Parama identifikuotiems startiniams MTEP projektams ir galimybių studijoms su institucijų kelrodžiais sėkmingam dalyvavimui Europos Sąjungos mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Europos horizontas“ kvietimuose skatinti Sustabdytas
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 12-001-01-02-01-02-01 Programos „Europos horizontas“ akceleravimas Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsMokslo ir studijų institucijos (toliau – MSI), labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės (toliau – MVĮ) , didelės įmonės (toliau – DĮ)Daugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiLietuvos mokslo taryba (LMT), mokslo ir studijų institucijos, įtrauktos į Atviros informavimo konsultavimo orientavimo sistemos registrą (toliau – MSI), MVĮ ir didelės įmonės. Galimi partneriai - MSĮ, mažos ir vidutinės įmonės (MVĮ).Daugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiVeiklos „Startiniai galimybių projektai“ įgyvendinime galimi partneriai MSI ir MVĮ.Daugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 12-001-01-02-01-02-01 iki 100 proc. Daugiau Mažiau -
Nuosavo įnašo dalis
Kodas Nuosavo įnašo dalis 12-001-01-02-01-02-01 Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsGalimi pareiškėjai (toliau – pareiškėjas / pareiškėjai), tikslinė grupė:
1. pagal Aprašo 2.6.1 papunktyje nurodytą veiklą – mokslo ir studijų institucijos, įtrauktos į Atviros informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistemos registrą (toliau – MSI), ir labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės (toliau – MVĮ). Kiekvienas pareiškėjas iš viso turi būti gavęs ne mažesnę kaip 1 000 000 Eur (vieno milijono eurų) Europos Komisijos dotaciją iš Europos Sąjungos bendrosios mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Horizontas 2020“ (toliau – programa „Horizontas 2020“) ir (arba) Europos Sąjungos bendrosios mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Europos horizontas“ (toliau – programa „Europos horizontas“), ir (arba) Europos atominės energijos bendrijos mokslinių tyrimų ir mokymo programų 2014–2025 m. laikotarpiu (toliau – EURATOM);
2. pagal Aprašo 2.6.2 papunktyje nurodytą veiklą – MSI ir MVĮ;
3. pagal Aprašo 2.6.3 papunktyje nurodytą veiklą – MSI, MVĮ ir didelės įmonės (toliau – DĮ);
4. pagal Aprašo 2.6.4 papunktyje nurodytą veiklą – MVĮ, turinčios Europos inovacijų tarybos (angl. European Innovation Council, EIC) priemonės „EIC Accelerator“ kvietimą rengti antro etapo ilgąją paraišką – verslo planą.
Aprašo 2.6.2 papunktyje nurodytas veiklas pareiškėjas gali įgyvendinti kartu su partneriu, kuris turi atitikti 2.1.2 papunktyje nurodytus pareiškėjus. Pagal Aprašo 2.6.1, 2.6.3 ir 2.6.4 papunkčiuose nurodytas veiklas partnerystė negalima.
Remiamos veiklos:
1. su programos „Europos horizontas“ tematikomis susijusios krypties kelrodžio parengimas. Pagal Aprašą kelrodis suprantamas kaip pareiškėjo, planuojančio dalyvauti programos „Europos horizontas“ ir EURATOM kvietimuose, strateginis dokumentas, apibrėžiantis jo tikslus ir siektinus rezultatus, atskleidžiantis stiprybes ir silpnybes, galimybes ir grėsmes dalyvaujant programos „Europos horizontas“, EURATOM kvietimuose, apimantis pagrindinius žingsnius ar etapus, priemones ir būdus, reikalingus tikslui pasiekti;
2. startiniai galimybių projektai – veikla, skirta pasiruošti teikti paraišką pagal programos „Europos horizontas“, EURATOM kvietimus vykdant projektą: MTEP idėjai pasitikrinti, partneriams pritraukti, moksliniams, technologiniams duomenims surinkti ir pan.;
3. individualios konsultavimo / ekspertų paslaugos (bent vienu iš toliau išvardintų atvejų):
3.1. Europos Komisijai pateikto projekto (ilgosios paraiškos) pagal programos „Europos horizontas“ ir EURATOM kvietimą konsorciumo koordinatoriams iš Lietuvos. Lietuvos pareiškėjas gali būti ir vienintelis tokios paramos gavėjas (angl. monobeneficiary), pateikęs ilgąją paraišką pagal Europos mokslo tarybos (angl. European Research Council, ERC), Europos mokslinių tyrimų erdvės vadovų (angl. European Research Area chairs, ERA chairs), Marie Skłodowska-Curie veiksmų (angl. Marie Skłodowska-Curie Actions, MSCA), EIC kvietimus;
3.2. Europos Komisijai pateikto projekto pagal programos „Europos horizontas“ ir EURATOM kvietimą konsorciumo dalyviams;
3.3. suteiktos tarptautinių ekspertų užsienyje vykusių programos „Europos horizontas“ konsultacijų (mokymų) metu, už kurias potencialus Lietuvos pareiškėjas turėjo susimokėti.
