KVIETIMAS TEIKTI PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PLANUS„DVIRAČIŲ IR PĖSČIŲJŲ INFRASTRUKTŪROS VYSTYMAS“ POVEIKLĖS „DVIRAČIŲ IR PĖSČIŲJŲ INFRASTRUKTŪROS VYSTYMAS ŠALIA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ VIDURIO IR VAKARŲ LIETUVOS REGIONE (ERPF)“ Paskelbtas
Teikiama nuo
2024-08-16 08:00
Teikiama iki
2026-08-14 17:00
Liko 619 d. 11 val.
Kvietimo finansavimo suma
25 000 000,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
0,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Geriau sujungta Lietuva
Pažangos priemonė
Konkretus uždavinys
Plėtoti ir stiprinti tvarų, klimato kaitai atsparų, pažangų ir įvairiarūšį nacionalinį, regioninį ir vietos judumą, įskaitant geresnes galimybes naudotis TEN-T ir tarpvalstybinį judumą
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 10-001-06-01-02-01-02 Dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros vystymas šalia valstybinės reikšmės kelių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ERPF) Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsTikslinę grupę sudaro tiesioginiai ir netiesioginiai naudos gavėjai. Tiesioginiai naudos gavėjai – šalia sukurtos dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros gyvenantys vietiniai gyventojai ir atvykstantys svečiai. Netiesioginiai naudos gavėjai – valstybinės reikšmės kelių, prie kurių įrengta dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūra, naudotojai.Daugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiAB „Via Lietuva“Daugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiGalimi partneriai yra savivaldybių administracijos, AB „LTG Infra“.
Partneriai galimi, kai projekto lėšomis tvarkomas partnerio turtas, kurio apskaita priklauso partnerio dispozicijai.Daugiau Mažiau -
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 10-001-06-01-02-01-02 85 proc. Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektams1. Pagal Aprašą finansuojama veikla – dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros vystymas šalia valstybinės reikšmės kelių, prioritetą teikiant dviračių vientisų trasų įrengimui šalia valstybinės reikšmės kelių sujungiant jas su savivaldybių dviračių takais.
2. Pagal Aprašą galima pareiškėja yra akcinė bendrovė „Via Lietuva“ (toliau – Pareiškėjas); galimi partneriai yra savivaldybių administracijos, AB „LTG Infra“. Partneriai galimi, kai projekto lėšomis tvarkomas partnerio turtas, kurio apskaita priklauso partnerio dispozicijai. Tuomet partneris turi prisidėti savo lėšomis prie projekto. Pareiškėjas yra tiesiogiai atsakingas už projekto parengimą, įgyvendinimą ir rezultatus nepriklausomai nuo to, ar Pareiškėjas projektą įgyvendina vienas, ar kartu su partneriais.
3. Jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), partnerystė projekte turi būti pagrįsta, teikti naudą, prisidėti prie projekto tikslo įgyvendinimo ir iki projekto įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) pateikimo viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – Administruojančioji institucija) turi būti sudaryta jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį pasirašo Pareiškėjas ir projekto partneris (-iai). Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartyje turi būti aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai, teisės projekto atžvilgiu (nurodytas kiekvienos šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena šalis, projekto rezultatai ir kita) ir šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių.
4. Kiekvienas projektas turi atitikti Investicijų programos 3 prioriteto „Geriau sujungta Lietuva“ konkretų uždavinį 3.2. „Plėtoti ir stiprinti tvarų, klimato kaitai atsparų, pažangų ir įvairiarūšį nacionalinį, regioninį ir vietos judumą, įskaitant geresnes galimybes naudotis TEN-T ir tarpvalstybinį judumą“; laikoma, kad projektas atitinka šį kriterijų, jeigu projektas įgyvendina Nacionalinio pažangos plano 6 tikslo „Užtikrinti gerą aplinkos kokybę ir gamtos išteklių naudojimo darną, saugoti biologinę įvairovę, švelninti Lietuvos poveikį klimato kaitai ir didinti atsparumą jos poveikiui“ 6.1 uždavinį „Didinti atsinaujinančių ir alternatyviųjų degalų vartojimą transporto sektoriuje, skatinti darnų įvairiarūšį judumą ir mažinti transporto sukeliamą aplinkos taršą“.
