Paslaugų skaitmenizavimo ir teikiamų paslaugų brandos lygio kėlimo projektų įgyvendinimas Pasibaigęs
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 05-002-01-07-08-07-02 Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsViešojo sektoriaus organizacijos, kurių paslaugų teikimo procesai bus skaitmeninami; Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos gyventojai ir verslo subjektai, kurie naudojasi Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus institucijų teikiamomis elektroninėmis paslaugomis; pažeidžiamos grupės (įskaitant senyvo amžiaus asmenis), valstybės tarnautojai, kurie naudojasi Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus institucijų teikiamomis elektroninėmis paslaugomis.Daugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiValstybės duomenų agentūra
Registrų centras
Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija
Valstybinis studijų fondas
Valstybinis patentų biuras
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
Rokiškio rajono savivaldybės administracija
Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Šakių rajono savivaldybės administracija
Vilniaus savivaldybės administracija
Druskininkų savivaldybės administracija
Varėnos rajono savivaldybės administracija
Skuodo rajono savivaldybės administracija
Jonavos rajono savivaldybės administracija
Šiaulių miesto savivaldybės administracija
Joniškio rajono savivaldybės administracija
Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija
Visagino savivaldybės administracija
Širvintų rajono savivaldybės administracija
Alytaus miesto savivaldybės administracijaDaugiau Mažiau -
Galimi partneriaiDirbtinio intelekto ir elektroninių sutikimų skaitmeninių sprendimų diegimas Alytaus regiono sveikatos priežiūros įstaigose - partneriai Alytaus rajono savivaldybės administracija, VšĮ Alytaus poliklinika, VšĮ Alytaus rajono savivaldybės pirminės sveikatos priežiūros centras.Daugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 05-002-01-07-08-07-02 100 Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektams1. Pagal Aprašą finansuojama veikla – viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas.
2. Pagal Aprašą finansuojama veikla įgyvendinama valstybės planavimo būdu.
3. Pagal Aprašą galimi pareiškėjai yra nurodomi Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Pareiškėjo pavadinimas“.
4. Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimo projektų (toliau – projektai) veiklos turi būti baigtos įgyvendinti iki 2026 m. balandžio 30 d., visi Apraše nurodyti rodikliai turi būti pasiekti pirmiau Apraše nurodytos lentelės stulpelyje „Siektina reikšmė“ nustatytais terminais.
5. Projektų veiklos įgyvendinamos Lietuvos Respublikoje.
6. Pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Papildomi reikalavimai projektui“ nustatytas reikalavimas suderinti PĮP ir investicijų projektą arba PĮP ir galimybių studiją su Informacinės visuomenės plėtros komitetu (toliau – IVPK), prieš teikdami šiuos dokumentus viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – Administruojančioji institucija), turi juos suderinti su IVPK. IVPK išvados dėl minėtų dokumentų pateikiamos per 10 darbo dienų nuo šių dokumentų gavimo;
7. Pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 2 lentelės stulpelyje „Papildomi reikalavimai projektui“ nustatytas reikalavimas suderinti PĮP ir investicijų projektą arba PĮP ir galimybių studiją su Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija (toliau – Susisiekimo ministerija) arba Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija (toliau – Sveikatos apsaugos ministerija), prieš teikdami šiuos dokumentus Administruojančiajai institucijai, turi juos suderinti su Susisiekimo ministerija arba Sveikatos apsaugos ministerija. Suinteresuotų institucijų išvados dėl minėtų dokumentų pateikiamos per 10 darbo dienų nuo šių dokumentų gavimo.