4. pagal priemonę „EIC Accelerator“ įmonės inovacijų potencialo analizė, kuri gali apimti:
4.1. galimybių studiją, kaip ji apibrėžta BBIR 2 straipsnio 87 punkte;
4.2. inovacijų konsultacines paslaugas, kaip jos apibrėžtos BBIR 2 straipsnio 94 punkte;
4.3. inovacijų paramos paslaugas, kaip jos apibrėžtos BBIR 2 straipsnio 95 punkte, išskyrus aprūpinimą biuro plotu, galimybių naudotis laboratorijomis suteikimą ir kokybės ženklinimą.
Projektas turi būti pradėtas įgyvendinti ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo projekto sutarties pasirašymo dienos.
Nustatomi šie finansavimo apribojimai pagal veiklas ir pareiškėjus:
1. pagal Aprašo 2.6.1 papunktyje nurodytą veiklą ta pati MSI gali gauti finansavimą daugiau nei vienam kelrodžiui parengti, jei kelrodžiai atitinka skirtingas mokslo sritis pagal Mokslo sričių klasifikatorių, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 1 d. nutarimu Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo įgyvendinimo“. Toje pačioje mokslo srityje gali būti finansuojamas ne daugiau kaip vieno tos pačios MSI kelrodžio parengimas;
2. ta pati MVĮ gali gauti finansavimą tik vieną kartą kiekvienai atskirai Aprašo 2.6.1, 2.6.2 ar 2.6.4 papunkčiuose nurodytai veiklai (šis apribojimas taikomas ir MVĮ, kuri Aprašo 2.6.2 papunktyje nurodytoje veikloje dalyvauja kaip partneris);
3. Aprašo 2.6.3 papunktyje nurodytai veiklai mažiausia galima tinkamų finansuoti išlaidų suma – 1 000 Eur (vienas tūkstantis eurų);
4. jeigu MVĮ yra gavusi finansavimą pagal Aprašo 2.6.3 papunktyje nurodytą veiklą, ji nebegali teikti PĮP pagal Aprašo 2.6.4 papunktyje nurodytą veiklą;
5. pagal 2.6.3.1 ir 2.6.3.2 papunkčiuose nurodytas veiklas Europos Komisijai pateiktas projektas turi būti Europos Komisijos pripažintas tinkamu pagal administracinės patikros kriterijus (angl. admissible and eligible) ir patekęs į ekspertinio vertinimo etapą. Pareiškėjas PĮP administruojančiajai institucijai gali teikti iš karto po paraiškos Europos Komisijai pateikimo, o gavęs Europos Komisijos administracinio tinkamumo ir ekspertinio vertinimo rezultatus, administruojančiajai institucijai turi pateikti paraiškos įvertinimo suvestinės ataskaitos (angl. Evaluation Summary Report) kopiją. Jeigu bus nustatyta, kad pareiškėjo Europos Komisijai pateiktas projektas buvo pripažintas kaip netinkamas (angl. inadmissible arba ineligible), finansavimo lėšos neskiriamos arba grąžinamos sutartyje nustatyta tvarka ir terminais;
6. pagal Aprašo 2.6.3.1 ir 2.6.3.2 papunkčiuose nurodytas veiklas pareiškėjas turi būti pasikonsultavęs su nacionaliniais kontaktiniais asmenimis (angl. National Contact Points, NCP) el. paštu, telefonu, nuotolinio ar gyvo susitikimo metu arba pasinaudojęs NCP išankstinio paraiškų skaitymo paslaugomis ir pateikęs rašytinį NCP patvirtinimą apie konsultacijų ir (arba) išankstinio paraiškų skaitymo paslaugos suteikimą. Šis reikalavimas taikomas programos „Europos horizontas“ ir (arba) EURATOM (2021–2025 m.) paraiškoms, pateiktoms Europos Komisijai po 2024 m. spalio 1 d.