5. Projekto veiklos turi šalinti Susisiekimo plėtros programos 6.1 uždavinio „Didinti energijos iš atsinaujinančių energijos išteklių dalį ir alternatyviųjų degalų vartojimą transporto sektoriuje, skatinti darnų įvairiarūšį judumą ir mažinti transporto sukeliamą aplinkos taršą“ 1 problemos „Transporto sektorius generuoja didžiausią šiltnamio efektą sukeliančių dujų ir transportui būdingų oro teršalų dalį Lietuvoje“ 2.3 priežastį „Netolygiai išvystyta bevariklio transporto infrastruktūra“.
6. Projekto veiklos turi būti vykdomos Vidurio ir vakarų Lietuvos regione.
7. Projektu turi būti siekiama Apraše nustatytų stebėsenos rodiklių, kurių skaičiavimo aprašus galima rasti pagal Aprašo dalyje „Ministerijos stebėsenos rodiklių aprašymo kortelės“ pateiktas nuorodas.
8. Projektų įgyvendinimo reikalavimai:
8.1. projektas įgyvendinamas pagal projekto sutartyje, Apraše ir Projektų taisyklėse nustatytus reikalavimus;
8.2. Pareiškėjas turi įgyvendinti privalomus matomumo ir informavimo reikalavimus, numatytus Projektų taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje;
8.3. Pareiškėjas privalo užtikrinti, kad visi su projekto įgyvendinimu susiję viešieji pirkimai būtų vykdomi vadovaujantis pirkimų vykdymo ir vertinimo tvarka, nustatyta Projektų taisyklių 7 priede; projekto sutartys turi būti įgyvendinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, Statybos įstatymu, statybos techninių reglamentų reikalavimais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
9. Projektu turi būti plėtojama dviračiams ir pėstiesiems skirta infrastruktūra, kuri apima šalia valstybinės reikšmės kelių naujai tiesiamus dviračių ir pėsčiųjų takus, atskirtus nuo transporto priemonių eismui skirtų kelių ar kitų to paties kelio dalių inžinerinėmis priemonėmis (kelkraščiais, užtvaromis).
10. Projektu gali būti plėtojama ši nauja bevariklio transporto infrastruktūra:
10.1. dviračių takai;
10.2. dviračių ir pėsčiųjų takai (kai dviračių ir pėsčiųjų eismas tarpusavyje atskirtas bortu, gerai juntama tekstūros juosta, skirtingomis dangomis ir (ar) želdinių juostomis ir pan.);
10.3. bendri dviračių ir pėsčiųjų takai, kai dėl techninių kliūčių (pvz., statinio užimamo žemės sklypo riboto pločio, esamų tiltų riboto pločio, gamtosaugos ir paveldosaugos apribojimų ir pan.) atskiro dviračių tako ar dviračių ir pėsčiųjų tako, kuriame dviračių ir pėsčiųjų eismas tarpusavyje atskirtas bortu, gerai juntama tekstūros juosta, skirtingomis dangomis ir (ar) želdinių juostomis ir pan., tiesimas yra neįmanomas arba kai laukiamas pėsčiųjų eismo intensyvumas bus mažas ir dėl mažo eismo intensyvumo dviračių eismas gali vykti vienoje erdvėje su pėsčiaisiais;
10.4. dviračių eismo juostos, tik tais atvejais, kai dviračių eismo juostos įrengiamos trumpuose dviračių tako ruožuose dėl techninių aplinkybių (pvz., takui priartėjant prie važiuojamosios dalies sankryžos zonoje).
11. Pagal Aprašą finansuojama dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūra (įskaitant tiltus, skirtus dviračiams ir pėstiesiems, kai šie tiltai yra neatskiriama įrengto ar įrengiamo dviračių (ir pėsčiųjų) infrastruktūros tinklo dalis, be kurio esamas tinklas netenkintų vientisumo ir junglumo reikalavimų), jos priklausiniai (pvz., saugaus eismo užtikrinimo inžineriniai įrenginiai, saugaus eismo organizavimo bei informavimo įrenginiai, bevariklio transporto priemonių stovėjimo, saugojimo aikštelės ir atitinkama įranga jose).