8. Reikalavimai projektams:
8.1. turi būti įtraukta (įvertinta ir suderinus su IVPK) naujų informacinių technologijų (toliau – IT) paslaugų kaina. Šis reikalavimas taikomas, jeigu reikalingos informacinių technologijų paslaugos, kurios nėra įtrauktos į Informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-241 „Dėl Informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogo patvirtinimo“ arba reikalingas nestandartinis paslaugų aptarnavimo lygio susitarimas (angl. Service Level Agreement – SLA) (taikomas pareiškėjams, dalyvaujantiems valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavime);
8.2. atliekant projekto finansinę analizę turi būti įvertintas kuriamam sprendimui eksploatuoti reikalingas centralizuotai teikiamų IT paslaugų poreikis ir jų teikimo sąnaudoms padengti reikalingų lėšų poreikis, apskaičiuotas vadovaujantis 2022 metų Informacinės visuomenės plėtros komiteto teikiamų informacinių technologijų paslaugų įkainiais, patvirtintais Informacinės visuomenės plėtros komiteto direktoriaus 2022 m. sausio 12 d. įsakymu Nr. T-6(2022) „Dėl 2022 metų Informacinės visuomenės plėtros komiteto teikiamų informacinių technologijų paslaugų įkainių patvirtinimo“ (taikomas pareiškėjams, dalyvaujantiems valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavime);
8.3. turi būti pateikiami aiškūs, pamatuojami naudos kriterijai, kuriuos tikimasi pasiekti įgyvendinus projektą;
8.4. jeigu įgyvendinant projektą yra kuriama ar modernizuojama informacinė sistema (net jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendimą, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas) sukuriant naujus duomenų rinkinius, kuriuos reikalinga atverti, turi būti parengiamas pirminių duomenų šaltinio duomenų struktūros aprašas ir realizuojama jungtis su Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema (toliau – VDV IS), vadovaujantis Aprašo 1 punkto 1.2.9 ir 1.2.16 papunkčiuose nurodytais teisės aktais;
8.5. turi būti numatytas atsparumo įsilaužimui testavimas (atliekamas ne diegėjo);
8.6. reikalingas funkcionalumas kapinių duomenims skaitmeninti ir paslaugai teikti turi būti įsigytas rinkoje kaip paslauga (pvz., licencijų nuoma arba angl. software as a service) (taikoma pareiškėjams, kurie įgyvendina kapinių duomenų skaitmeninimo projektus);
8.7. negali būti pakartotinai renkami duomenys, kurie jau yra kaupiami ir tvarkomi valstybės informacinėse sistemose ir registruose. Tokiems duomenims gauti turi būti naudojamos sąsajos teikiamos per Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos (toliau – VIISP) duomenų mainų sistemą, o jeigu nėra, realizuojamos reikalingos naujos sąsajos vadovaujantis Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijomis;
8.8. prieš pradedant informacinės sistemos kūrimo projektų veiklas, turi būti atlikta numatomų skaitmenizuoti institucijos vidinių veiklos procesų peržiūra, siekiant juos optimizuoti, užtikrinti darbą su duomenimis, neperkėlinėti esamų darbo su dokumentais procesų į skaitmeninę terpę (reikalavimas taikomas, net jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendimą, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas). Jeigu informacinės sistemos kūrimo arba modernizavimo paslaugos yra perkamos, tai numatomų skaitmenizuoti institucijos vidinių veiklos procesų peržiūra turi būti atlikta iki informacinės sistemos kūrimo arba modernizavimo pirkimo, kurio apimtyje pradedamos informacinės sistemos kūrimo arba modernizavimo veiklos, pradžios; jeigu informacinė sistema kuriama arba modernizuojama pasitelkiant projekto vykdytojo žmogiškuosius išteklius – iki susijusios informacinės sistemos kūrimo arba modernizavimo veiklų pradžios;
8.9. projekto apimtyje turi būti sukurta Universalioji duomenų teikimo sąsaja, kaip ši sąvoka apibrėžta Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijose;
8.10. projekto apimtyje, kuriant ir (ar) modernizuojant skaitmeninį sprendimą ir neįsigyjant jo rinkoje kaip paslaugos jau egzistuojančio sprendimo, turi būti numatyta įdiegti automatinio diegimo (angl. Continuous integration / Continuous Delivery and Deployment, CI/CD) priemones bei parengti automatinio diegimo procedūras iš pareiškėjo valdomos programinio kodo saugyklos. Kuriamų informacinių sistemų ir registrų išeities kodas turi būti saugomas pareiškėjo valdomoje programinio kodo saugykloje, o pasirinkta licencija turi leisti jį pakartotinai panaudoti (reikalavimas taikomas, tik jei planuojama kurti ir (ar) modernizuoti naujus, rinkoje neegzistuojančius sprendimus, tačiau jeigu diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą, kurį sudaro kokie nors programinės įrangos komponentai, o jų programinis kodas bus keičiamas, pritaikomas ar adaptuojamas projekto tikslams pasiekti – minėtas reikalavimas turi būti taikomas);
