Teikiama nuo
2023-06-05 08:00
Teikiama iki
2023-08-29 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
14 640 960,00 €
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
14 640 960,00 €
Regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Naujos kartos Lietuva
Komponentas
Skaitmeninė transformacija ekonomikos augimui
Priemonė (reforma ar investicija)
Į klientą orientuotos paslaugos
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    05-002-01-07-08-07-01 Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Viešojo sektoriaus organizacijos, kurių paslaugų teikimo procesai bus skaitmeninami; Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos gyventojai ir verslo subjektai, kurie naudojasi Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus institucijų teikiamomis elektroninėmis paslaugomis; pažeidžiamos grupės (įskaitant senyvo amžiaus asmenis), valstybės tarnautojai, kurie naudojasi Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus institucijų teikiamomis elektroninėmis paslaugomis.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Valstybės institucijos ir įstaigos, savivaldybės, valstybės įmonės
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    Viešieji juridiniai asmenys,
    Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija,
    Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos,
    Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos,
    Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos,
    Valstybės įmonė Registrų centras,
    Valstybės įmonė „Regitra“,
    Studijų kokybės vertinimo centras,
    Nacionalinė švietimo agentūra,
    Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras,
    Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacija bendrajam priėmimui organizuoti (LAMA BPO),
    Visos savivaldybės,
    Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra,
    Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra,
    Informacinės visuomenės plėtros komitetas,
    Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija,
    Lietuvos Respublikos energetikos ministerija,
    Lietuvos Respublikos finansų ministerija,
    Lietuvos Respublikos kultūros ministerija,
    Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija,
    Lietuvos Respublikos susisiekim
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    05-002-01-07-08-07-01 100
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1. Pagal Aprašą finansuojama veikla – viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas.
    2. Pagal Aprašą finansuojama veikla įgyvendinama valstybės planavimo būdu.
    3. Pagal Aprašą galimi pareiškėjai yra nurodomi Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Pareiškėjo pavadinimas“.
    4. Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimo projektų (toliau – projektai) veiklos turi būti baigtos įgyvendinti iki 2026 m. balandžio 30 d., visi Apraše nurodyti rodikliai turi būti pasiekti pirmiau Apraše nurodytos lentelės stulpelyje „Siektina reikšmė“ nustatytais terminais.
    5. Projektai turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, nustatytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
    6. Projektų komunikacijos ir informavimo apie projektą veiksmai atliekami vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmojo skirsnio nuostatomis.
    7. Pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Papildomi reikalavimai projektui“ nustatytas reikalavimas suderinti PĮP ir investicijų projektą arba suderinti PĮP, prieš teikdami dokumentus viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – Administruojančioji institucija), turi juos suderinti su Ekonomikos ir inovacijų ministerija. Pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 2 lentelės stulpelyje „Papildomi reikalavimai projektui“ nustatytas reikalavimas suderinti PĮP su Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, prieš teikdami dokumentus Administruojančiajai institucijai, turi juos suderinti su Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
    8. Reikalavimai projektui:
    8.1. turi būti įtraukta (įvertinta ir suderinus su Informacinės visuomenės plėtros komitetu (toliau – IVPK) naujų informacinių technologijų (toliau – IT) paslaugų kaina. Šis reikalavimas taikomas, jeigu reikalingos informacinių technologijų paslaugos, kurios nėra įtrauktos į Informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-241 „Dėl Informacinių technologijų paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų katalogo patvirtinimo“ arba reikalingas nestandartinis paslaugų aptarnavimo lygio susitarimas (angl. Service Level Agreement – SLA) (taikomas pareiškėjams, dalyvaujantiems valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavime);