7. Pagal Aprašo 2.6.3 papunktyje nurodytą veiklą teikiamų PĮP skaičius vienam pareiškėjui neribojamas.
Pagal Aprašą numatytų veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip:
1. 6 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos veiklai, nurodytai Aprašo 2.6.1 papunktyje;
2. 12 mėnesių nuo projekto sutarties pasirašymo dienos veiklai, nurodytai Aprašo 2.6.2 papunktyje;
3. 9 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos veikloms, nurodytoms Aprašo 2.6.4 papunktyje.
4. Projektai turi būti baigti įgyvendinti ne vėliau kaip iki 2026 m. balandžio 30 d.
Projekto įgyvendinimo metu turi būti įgyvendintos privalomos projektų matomumo ir informavimo apie projektus priemonės pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 341.1–341.4 papunkčiuose nustatytus reikalavimus.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1.Projektuose negali būti numatyta:
1.1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principams įgyvendinti;
1.2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principui įgyvendinti.
2. Projektai turi atitikti reikšmingos žalos nedarymo principą, t. y. turi būti tvarus aplinkos atžvilgiu ir vykdomas visapusiškai atsižvelgiant į Europos Sąjungos klimato ir aplinkos apsaugos standartus ir prioritetus, kaip tai suprantama pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088. Reikalavimai projektų atitikčiai šiam principui įvertinti pateikiami Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Aprašo 1 priedas).Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasĮgyvendinęs Aprašo 2.6.4 papunktyje nurodytą veiklą, pareiškėjas privalo pateikti įrodymus apie Europos Komisijos nurodytais terminais pateiktą antro etapo (ilgąją) paraišką pagal priemonę „EIC Accelerator“. Kiti papildomi reikalavimai, nei numatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, netaikomi.Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmėPagal Aprašą numatytų veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip:
1. 6 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos veiklai „Su programos „Europos horizontas“ tematikomis susijusios krypties kelrodžio parengimas“;
2. 12 mėnesių nuo projekto sutarties pasirašymo dienos veiklai „Startiniai galimybių projektai“;
3. 9 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos veikloms Įmonės inovacijų potencialo analizė.
Projektai turi būti baigti įgyvendinti ne vėliau kaip iki 2026 m. balandžio 30 d.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai valstybės pagalbai
1. Teikiant pagalbą pagal BBIR 28 straipsnį nefinansuojamos aprūpinimo biuro plotu, naudojimosi laboratorijomis ir kokybės ženklinimo išlaidos.
2. Siekiant nustatyti, ar teikiamas finansavimas yra (nėra) valstybės pagalba, administruojančioji institucija pildo Patikros lapą dėl valstybės pagalbos ir de minimis pagalbos buvimo ar nebuvimo (Aprašo 2 priedas). Nustačius, kad teikiamas finansavimas yra valstybės pagalba ir (arba) de minimis pagalba, administruojančioji institucija pildo Projekto atitikties valstybės pagalbos taisyklėms patikros lapą (Aprašo 3 priedas) ir (arba) Projekto atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapą (Aprašo 4 priedas).
3. Valstybės pagalba neteikiama:
3.1. sunkumus patiriančioms įmonėms, kaip apibrėžta BBIR 2 straipsnio 18 punkte;
3.2. ūkio subjektams, kuriems išduotas vykdomasis raštas sumoms išieškoti pagal ankstesnį Europos Komisijos sprendimą, kuriame pagalba skelbiama neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka. Nauja valstybės pagalba negali būti teikiama iki nebus sugrąžinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka gauta valstybės pagalba;
3.3. jei ji neturi skatinamojo poveikio nustatyto BBIR 6 straipsnyje.
4.Valstybės pagalba, kurios tinkamas finansuoti išlaidas galima nustatyti ir kuriai pagal BBIR taikoma išimtis, gali būti sumuojama su:
4.1. bet kokia kita valstybės pagalba, jei tos veiklos yra susijusios su skirtingomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurias galima nustatyti;
4.2. bet kokia kita valstybės pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurios iš dalies arba visiškai sutampa, tik jeigu taip susumavus neviršijamas didžiausias pagalbos intensyvumas ar pagalbos suma pagal BBIR, taikoma tai valstybės pagalbai.