8.11. projekto apimtyje, kuriant ir (ar) modernizuojant skaitmeninį sprendimą ir neįsigyjant jo rinkoje kaip paslaugos jau egzistuojančio sprendimo, turi būti numatyta įdiegti sistemos stebėsenos priemones, jeigu šiuo metu panašios priemonės organizacijoje nėra naudojamos, leidžiančias stebėti sistemos mazgų apkrovas, sistemos mazgų neveikimo įvykius ir jų istoriją, viešai prieinamų sistemos komponentų neveikimo įvykius ir jų istoriją, sistemos duomenų mainų sąsajų veikimo būseną ir jos neveikimo istoriją, informuoti administratorius apie kritinius sistemos veikimo įvykius (reikalavimas taikomas tik, jei sprendimas bus diegiamas į pareiškėjo valdomą infrastruktūrą ir nebus įsigyjamas kaip paslauga rinkoje egzistuojančio sprendimo);
8.12. įgyvendinant projektą, kurio apimtyje yra kuriamos ar modernizuojamos el. paslaugos, turi būti įdiegtos priemonės perduoti el. paslaugų būsenų pokyčius ir prieinamumo stebėsenos duomenis į VIISP sistemą (reikalavimas netaikomas pareiškėjams, kai nėra techninių galimybių realizuoti el. paslaugos prieinamumą per e. valdžios vartų portalą www.epaslaugos.lt);
8.13. elektroninių paslaugų inicijavimo naudotojo sąsaja, paslaugų procesų konstravimas, asmens atpažintis, atsiskaitymai už paslaugas, komunikavimas su paslaugų gavėjais, duomenų analizė, ataskaitos bei jų publikavimas, duomenų pakartotinio panaudojimo uždaviniai ir kt. turi būti realizuojami naudojant bendro naudojimo platformų sprendinius, kuriuos kaip paslaugas teikia VIISP, VDV IS, atvirų duomenų portalas ir kt. Negali būti kuriami bendro naudojimo platformų paslaugas dubliuojantys sprendimai, išskyrus atvejus, kai panaudojami jau anksčiau įdiegti sprendimai arba naujų sprendimų kūrimas pagrįstas būtinybe ir suderintas su atitinkamų platformų valdytojais. Pertekliniai, dubliuojantys sprendiniai nebus finansuojami;
8.14. projekto apimtyje sukurtos viešosios ir administracinės elektroninės paslaugos turi būti prieinamos inicijuoti (užsakyti) per Elektroninių vadžios vartų portalą www.epaslaugos.lt (reikalavimas netaikomas pareiškėjams, kai nėra techninių galimybių realizuoti el. paslaugos prieinamumą per e. valdžios vartų portalą www.epaslaugos.lt).
9. Projektai turi atitikti skaitmeninių sprendimų privalomus kriterijus, nustatytus Skaitmeninių sprendimų vertinimo metodikos III skyriuje. Šie privalomi kriterijai turi būti realizuoti projekto įgyvendinimo metu.
10. Pagal Aprašą galimi projekto partneriai (toliau – partneris (-iai) yra nurodyti Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Projekto partneriai“.
11. Projekto vykdytojas nuo projekto sutarties pasirašymo dienos turi informuoti raštu Ministerijos paskirtą atsakingą asmenį apie projekto veiklų įgyvendinimo pažangą. Informacija apie projekto veiklų įgyvendinimo pažangą teikiama raštu už kiekvieną ketvirtį iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 10 dienos.
12. Projekto apimtyje kuriama arba modernizuojama informacinė sistema iki jos kūrimo arba modernizavimo darbų pradžios turi būti įregistruota į Registrų ir valstybės informacinių sistemų registrą (RISR) RISR nuostatuose nustatyta tvarka (reikalavimas taikomas net, jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendimą, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas);
13. Atsižvelgiant į Valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo 23 straipsnio 3 dalies reikalavimus, steigdamas informacinę sistemą, projekto vykdytojas turi parengti informacinės sistemos nuostatų projektą. Informacinė sistema laikoma įsteigta nuo informacinės sistemos nuostatų patvirtinimo (reikalavimas taikomas net, jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendimą, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendimą yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas).
14. Projekto vykdytojui sukūrus ar modernizavus elektronines paslaugas, turi būti patvirtintas kuriamos arba modernizuojamos informacinės sistemos priėmimo ir tinkamumo eksploatuoti aktas, kaip nustatyta Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodikoje (reikalavimas taikomas net, jei planuojama diegti rinkoje egzistuojantį sprendinį, kadangi diegiant rinkoje egzistuojantį sprendinį yra atliekamas informacinės sistemos kūrimas).
15. Elektroninės paslaugos turi būti kuriamos ar modernizuojamos taip, kad veiktų IT paslaugų teikėjo infrastruktūroje (taikoma pareiškėjams, kurie dalyvauja valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavimo ir optimizavimo procese, reglamentuotame Nutarime).Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1. Projekte neturi būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį HP (darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.).