    8.2. atliekant projekto finansinę analizę turi būti įvertintas kuriamam sprendimui eksploatuoti reikalingas centralizuotai teikiamų IT paslaugų poreikis ir jų teikimo sąnaudoms padengti reikalingų lėšų poreikis, apskaičiuotas vadovaujantis 2022 metų Informacinės visuomenės plėtros komiteto teikiamų informacinių technologijų paslaugų įkainiais, patvirtintais Informacinės visuomenės plėtros komiteto direktoriaus 2022 m. sausio 12 d. įsakymu Nr. T-6(2022) „Dėl 2022 metų Informacinės visuomenės plėtros komiteto teikiamų informacinių technologijų paslaugų įkainių patvirtinimo“ (taikomas pareiškėjams, dalyvaujantiems valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavime);
    8.3. turi būti pateikiami aiškūs, pamatuojami naudos kriterijai, kuriuos tikimasi pasiekti įgyvendinus projektą;
    8.4. jeigu įgyvendinant projektą yra kuriama ar modernizuojama informacinė sistema sukuriant naujus duomenų rinkinius, kuriuos reikalinga atverti, turi būti parengiamas pirminių duomenų šaltinio duomenų struktūros aprašas ir realizuojama jungtis su Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema (toliau – VDV IS), vadovaujantis Aprašo 1 punkto 1.2.9. ir 1.2.16. papunkčiuose nurodytais teisės aktais;
    8.5. turi būti numatytas atsparumo įsilaužimui testavimas (atliekamas ne diegėjo);
    8.6. reikalingas funkcionalumas kapinių duomenims skaitmeninti ir paslaugai teikti turi būti įsigytas rinkoje kaip paslauga (pvz., licencijų nuoma arba angl. software as a service) (taikoma pareiškėjams, kurie įgyvendina kapinių duomenų skaitmeninimo projektus);
    8.7. negali būti pakartotinai renkami duomenys, kurie jau yra kaupiami ir tvarkomi valstybės informacinėse sistemose ir registruose. Tokiems duomenims gauti turi būti naudojamos sąsajos teikiamos per Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos (toliau – VIISP) duomenų mainų sistemą, o jeigu nėra, realizuojamos reikalingos naujos sąsajos vadovaujantis Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijomis;
    8.8. prieš pradedant informacinės sistemos kūrimo projektus, turi būti atlikta numatomų skaitmenizuoti institucijos vidinių veiklos procesų peržiūra, siekiant juos optimizuoti, užtikrinti darbą su duomenimis, neperkėlinėti esamų darbo su dokumentais procesų į skaitmeninę terpę;
    8.9. turi būti sukurta ir su IVPK suderinta Universalioji duomenų teikimo sąsaja, kaip ši sąvoka apibrėžta Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijose;
    8.10. elektroninių paslaugų inicijavimo naudotojo sąsaja, paslaugų procesų konstravimas, asmens atpažintis, atsiskaitymai už paslaugas, komunikavimas su paslaugų gavėjais, duomenų analizė ataskaitos bei jų publikavimas, duomenų pakartotinio panaudojimo uždaviniai ir kt. turi būti realizuojami naudojant bendro naudojimo platformų sprendinius, kuriuos kaip paslaugas teikia VIISP, VDV IS, atvirų duomenų portalas ir kt. Negali būti kuriami bendro naudojimo platformų paslaugas dubliuojantys sprendimai, išskyrus atvejus, kai panaudojami jau anksčiau įdiegti sprendimai arba naujų sprendimų kūrimas pagrįstas būtinybe ir suderintas su atitinkamų platformų valdytojais. Pertekliniai, dubliuojantys sprendiniai nebus finansuojami;
    8.11. sukurtos viešosios ir administracinės elektroninės paslaugos turi būti prieinamos inicijuoti (užsakyti) per Elektroninių vadžios vartų portalą //www.epaslaugos.lt ir pateikiamas užsakytos paslaugos suteikimo ar nesuteikimo faktas.
    9. Pareiškėjai, kurie įgyvendindami projektus iki 2023 m. IV ketvirčio užbaigs viešųjų pirkimų procedūras, t. y. su pirkimo konkurso laimėtoju(-ais) pasirašys paslaugų teikimo sutartį(-is), kuria (-iomis) siekiama skaitmeninti paslaugas ir pakelti teikiamų paslaugų brandumo lygį, turi siekti pirmiau Apraše nurodytoje lentelėje tarpinio rodiklio, kurio kodas P-05-002-01-07-08-04 (P.S.1.1073.1).
    10. Projektai turi atitikti skaitmeninių sprendimų privalomus kriterijus, nustatytus Skaitmeninių sprendimų vertinimo metodikos III skyriuje. Šie privalomi kriterijai turi būti realizuoti projekto įgyvendinimo metu.
    11. Projekto vykdytojas nuo projekto sutarties pasirašymo dienos turi informuoti raštu Ministerijos paskirtą atsakingą asmenį apie projekto veiklų įgyvendinimo pažangą. Informacija apie projekto veiklų įgyvendinimo pažangą teikiama raštu už kiekvieną ketvirtį iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 10 dienos.
    12. Atsižvelgiant į Valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo 30 straipsnio 2 dalies reikalavimus, steigdamas valstybės informacinę sistemą, projekto vykdytojas turi parengti valstybės informacinės sistemos nuostatų ir valstybės informacinės sistemos saugos nuostatų projektus. Valstybės informacinė sistema laikoma įsteigta nuo valstybės informacinės sistemos nuostatų patvirtinimo.
    13. Projekto vykdytojui sukūrus ar modernizavus elektronines paslaugas, turi būti patvirtintas kuriamos arba modernizuojamos informacinės sistemos priėmimo ir tinkamumo eksploatuoti aktas, kaip nustatyta Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodikoje.
    14. Elektroninės paslaugos turi būti kuriamos ar modernizuojamos taip, kad veiktų IT paslaugų teikėjo infrastruktūroje (taikoma pareiškėjams, kurie dalyvauja valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavimo ir optimizavimo procese, reglamentuotame Nutarime).