12. Pagal Aprašą finansuojamai veiklai įgyvendinti skirtos lėšos gali būti naudojamos vykdant bendrus kelių tiesimo ir (ar) rekonstravimo, ir (ar) kapitalinio remonto projektus, kai statybos darbai vykdomi pagal išskirstytas statybos darbų sąmatas, leidžiančias identifikuoti, kad dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūrai įrengti skirtos lėšos bus naudojamos tik šiai konkrečiai infrastruktūrai įrengti ir būtų galima pagrįsti stebėsenos rodiklio „Dviračiams skirta infrastruktūra, kuriai suteikta parama“ pasiekimą kilometrais (pvz., kadastrinių matavimų byloje išskiriant naujai įrengtų dviračių takų matavimo vienetą kilometrais).
13. Pareiškėjas turi įpareigoti rangovą savo lėšomis apsidrausti Statybos įstatymo 46 straipsnyje nurodytu civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu ne trumpesniam kaip rangos darbų įgyvendinimo laikotarpiui iki visų rangovo atliktų statybos darbų perdavimo statytojui (užsakovui) dienos, t. y. apdrausti visus su statomu, montuojamu, rekonstruojamu, griaunamu ir pan. statiniu ir (ar) įrenginiu susijusius statybos, montavimo, rekonstrukcijos, griovimo ir panašius darbus ir statybos darbams vykdyti į draudimo vietą pristatytus statybos produktus, medžiagas ir montuotinus įrenginius. Pareiškėjo ir rangovo sutartyje turi būti nustatyta, kad įvykus draudžiamajam įvykiui, dėl kurio statybos veiklos metu sukurtas turtas buvo sunaikintas ar sugadintas, rangovas privalo atlikti visus darbus, kad atkurtų iki draudžiamojo įvykio buvusį turtą.
14. Įgyvendinant projektą, kurio vertė viršija 10 000 000 (dešimt milijonų) eurų, papildomai projekto vykdytojas turi surengti ne mažiau kaip vieną komunikacinį renginį ar įgyvendinti kitą komunikacinę veiklą ir laiku (prieš 2–3 mėnesius) pakviesti ar įtraukti į jį Europos Komisijos ir vadovaujančiosios institucijos atstovus.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1. Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami horizontalieji principai: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kitų aspektų), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos ir pan.).
2. Laikantis darnaus vystymosi horizontaliojo principo, įgyvendinant projektą turi būti laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų, atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą ir reikšmingos žalos nedarymo principą. Jokia projekto veikla neturi būti daroma reikšmingos žalos 6 aplinkos tikslams (klimato kaitos švelninimo, prisitaikymo prie klimato kaitos, tausaus vandens ir jūrų išteklių naudojimo ir apsaugos, perėjimo prie žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą, oro, vandens ar žemės taršos prevencijos ir kontrolės, biologinės įvairovės ir ekosistemų apsaugos ir atkūrimo), nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje.
3. Laikantis lygių galimybių ir nediskriminavimo horizontaliojo principo ir užtikrinant prieinamumo visiems reikalavimą, įgyvendinant projektą, turi būti laikomasi universalaus produktų (gaminių, paslaugų, transporto, fizinės ar e. aplinkos, infrastruktūros), kuriais gali naudotis visi žmonės kuo platesniu mastu, dizaino reikalavimų, neatsižvelgiant į šių produktų funkcijas. Ypač turi būti atsižvelgiama į prieinamumo (įskaitant informacines ir ryšių technologijas) užtikrinimą negalią turintiems asmenims Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos 9 straipsnyje nurodytomis priemonėmis.
4. Siekiant užtikrinti geriausius ir patogiausius sprendimus, skirtus judėjimo, regos, klausos ar kitą negalią turintiems asmenims, visi įgyvendinami sprendimai, diegiant universalaus dizaino ir kitas inžinerines priemones, rengiant statinio projektą turi būti suderinti su asmenų su negalia organizacijomis Statybos įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
5. Projektų atitiktį reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui įvertina Administruojančioji institucija, vertindama Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Aprašo 1 priedas) nurodytus pagrindimo dokumentus.
6. Pagal Aprašą finansuojama veikla nepažeidžia Chartijos pagrindinių teisių: orumo; privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir žmonių su negalia teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingos teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.