2. Įvertinus įgyvendinti numatytų veiksmų (veiklų) poveikį šešiems aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje, nustatyta, kad planuojamos įgyvendinti veiklos neturės jokio numatomo poveikio visiems šešiems aplinkos tikslams arba numatomas jų poveikis bus nereikšmingas, t. y. nedarys tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad veiksmai (veiklos) atitinka principą „nedaroma reikšminga žala“. Projektų atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami Aprašo 1 priede.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasPapildomi reikalavimai įgyvendinus projekto veiklas, kurie nenumatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nėra taikomi.Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmėProjekto veikla turi būti baigta įgyvendinti iki 2026 m. balandžio 30 d.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai valstybės pagalbai
Pagal Aprašą valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai nuostatas, neteikiama.
Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3.Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijaiSpecialieji projektų atrankos kriterijai nėra nustatomi.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje ir Rekomendacijose nurodytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
2. Projekto išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, nepažeidžiant Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.2 papunkčio nuostatų.
3. Projekto vykdytojui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 153 punktu.
4. PVM nėra tinkamas finansuoti EGADP lėšomis. PVM gali būti finansuojamas VB vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
5. Įgyvendinant projektus, visais atvejais netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos PĮP rengimo išlaidos.
6. Netinkamos finansuoti projekto išlaidos:
6.1. projekto išlaidos, nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus antrajame ir trečiajame skirsniuose;
6.2. išlaidos, skirtos įsigyti įrangą, infrastruktūrą ir programinę įrangą, kuri yra arba bus teikiama kaip bendro naudojimo IT infrastruktūra, teikiama valstybės debesijos paslaugų teikėjo, išskyrus su valstybės IT paslaugų teikėju suderintą specializuotą techninę ir programinę įrangą arba kai valstybės IT paslaugų teikėjas neturi tokiai specializuotai techninei ir programinei įrangai suplanuotų VB lėšų (taikoma tik toms institucijoms, kurios dalyvauja valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavimo ir optimizavimo procese, reglamentuotame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gegužės 13 d. nutarime Nr. 498 „Dėl valstybės informacinių technologijų infrastruktūros konsolidavimo ir jos valdymo optimizavimo“);
6.3. išlaidos, skirtos apmokėti IT paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamas IT paslaugas, numatytas Informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-241 „Dėl informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogo patvirtinimo“;
6.4. išlaidos, kuriomis pakeičiamos periodinės nacionalinės biudžeto išlaidos (pvz., valstybės tarnautojų, mokytojų, gydytojų atlyginimai už kasdienį darbą, periodinės infrastruktūros priežiūros išlaidos ir pan.), išskyrus atvejus, kai tokios išlaidos numatytos NKL plane arba suderintos su Europos Komisija. Darbo užmokesčio išlaidos yra tinkamos finansuoti esamiems įstaigų darbuotojams tik tuo atveju, jei darbo užmokestis mokamas už papildomų funkcijų ar užduočių, nenustatytų pareigybės aprašyme, atlikimą.
7. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis sudaro iki 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Netinkamos finansuoti išlaidos ir projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojamos iš projekto vykdytojo lėšų.