5. Valstybės pagalba, kuriai pagal BBIR taikoma išimtis, nesumuojama su jokia de minimis pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, jei susumavus būtų viršytas pagalbos intensyvumas, kaip nustatyta BBIR 8 straipsnio 5 dalyje.
6. Administruojančioji institucija patikrina pareiškėjo teisę gauti valstybės pagalbą pagal BBIR, o priėmus sprendimą suteikti finansavimą, per 20 darbo dienų registruoja suteiktos valstybės pagalbos sumą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, vadovaudamasi Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“.
7. De minimis pagalba teikiama taikymo srityse, nurodytose atitinkamai De minimis reglamento 1 straipsnyje, De minimis pagalbos žemės ūkio sektoriuje reglamento 1 straipsnyje arba De minimis pagalbos žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje reglamento 1 straipsnyje. Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei pagal De minimis reglamentą, suma neturi viršyti 300 000 Eur (trijų šimtų tūkstančių eurų) per bet kurį trejų metų laikotarpį. Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai žemės ūkio sektoriaus įmonei pagal De minimis pagalbos žemės ūkio sektoriuje reglamento sektoriuje reglamentą, suma neturi viršyti 25 000 Eur (dvidešimt penkių tūkstančių eurų) per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį. Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriaus įmonei pagal De minimis pagalbos žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje reglamentą, suma neturi viršyti 40 000 Eur (keturiasdešimties tūkstančių eurų) per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį. Šios ribos taikomos neatsižvelgiant į de minimis pagalbos formą arba siekiamus tikslus ir į tai, ar valstybės narės suteikta pagalba yra visa arba iš dalies finansuojama ES kilmės ištekliais. Viena įmonė apima visas įmones, kaip nurodyta De minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalyje. Ar yra susijęs su kitais subjektais, Naudos gavėjas gali pasitikrinti pagal Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos parengtą klausimyną „Ar paramos gavėjas susijęs su kitais subjektais“, kuris paskelbtas Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos interneto svetainėje https://kt.gov.lt/uploads/documents/files/veiklos-sritys/valstybes-pagalba/klausimynai/kaip_KLAUSIMYNAS_vienas_ukio_subjektas.pdf.
8. Administruojančioji institucija patikrina pareiškėjo teisę gauti vienai įmonei suteikiamą de minimis pagalbą. Administruojančioji institucija turi patikrinti visas su pareiškėju susijusias įmones, nurodytas jo pateiktoje „Vienos įmonės“ deklaracijoje, taip pat Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre (toliau – Suteiktos valstybės pagalbos registras), vadovaudamasi Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatais“ (toliau – Registro nuostatai), patikrina, ar teikiama pagalba neviršys leidžiamo de minimis pagalbos dydžio, kaip nustatyta De minimis reglamento 3 straipsnyje, De minimis pagalbos žemės ūkio sektoriuje reglamento 3 straipsnyje, De minimis pagalbos žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje reglamento 3 straipsnyje.
9. De minimis pagalbos dydis diskontuojamas, vadovaujantis De minimis reglamento 3 straipsnio 6 dalimi, De minimis pagalbos žemės ūkio sektoriuje reglamento 3 straipsnio 6 dalimi, De minimis pagalbos žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje reglamento 3 straipsnio 6 dalimi.
10. De minimis pagalba nesumuojama su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms tinkamoms finansuoti sąnaudoms, jeigu dėl tokio pagalbos sumavimo būtų viršytas bendrosios išimties reglamentuose arba Europos Komisijos priimtame sprendime nustatytas didžiausias atitinkamas pagalbos intensyvumas arba kiekvienu atveju atskirai nustatyta pagalbos suma.
11. De minimis pagalba pagal De minimis reglamentą gali būti teikiama iki 2030 m. gruodžio 31 d., pagal De minimis pagalbos žemės ūkio sektoriuje reglamentą – iki 2027 m. gruodžio 31 d., pagal De minimis pagalbos žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje reglamentą – iki 2029 m. gruodžio 31 d.
12. Administruojančioji institucija yra atsakinga už suteiktos de minimis pagalbos registravimą Suteiktos valstybės pagalbos registre, vadovaujantis Registro nuostatais. De minimis pagalba registruojama per 5 darbo dienas nuo Ministerijos sprendimo finansuoti projektą įsigaliojimo dienos.
13. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, taip pat laikantis BBIR 12 straipsnio 1 dalyje, De minimis reglamento 6 straipsnio 3 dalyje, De minimis pagalbos žemės ūkio sektoriuje reglamento 6 straipsnio 4 dalyje, De minimis pagalbos žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje reglamento 6 straipsnio 4 dalyje nustatytų terminų.
14. Tais atvejais, kai skiriama pagalbos suma viršija BBIR 9 straipsnio 1 dalies c punkte nustatytas ribas – 100 000 Eur (vieną šimtą tūkstančių eurų) arba, jeigu pagalbos gavėjas vykdo veiklą pirminės žemės ūkio produktų gamybos srityje arba žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje, – 10 000 Eur (dešimt tūkstančių eurų), Ministerija informaciją apie skirtą pagalbą turi pateikti į Europos Komisijos Valstybės pagalbos skaidrumo svetainę per šešis mėnesius nuo pagalbos suteikimo dienos.
Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektas turi atitikti projekto bendruosius atrankos kriterijus, nustatytus Strateginio valdymo metodikos 136 punkte ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijaiSpecialieji projektų atrankos kriterijai nėra nustatomi.Daugiau Mažiau
-
Kvietimo projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai1. Projektams taikomi išlaidų tinkamumo reikalavimai nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje.
2. PVM nėra tinkamas finansuoti EGADP lėšomis. PVM gali būti finansuojamas Lietuvos biudžeto lėšomis vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 313–319 punktuose nustatyta tvarka.
3. Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
3.1. įgyvendinant Aprašo 2.6.1 papunktyje nurodytą veiklą, pareiškėjo tiesioginėse projekto veiklose dalyvaujančių asmenų darbo užmokesčio ir su juo susijusių mokesčių išlaidos, taip pat su projekto veiklomis susijusios išlaidos paslaugoms (konsultacinių / ekspertinių paslaugų pirkimo išlaidos ir kita), išlaidos privalomoms projektų matomumo ir informavimo apie projektus priemonėms ir netiesioginės projekto išlaidos pagal fiksuotąją išlaidų normą, kuri yra lygi 7 proc. nuo tiesioginių tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
3.2. įgyvendinant Aprašo 2.6.2 papunktyje nurodytą veiklą, pareiškėjo tiesioginėse projekto veiklose dalyvaujančių asmenų darbo užmokesčio ir su juo susijusių mokesčių išlaidos, komandiruočių išlaidos, taip pat su projekto veiklomis susijusios išlaidos paslaugoms (konsultacinių / ekspertinių paslaugų pirkimo išlaidos ir kita), išlaidos privalomoms projektų matomumo ir informavimo apie projektus priemonėms ir netiesioginės projekto išlaidos pagal fiksuotąją išlaidų normą, kuri yra lygi 7 proc. nuo tiesioginių tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
3. įgyvendinant Aprašo 2.6.3 papunktyje nurodytą veiklą, pareiškėjo konsultacinių / ekspertinių paslaugų pirkimo išlaidos, konsultacijų (mokymo) paslaugų užsienyje išlaidos pagal Aprašo 2.6.3.3 papunktį, išlaidos privalomoms projektų matomumo ir informavimo apie projektus priemonėms ir netiesioginės projekto išlaidos pagal fiksuotąją išlaidų normą, kuri yra lygi 7 proc. nuo tiesioginių tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
4. įgyvendinant Aprašo 2.6.4 papunktyje nurodytą veiklą, pareiškėjo tiesioginėse projekto veiklose dalyvaujančių asmenų darbo užmokesčio ir su juo susijusių mokesčių išlaidos, susijusios su galimybių studijos rengimu, konsultacinių / ekspertinių paslaugų pirkimo išlaidos, išlaidos privalomoms projektų matomumo ir informavimo apie projektus priemonėms ir netiesioginės projekto išlaidos pagal fiksuotąją išlaidų normą, kuri yra lygi 7 proc. nuo tiesioginių tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
4. PĮP parengimo išlaidos nėra finansuojamos.
5. Pareiškėjas ir (ar) partneris savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie veiklų įgyvendinimo didesne, nei reikalaujama, lėšų suma. Veiklų tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš pareiškėjo ir (ar) partnerio lėšų.