Įgyvendinant projekto veiklas negali būti pažeista Chartijoje įtvirtinta teisė į nuosavybę (žemę, kilnojamąjį turtą, materialųjį ir nematerialųjį turtą).Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasPo projekto finansavimo pabaigos 5 metus turi būti užtikrintas investicijų tęstinumas Projektų taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmėTeikiamų pagal Aprašą projektų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos.
Tam tikrais atvejais dėl objektyvių priežasčių, kurių Pareiškėjas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto įgyvendinimo trukmė gali būti pratęsta Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 149.1 papunktyje nustatyto termino.Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau -
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijaiProjektų specialieji atrankos kriterijai nenustatomi.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VII skyriuje ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
2. Pagal Aprašą netinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:
2.1. nurodytos Projektų taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
2.2. žemės įsigijimo išlaidos, viršijančios 5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
2.3. žemės nuomos išlaidos;
2.4. nekilnojamojo turto įsigijimo, išskyrus žemės įsigijimo išlaidas, neviršijančias 5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, ar nuomos išlaidos;
2.5. naudoto turto įsigijimo išlaidos;
2.6. įrangos, įrenginių ir kito turto lizingo (finansinės nuomos) išlaidos;
2.7. įrangos, įrenginių ir kito turto atsarginių / pakaitinių dalių įsigijimo išlaidos;
2.8. naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
2.9. išlaidos už leidimų ir (ar) dokumentų gavimą, už kurių gavimą teisės aktų nustatyta tvarka yra atsakingas Pareiškėjas / projekto vykdytojas ar partneris (-iai);
2.10. projektą vykdančio personalo ir (ar) projekto veiklose dalyvaujančių asmenų darbo užmokestis, komandiruočių ir kelionių išlaidos;
2.11. PĮP parengimo, išskyrus investicijų projekto parengimo išlaidas;
2.12. netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą.
3. Projekto išlaidos, susijusios su inžineriniais tinklais, kaip tai apibrėžta Statybos įstatyme, yra netinkamos finansuoti projekto lėšos, išskyrus šiuos atvejus:
3.1. kai inžineriniai tinklai yra būtini statiniuose vykstantiems technologiniams procesams ir technologinių įrenginių normaliam darbui užtikrinti;
3.2. kai inžineriniai tinklai yra kelio statiniai, kurie, vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, yra kelio (dviračių tako) sudėtinė dalis ir yra kelio (dviračių tako) juostoje, o pagrįstais atvejais – ir didesniame plote, kaip tai apibrėžta kelių techniniame reglamente KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. D1-11/3-3 „Dėl kelių techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“ patvirtinimo“, arba kurie yra gatvės elementai, kaip numatyta statybos techniniame reglamente STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. D1-533 „Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ patvirtinimo“.
4. Didžiausia galima projektų finansuojama dalis negali viršyti 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Pareiškėjas ir (arba) partneris (-iai) privalo prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau kaip 15 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšų.
6. Nepiniginis Pareiškėjo / projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) įnašas laikomas netinkamomis finansuoti išlaidomis.
7. Pagal Aprašą kryžminis finansavimas netaikomas.
8. Projektas gali būti finansuojamas iš daugiau kaip vieno Europos Sąjungos fondo, užtikrinant, kad tos pačios išlaidos nėra finansuojamos daugiau kaip vieną kartą.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos25 000 000,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasDaugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiDviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros vystymas šalia valstybinės reikšmės kelių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ERPF) :
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 3 priedas: Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimusDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiDviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros vystymas šalia valstybinės reikšmės kelių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ERPF) :
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Dviračiams skirta infrastruktūra, kuriai suteikta parama P.B.2.0058 km 98,04 Dviračiams skirtos infrastruktūros metinis naudotojų skaičius R.S.2.3025 naudotojai per metus 23788,00 Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktaiProjektų administravimo ir finansavimo taisyklės:
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr
Aprašas:
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/bf8841f0532811efbdaea558de59136cDaugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktaiKiti taikomi teisės aktai nurodyti Aprašo 1 punkte.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Tautvydas Umbražūnas Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37066313798 t.umbrazunas@cpva.lt Daugiau Mažiau