8. Pareiškėjas ir partneris (-iai) savo iniciatyva bei savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo.Daugiau Mažiau -
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEkonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonėDaugiau Mažiau
-
EGADP subsidijos lėšos1 954 278,10 €Daugiau Mažiau
-
Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti428 373,34 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiViešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas:
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FS-001-03 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1121,5600 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: įgaliojimas pasirašyti PĮP, jei jį pasirašo ne pareiškėjo įstaigos vadovas 10 priedas: dokumentai ir informacija, pagrindžiantys projekto išlaidų pagrįstumą (pvz., sudarytų sutarčių kopijos, komerciniai pasiūlymai), taip pat pateikiamos nuorodos į rinkoje esančias kainas (pvz., Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje) 11 priedas: darbo užmokesčio išlaidų pagrįstumą patvirtinantys dokumentai (veiklų sąrašas su projektą vykdančių asmenų darbo valandomis, įkainis (valandinis arba mėnesinis), jo pagrindimas) (jei taikoma) 12 priedas: NKL plano lėšomis finansuojamų projektų atrankos ir vertinimo komisijai pateikta galutinė projekto paraiškos versija 13 priedas: pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 2 lentelės stulpelyje „Papildomi reikalavimai projektui“ numatytas reikalavimas suderinti PĮP ir investicijų projektą arba suderinti PĮP ir galimybių studiją su SM arba SAM, turi pateikti suderinimo su SM arba SAM raštus 14 priedas: užpildytas Aprašo 3 priedas (Informacija, reikalinga projekto atitikčiai PFSA keliamiems reikalavimams įvertinti 15 priedas: darbo užmokesčio pažyma (Aprašo 4 priedas)Daugiau Mažiau
-
Priedai
Projekto įgyvendinimo plano forma: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma
Projekto sutarties forma: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-sutarties-forma-1
Daugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiViešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas:
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai R.B.1.2007 naudotojai per metus 0,00 Įgyvendinti paslaugų skaitmenizavimo ir teikiamų paslaugų brandos lygio kėlimo projektai P.S.1.1073 vnt. 23,00 Daugiau Mažiau -
Kita informacija
Pareiškėjas, dalyvaudamas priemonėje ir vykdydamas projektą, turi užtikrinti, kad:
- projektas būtų įgyvendinamas pagal kvietime, ES ir nacionaliniuose teisės aktuose nustatytas sąlygas bei tvarką;
- PĮP vertinimo metu neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios LR ir (arba) ES finansiniams interesams;
- pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens, privatūs interesai yra suderinti su visuomenės viešaisiais interesais;
- projekte atlikti ir (ar) numatomi atlikti pirkimai bus vykdomi, vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
- bus imtasi tinkamų priemonių, siekiant užkirsti kelią sukčiavimui, korupcijai, interesų konfliktams ir dvigubam finansavimui, kurie kenkia ES finansiniams interesams
- pareiškėjo planuojamų įgyvendinti projekto veiklų išlaidos nebus finansuojamos pagal kitus pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus;
- VšĮ „Centrinė projektų valdymo agentūra“ (toliau – CPVA) pateiks šiuos duomenis: galutinio lėšų gavėjo pavadinimą; paslaugų teikėjo, rangovo arba subteikėjo, subrangovo pavadinimą (kai galutinis lėšų gavėjas yra perkančioji organizacija); lėšų gavėjo tikrojo (-ųjų) savininko (-ų) arba paslaugų teikėjo, rangovo vardą, pavardę ir gimimo datą. Duomenų kaupimą ir saugojimą vykdys CPVA;
- bus duotas sutikimas svetainėje esinvesticijos.lt ir kitose su ES investicijomis susijusiose interneto svetainėse bei komunikacijos, matomumo priemonėse visuomenės informavimo tikslais bus paskelbti šie duomenys: projekto vykdytojo pavadinimas, partnerio pavadinimas, JP projekto vykdytojo pavadinimas (fizinio asmens vardo ir pavardės viešinimo trukmė yra 2 metai), rangovo ir subrangovo, prekių tiekėjo ir subtiekėjo, paslaugų teikėjo ar subteikėjo pavadinimas (kai vykdomi viešieji pirkimai ar ne perkančiosios organizacijos pirkimai, projekto pavadinimas, projekto tikslas ir rezultatai, projekto pradžios ir pabaigos laikas, bendra projekto vertė, ES lėšų šaltinio (fondo) pavadinimas ir jo finansavimo dydis, su projektu susijusi intervencinės priemonės sritis, projekto įgyvendinimo vietos šalies nuoroda arba geografinė padėtis;
- projekto vykdytojo pagrindinėje interneto svetainėje (jeigu tokia yra) ir socialiniuose tinkluose per 20 darbo dienų nuo projekto sutarties pasirašymo dienos bus paskelbtas trumpas projekto aprašymas, kuriame pristatomos visos įgyvendinant projektą suplanuotos veiklos, poveiklės, nurodomi projekto tikslai bei rezultatai ir informuojama apie gautą ES finansavimą.
- bus sudarytos sąlygos ES ir (ar) nacionalinių institucijų atstovams atlikti ex-ante pirkimų patikrinimus, taip pat tikrinti, ar suteiktas finansavimas yra naudojamas laikantis ES ir nacionalinių taisyklių reikalavimų, pirmiausia: sukčiavimo, korupcijos, interesų konfliktų prevencijos ir dvigubo finansavimo srityse.
Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
2. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planas „Naujos kartos Lietuva“, patvirtintas 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo (toliau – NKL planas);
3. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Taisyklės);
4. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės);
5. 2021 m. rugsėjo 28 d. Komisijos deleguotasis reglamentas (ES) 2021/2106, kuriuo nustatomi ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo rezultatų suvestinės bendri rodikliai, išsamiai apibrėžiami jos elementai ir taip papildomas Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo;
6. Europos Komisijos 2022 m. gegužės 5 d. įgyvendinimo sprendimu patvirtintas Europos Komisijos ir Lietuvos veiklos susitarimas pagal Reglamentą (ES) 2021/241.Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai1. Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymas;
2. Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymas;
3. Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas;
4. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gegužės 13 d. nutarimas Nr. 498 „Dėl valstybės informacinių technologijų infrastruktūros konsolidavimo ir jos valdymo optimizavimo“ (toliau – Nutarimas);
5. Informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-241 „Dėl informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogo patvirtinimo“ (toliau – Katalogas);
6. Organizacinių ir techninių kibernetinio saugumo reikalavimų, taikomų kibernetinio saugumo subjektams, aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. rugpjūčio 13 d. nutarimu Nr. 818 „Dėl Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymo įgyvendinimo“;
7. Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. vasario 27 d. nutarimu Nr. 180 „Dėl Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
8. 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos valstybės skaitmeninimo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. lapkričio 17 d. nutarimu Nr. 971 „Dėl 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos valstybės skaitmeninimo plėtros programos patvirtinimo“;
9. 2021–2030 metų nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“;
10. Duomenų atvėrimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 4-1150 „Dėl Duomenų atvėrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
11. Planuojamų kurti skaitmeninių sprendimų, leidžiančių saugiai ir patogiai gauti paslaugas, vertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2023 m. spalio 26 d. įsakymu Nr. 4-610 „Dėl ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. rugsėjo 12 d. įsakymo Nr. 4-984 „Dėl Planuojamų kurti skaitmeninių sprendimų, leidžiančių saugiai ir patogiai gauti paslaugas, vertinimo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo“ (toliau – Skaitmeninių sprendimų vertinimo metodika);
12. Prioritetinių skaitmeninimo projektų, finansuojamų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės plano „Naujos kartos Lietuva“ ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis, sąrašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2024 m. kovo 21 d. įsakymu Nr. 4-156 „Dėl Prioritetinių skaitmeninimo projektų, finansuojamų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės plano „Naujos kartos Lietuva“ ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis, sąrašo patvirtinimo“;
13. Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2013 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. T-36 „Dėl Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijų patvirtinimo“, 2023 m. kovo 29 d. redakcija (toliau – Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijos);
14. Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Ekonomikos ir inovacijų ministro 2021 m. rugpjūčio 9 d. įsakymu Nr. 4-886 „Dėl Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos modernizavimo ir Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos nuostatų ir Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos duomenų saugos nuostatų patvirtinimo“ (toliau – VIISP nuostatai);
15. Registrų ir valstybės informacinių sistemų registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. spalio 16 d. nutarimu Nr. 1263 „Dėl registrų sąrašo reorganizavimo į registrų ir valstybės informacinių sistemų registrą ir registrų ir valstybės informacinių sistemų registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – RISR nuostatai);
16. Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinės rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2014 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. T-65 „Dėl Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinių rekomendacijų patvirtinimo“;
17. Neįgaliesiems pritaikytų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių kūrimo, testavimo ir įvertinimo metodinės rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2013 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. T-72 „Dėl Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2004 m. kovo 31 d. įsakymo Nr. T-40 „Dėl Neįgaliesiems pritaikytų interneto tinklalapių kūrimo, testavimo ir įvertinimo metodinių rekomendacijų patvirtinimo“ pakeitimo“;
18. Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika, patvirtinta Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2014 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. T-29 „Dėl Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika);
19. Duomenų rinkinių sudarymo ir perdavimo į Lietuvos atvirų duomenų portalą naudojantis Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos statistikos departamento generalinio direktoriaus 2022 m. sausio 20 d. įsakymu Nr. DĮ-21 „Dėl Duomenų rinkinių sudarymo ir perdavimo į Lietuvos atvirų duomenų portalą naudojantis Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema tvarkos aprašo patvirtinimo“;
20. Elektroninių keleivinio transporto bilietų sistemų diegimo koncepcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2014 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. 3-87-(E) „Dėl Elektroninių keleivinio transporto bilietų sistemų diegimo koncepcijos patvirtinimo“.
21. Rekomendacijos dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, patvirtintos viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2023 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 2023/8-246 „Dėl rekomendacijų dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams patvirtinimo“ (toliau – Rekomendacijos).Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Jurgita Musteikienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37052191595 j.musteikiene@cpva.lt Daugiau Mažiau