6. Pareiškėjui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 153–159 punktais. Ateityje mokėtina pagalba, įskaitant keliomis dalimis mokamą pagalbą, diskontuojama iki suteikimo momentu esamos jos vertės. Tinkamos finansuoti išlaidos diskontuojamos iki jų vertės pagalbos suteikimo metu. Palūkanų norma, naudojama diskontuojant, yra pagalbos suteikimo metu taikoma diskonto norma.
7. Kryžminis finansavimas netaikomas.
8. Tais atvejais, kai pagal Aprašą finansavimas nėra teikiamas kaip valstybės pagalba arba kai finansavimas yra teikiamas kaip de minimis pagalba, projekto išlaidos pagal Aprašo 2.6.1 ir 2.6.2 papunkčiuose nurodytas veiklas gali būti patirtos nuo kvietimo teikti PĮP paskelbimo dienos, pagal Aprašo 2.6.3 papunktyje nurodytą veiklą – ne anksčiau kaip 2020 m. vasario 1 d. Tais atvejais, kai pagal Aprašą finansavimas yra teikiamas kaip valstybės pagalba pagal BBIR 25 arba 28 straipsnį, projekto išlaidos pagal Aprašo 2.6.1–2.6.4 papunkčiuose nurodytas veiklas gali būti patirtos nuo PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai dienos.Daugiau Mažiau -
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEkonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonėDaugiau Mažiau
-
EGADP subsidijos lėšos5 900 000,00 €Daugiau Mažiau
-
Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti1 239 000,00 €Daugiau Mažiau
-
Nuosavo įnašo dalis
Kodas Nuosavo įnašo dalis 12-001-01-02-01-02-01 Daugiau Mažiau -
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiProgramos „Europos horizontas“ akceleravimas:
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FĮ-022-02 01 Kelionių išlaidų Lietuvoje fiksuotasis vieneto įkainis, su PVM 0,1000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-22-01-fi-22-02-kelioniu-islaidu-lietuvoje-fiksuotojo-vieneto-ikainio-nustatymo-tyrimas-naujos-kartos-liet FĮ-022-01 01 Kelionių išlaidų Lietuvoje fiksuotasis vieneto įkainis, be PVM 0,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-22-01-fi-22-02-kelioniu-islaidu-lietuvoje-fiksuotojo-vieneto-ikainio-nustatymo-tyrimas-naujos-kartos-liet FĮ-032-01 01 Projekto dalyvio ir (arba) projektą vykdančio personalo kelionės į užsienį fiksuotasis vieneto įkainis, kai kelionės į vieną pusę atstumas neviršija 99 km 23,0000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-32-01-fi-32-07-kelioniu-i-uzsieni-islaidu-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas FĮ-034-08 01 Darbuotojo komandiruotės fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka vieną dieną), kai vykstama į šalį, nustatytą 8-oje grupėje 101,1100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FĮ-034-07 01 Darbuotojo komandiruotės fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka vieną dieną), kai vykstama į šalį, nustatytą 7-oje grupėje 89,6100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FĮ-034-06 01 Darbuotojo komandiruotės fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka vieną dieną), kai vykstama į šalį, nustatytą 6-oje grupėje 78,6100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FĮ-034-05 01 Darbuotojo vienos dienos, praleistos komandiruotėje fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka dvi ir daugiau dienų), kai vykstama į šalį, nustatytą 5-oje šalių grupėje 211,5500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FĮ-034-04 01 Darbuotojo vienos dienos, praleistos komandiruotėje fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka dvi ir daugiau dienų), kai vykstama į šalį, nustatytą 4-oje šalių grupėje 188,7500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FĮ-034-03 01 Darbuotojo vienos dienos, praleistos komandiruotėje fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka dvi ir daugiau dienų), kai vykstama į šalį, nustatytą 3-oje šalių grupėje 175,7000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FĮ-034-02 01 Darbuotojo vienos dienos, praleistos komandiruotėje fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka dvi ir daugiau dienų), kai vykstama į šalį, nustatytą 2-oje šalių grupėje 153,7300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FĮ-034-01 01 Darbuotojo vienos dienos, praleistos komandiruotėje fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka dvi ir daugiau dienų), kai vykstama į šalį, nustatytą 1-oje šalių grupėje 134,5300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FĮ-032-07 01 Projekto dalyvio ir (arba) projektą vykdančio personalo kelionės į užsienį fiksuotasis vieneto įkainis, kai kelionės į vieną pusę atstumas siekia 8000 km ir daugiau. 