai atrankos kriterijai
    Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas
    1 Sukurta socialinė inovacija 25,00 25 1,00
    2 Įgyvendintos priemonės, kurios kuria lanksčias ir palankias veiklos sąlygas 25,00 25 1,00
    3 Projekto įgyvendinimo metu sukurto naujo arba patobulinto kultūros ir kūrybinio turinio ir (ar) formos produkto ir (ar) paslaugos naujumo lygis 20,00 20 1,00
    4 Pareiškėjo papildomo prisidėjimo privačiomis lėšomis dalis projekte 15,00 15 1,00
    5 Pareiškėjo darbo našumo santykis su Lietuvos vidutiniu darbo našumu 15,00 15 1,00
    Maksimali galima balų suma: 100,00 Minimali privaloma surinkti balų suma: 40
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais, išskyrus investicijų skaičiuoklę) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Investicijų skaičiuoklė teikiama el. p. info@cpva.lt ne vėliau kaip per 3 d. d. nuo PĮP pateikimo per DMS, pridedant laiško kopiją kvietime nurodytam už kvietimą atsakingam asmeniui. Kilus klausimams kreiptis į kvietime nurodytą už kvietimą atsakingą asmenį.
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: PAFT 1 priedo 1 priedas „Partnerio deklaracija“ (jeigu taikoma) https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/partnerio-deklaracija-paft-1-priedo-1-priedas 10 priedas: PAFT 1 priedo 2 priedas „Informacijos apie projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius forma“ (jeigu taikoma) https://esinvesticijos.lt/dokumentai/informacijos-apie-biudzeto-pasiskirstyma-forma 11 priedas: PAFT 1 priedo 3 priedas „Informacijos apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus forma“ (jeigu taikoma) https://esinvesticijos.lt/dokumentai/informacijos-apie-projektui-taikomus-aplinkosaugos-reikalavimus-forma-1 12 priedas: Aprašo 3 priedas „Informacija apie projekto atitiktį prioritetiniams projektų atrankos kriterijams“ 13 priedas: Aprašo 4 priedas „Pareiškėjo (partnerio) deklaracija, kad projekte numatytos įgyvendinti veiklos, finansuojamos pagal Aprašą, nėra ir nebus finansuojamos iš kitų finansavimo šaltinių“ 14 priedas: Pareiškėjo (partnerio) smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija https://e-seimasx.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.316716/asr (jeigu pareiškėjas (partneris) yra maža ar vidutinė įmonė) arba laisvos formos deklaracija (jeigu pareiškėjas (partneris) yra didelė įmonė) 15 priedas: Aprašo 10 priedas „Pareiškėjo (partnerio) įsipareigojimo dėl atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašo reikalavimams deklaracija“ 16 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys projekto biudžete numatytų išlaidų pagrįstumą, ir Aprašo 5.1.1 papunktyje nurodytų veiklų įgyvendinimą (pavyzdžiui, komerciniai pasiūlymai, sudarytos sutartys, nuorodos į rinkoje esančias kainas, darbo sutartys ir kt.) 17 priedas: Pažyma darbo užmokesčio apskaičiavimui https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/pazyma-darbo-uzmokescio-apskaiciavimui (jeigu taikoma) 18 priedas: Finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai 19 priedas: Pareiškėjo (partnerio) patvirtinti paskutinių trijų finansinių metų metinių finansinių ataskaitų rinkiniai arba paskutiniųjų trijų finansinių metų patvirtinti įmonių grupės metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkiniai (jeigu taikoma) 20 priedas: Daiktinių pareiškėjo ir (arba) partnerio teisių į nekilnojamąjį turtą, kuriame įgyvendinant projektą bus vykdomos projekto veiklos, arba nekilnojamojo turto valdymo formos dokumentų kopijos 21 priedas: Panaudos davėjo ar nuomotojo raštiško sutikimo vykdyti projekto veiklas kopija (jeigu taikoma) 22 priedas: Bendraturčio (-ių) sutikimo (-ų) dėl projekto vykdymo nekilnojamajame turte kopijos (jeigu taikoma) 23 priedas: Aprašo 8 priedas „Informacija apie projekto atitiktį specialiesiems projektų atrankos kriterijams“ https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/e59e9ea1608511f0a3d380837a821750 (šį priedą rasite atsidarę nuorodą ir dešinėje pasirinkę rubriką „Susijusi informacija“, 8 priedas) 24 priedas: Partnerystės sutarties, sudarytos tarp pareiškėjo ir partnerio, kopija (jeigu taikoma) 25 priedas: Projekto investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle, parengti pagal Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir / ar valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodiką (jeigu taikoma) 26 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys pareiškėjo (partnerio) atitiktį PAFT 2 priedo 4.2.1 papunktyje numatytiems reikalavimams (jeigu taikoma) 27 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys pareiškėjo (partnerio) atitiktį PAFT 2 priedo 4.2.3 papunktyje numatytiems reikalavimams (jeigu taikoma) 28 priedas: Statinio projektas (jeigu taikoma) 29 priedas: Statinio projekto ekspertizės akto kopija ir skaičiuojamosios kainos nustatymo dalies ekspertizės kopija (jeigu taikoma) 30 priedas: Paveldosaugos (specialiosios) ekspertizės akto kopija (jeigu taikoma) 31 priedas: Statybą leidžiantis dokumentas (jeigu taikoma) 32 priedas: Tvarkybos darbų projektas (jeigu taikoma) 33 priedas: Leidimas atlikti kultūros paveldo objekto ar kultūros paveldo statinio tvarkybos darbus (jeigu taikoma) 34 priedas: Paprastojo remonto aprašas, t. y. numatomų sutvarkyti patalpų brėžiniai iš inventorinės bylos ir (ar) orientaciniai planai / brėžiniai / schemos bei preliminarūs darbų kiekių žiniaraščiai arba dokumentai, kuriuose nustatyti orientaciniai darbų kiekiai ir jų kainos (jeigu taikoma) 35 priedas: PAFT 1 priedo 4 priedas „Informacijos apie pareiškėjui (partneriui) suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis) forma“ https://esinvesticijos.lt/dokumentai/informacijos-apie-pareiskejui-partneriui-suteikta-valstybes-pagalba-isskyrus-de-minimis-forma-1 36 priedas: Aprašo 7 priedas „Informacija apie valstybės pagalbos rūšį, į kurią pretenduoja pareiškėjas (partneris)“
  • Programa
    Investicijų programa
  • Prioritetas
    Socialiai atsakingesnė Lietuva
  • Atsakinga institucija
    Lietuvos Respublikos kultūros ministerija
  • Administruojanti institucija
    Centrinė projektų valdymo agentūra