1500,0000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-32-01-fi-32-07-kelioniu-i-uzsieni-islaidu-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas FĮ-032-06 01 Projekto dalyvio ir (arba) projektą vykdančio personalo kelionės į užsienį fiksuotasis vieneto įkainis, kai kelionės į vieną pusę atstumas siekia nuo 4000 km iki 7999 km 820,0000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-32-01-fi-32-07-kelioniu-i-uzsieni-islaidu-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas FĮ-032-05 01 Projekto dalyvio ir (arba) projektą vykdančio personalo kelionės į užsienį fiksuotasis vieneto įkainis, kai kelionės į vieną pusę atstumas siekia nuo 3000 km iki 3999 km 530,0000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-32-01-fi-32-07-kelioniu-i-uzsieni-islaidu-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas FĮ-032-04 01 Projekto dalyvio ir (arba) projektą vykdančio personalo kelionės į užsienį fiksuotasis vieneto įkainis, kai kelionės į vieną pusę atstumas siekia nuo 2000 km iki 2999 km 360,0000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-32-01-fi-32-07-kelioniu-i-uzsieni-islaidu-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas FĮ-032-03 01 Projekto dalyvio ir (arba) projektą vykdančio personalo kelionės į užsienį fiksuotasis vieneto įkainis, kai kelionės į vieną pusę atstumas siekia nuo 500 km iki 1999 km 275,0000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-32-01-fi-32-07-kelioniu-i-uzsieni-islaidu-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas FĮ-032-02 01 Projekto dalyvio ir (arba) projektą vykdančio personalo kelionės į užsienį fiksuotasis vieneto įkainis, kai kelionės į vieną pusę atstumas siekia nuo 100 km iki 499 km 180,0000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-32-01-fi-32-07-kelioniu-i-uzsieni-islaidu-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FĮ-034-10 01 Darbuotojo komandiruotės fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka vieną dieną), kai vykstama į šalį, nustatytą 10-oje grupėje. 119,1100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FĮ-034-09 01 Darbuotojo komandiruotės fiksuotasis vieneto įkainis (kai komandiruotė trunka vieną dieną), kai vykstama į šalį, nustatytą 9-oje grupėje 108,1100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-34-01-fi-34-10 FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Esant DMS funkcinių galimybių neužtikrinimui – užpildyta ir kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašyta Projekto įgyvendinimo plano forma (word formatu) su reikiamais priedais teikiama el. paštu.Daugiau Mažiau
-
Priedai
PAFT priedas Projekto įgyvendinimo plano (PĮP) forma (PAFT 1 priedas) (https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma).
Daugiau Mažiau
-
ApskritisNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiProgramos „Europos horizontas“ akceleravimas:
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Paramą gavusios įmonės, iš jų didelės įmonės R.B.1.2009.3 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš jų vidutinės įmonės R.B.1.2009.2 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš jų mažos ir labai mažos įmonės R.B.1.2009.1 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės R.B.1.2009 įmonės 0,00 Paramą gavusiose mokslinių tyrimų įstaigose dirbantys mokslininkai R.B.1.2008 vienų metų etato ekvivalentai 0,00 Finansuoti projektai ir konsultavimo paslaugos mokslo ir studijų institucijų ir mažų ir vidutinių įmonių potencialiems programos „Europos horizontas“ pareiškėjams P.S.1.1136 skaičius 330,00 Daugiau Mažiau -
Kita informacija
Pareiškėjas, dalyvaudamas priemonėje ir vykdydamas projektą, turi užtikrinti, kad:
- projektas būtų įgyvendinamas pagal kvietime, ES ir nacionaliniuose teisės aktuose nustatytas sąlygas bei tvarką;
- PĮP vertinimo metu neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios LR ir (arba) ES finansiniams interesams;
- pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens, privatūs interesai yra suderinti su visuomenės viešaisiais interesais;
- projekte atlikti ir (ar) numatomi atlikti pirkimai bus vykdomi, vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
- bus imtasi tinkamų priemonių, siekiant užkirsti kelią sukčiavimui, korupcijai, interesų konfliktams ir dvigubam finansavimui, kurie kenkia ES finansiniams interesams
- pareiškėjo planuojamų įgyvendinti projekto veiklų išlaidos nebus finansuojamos pagal kitus pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus;
- VšĮ „Centrinė projektų valdymo agentūra“ (toliau – CPVA) pateiks šiuos duomenis: galutinio lėšų gavėjo pavadinimą; paslaugų teikėjo, rangovo arba subteikėjo, subrangovo pavadinimą (kai galutinis lėšų gavėjas yra perkančioji organizacija); lėšų gavėjo tikrojo (-ųjų) savininko (-ų) arba paslaugų teikėjo, rangovo vardą, pavardę ir gimimo datą. Duomenų kaupimą ir saugojimą vykdys CPVA;
- bus duotas sutikimas svetainėje esinvesticijos.lt ir kitose su ES investicijomis susijusiose interneto svetainėse bei komunikacijos, matomumo priemonėse visuomenės informavimo tikslais bus paskelbti šie duomenys: projekto vykdytojo pavadinimas, partnerio pavadinimas, JP projekto vykdytojo pavadinimas (fizinio asmens vardo ir pavardės viešinimo trukmė yra 2 metai), rangovo ir subrangovo, prekių tiekėjo ir subtiekėjo, paslaugų teikėjo ar subteikėjo pavadinimas (kai vykdomi viešieji pirkimai ar ne perkančiosios organizacijos pirkimai, projekto pavadinimas, projekto tikslas ir rezultatai, projekto pradžios ir pabaigos laikas, bendra projekto vertė, ES lėšų šaltinio (fondo) pavadinimas ir jo finansavimo dydis, su projektu susijusi intervencinės priemonės sritis, projekto įgyvendinimo vietos šalies nuoroda arba geografinė padėtis;
- projekto vykdytojo pagrindinėje interneto svetainėje (jeigu tokia yra) ir socialiniuose tinkluose per 20 darbo dienų nuo projekto sutarties pasirašymo dienos bus paskelbtas trumpas projekto aprašymas, kuriame pristatomos visos įgyvendinant projektą suplanuotos veiklos, poveiklės, nurodomi projekto tikslai bei rezultatai ir informuojama apie gautą ES finansavimą.
- bus sudarytos sąlygos ES ir (ar) nacionalinių institucijų atstovams atlikti ex-ante pirkimų patikrinimus, taip pat tikrinti, ar suteiktas finansavimas yra naudojamas laikantis ES ir nacionalinių taisyklių reikalavimų, pirmiausia: sukčiavimo, korupcijos, interesų konfliktų prevencijos ir dvigubo finansavimo srityse.
Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
2. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planas „Naujos kartos Lietuva“, priimtas 2021 m. liepos 28 d. Europos Sąjungos Tarybos įgyvendinimo sprendimu CM 4171/21 dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano patvirtinimo;
3. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“;
4. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės).Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai1. Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymas;
2. Lietuvos Respublikos smulkaus ir vidutinio verslo įstatymas;
3. Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2020 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. XIV-72 „Dėl Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos“;
4. 2021 m. balandžio 28 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/695, kuriuo sukuriama bendroji mokslinių tyrimų ir inovacijų programa „Europos horizontas“, nustatomos su ja susijusios dalyvavimo ir sklaidos taisyklės ir panaikinami reglamentai (ES) Nr. 1290/2013 ir (ES) Nr. 1291/2013;
5. 2014 m. birželio 17 d. Europos Komisijos reglamentas (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2023 m. birželio 23 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 2023/1315 (toliau – BBIR);
6. 2013 m. gruodžio 18 d. Europos Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (toliau – de minimis reglamentas);
7. 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje (toliau – de minimis pagalbos žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje reglamentas);
8. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1408/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio sektoriuje (toliau – de minimis pagalbos žemės ūkio sektoriuje reglamentas);
9. Europos Komisijos komunikatas „Valstybės pagalbos moksliniams tyrimams, plėtrai ir inovacijoms sistema“ (2022/C 414/01) (toliau – Komunikatas);
10. Europos Sąjungos mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Europos horizontas“ akceleravimo veiklų planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. V-151 „Dėl Europos Sąjungos mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Europos horizontas“ akceleravimo veiklų plano patvirtinimo“;Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Marija Samavičiūtė Centrinė projektų valdymo agentūra Grupės vadovas 37068506392 m.samaviciute@cpva.lt Daugiau Mažiau