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Projektų įgyvendinimo metu nepažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.). Projektuose neturi būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP. Projektai turi atitikti reikšmingos žalos nedarymo principą, t. y. turi būti tvarūs aplinkos atžvilgiu ir vykdomi visapusiškai atsižvelgiant į Europos Sąjungos klimato ir aplinkos apsaugos standartus ir prioritetus, kaip tai suprantama pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088. Atitiktis šiam principui turi būti užtikrinta viso projekto įgyvendinimo metu. Projektų atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami Aprašo 1 priede.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Papildomi reikalavimai įgyvendinus projekto veiklas, kurie nenumatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nėra taikomi.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veikla turi būti baigta įgyvendinti iki 2026 m. balandžio 30 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Specialieji ir prioritetiniai projektų atrankos kriterijai nėra nustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projektų išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje nurodytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    2. Projektų išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, nepažeidžiant Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.2 papunktyje nustatyto reikalavimo.
    3. Projekto vykdytojui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 153 punktu.
    4. PVM nėra tinkamas finansuoti EGADP lėšomis. PVM gali būti finansuojamas VB vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    5. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis sudaro iki 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Netinkamos finansuoti išlaidos ir projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojamos iš projekto vykdytojo lėšų.
    6. Pareiškėjas ir partneris (-iai) savo iniciatyva bei savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo.
    7. Įgyvendinant projektus, visais atvejais netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos PĮP rengimo išlaidos (išskyrus investicijų projekto ar kitų su PĮP privalomų teikti dokumentų rengimo išlaidas).
    8. Netinkamos finansuoti projekto išlaidos:
    8.1. transporto priemonių pirkimo, lizingo (finansinės nuomos), eksploatavimo ir susijusios išlaidos;
    8.2. žemės pirkimo išlaidos;
    8.3. įgyvendinant projektą naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
    8.4. nepiniginis projekto vykdytojo ir (arba) partnerio (-ių) įnašas;
    8.5. įrangos, infrastruktūros ir programinės įrangos įsigijimas valstybės informacinių išteklių infrastruktūros konsolidavimo ir optimizavimo procese, reglamentuotame Nutarime, dalyvaujančioms institucijoms, kuri yra arba bus teikiama kaip bendro naudojimo IT infrastruktūrą teikiama valstybės debesijos paslaugų teikėjo, išskyrus su valstybės IT paslaugų teikėju suderintą specializuotą techninę ir programinę įrangą;
    8.6. apmokėjimo už IT paslaugų teikėjo centralizuotai teikiamas IT paslaugas, numatytas Nutarime, išlaidos;
    8.7. išlaidos, kuriomis pakeičiamos periodinės nacionalinės biudžeto išlaidos (pvz., valstybės tarnautojų, mokytojų, gydytojų atlyginimai už kasdienį darbą, periodinės infrastruktūros priežiūros išlaidos ir pan.) (angl. recurrent costs), išskyrus atvejus, kai tokios išlaidos numatytos NKL plane arba suderintos su Europos Komisija. Darbo užmokesčio išlaidos yra tinkamos finansuoti esamiems įstaigų darbuotojams tik tuo atveju, jei darbo užmokestis mokamas už papildomų funkcijų ar užduočių, nenustatytų pareigybės aprašyme, atlikimą.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė
    Daugiau Mažiau
  • EGADP subsidijos lėšos
    12 099 960,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti
    2 541 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-02 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 18,6900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-01 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 15,4500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1121,5600 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Projektų įgyvendinimo planas turi būti parengtas pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 1 priedą. Parengtas projektų įgyvendinimo planas (su visais privalomais priedais) pasirašomas kvalifikuotu elektroniniu parašu ir teikiamas el. paštu info@cpva.lt.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    5 priedas: Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle 9 priedas: Dokumentai ir informacija, pagrindžiantys projekto išlaidų pagrįstumą (pvz., sudarytų sutarčių kopijos, komerciniai pasiūlymai), taip pat pateikiamos nuorodos į rinkoje esančias kainas 10 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys darbo užmokesčio išlaidų pagrįstumą (veiklų sąrašas, kuriame turi būti nurodytos projektą vykdančių asmenų darbo valandos projekte, valandinis įkainis, jo pagrindimas). 11 priedas: NKL plano lėšomis finansuojamų projektų atrankos ir vertinimo komisijai pateiktą paraiška 12 priedas: Pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 1 ir 2 lentelės stulpeliuose „Papildomi reikalavimai projektui“ numatytas reikalavimas suderinti PĮP ir investicijų projektą arba suderinti PĮP, turi pateikti suderinimo raštus su Ekonomikos ir inovacijų ministerija 13 priedas: Pareiškėjai, kuriems Aprašo 2 priedo 2 lentelės stulpelyje „Papildomi reikalavimai projektui“ numatytas reikalavimas suderinti PĮP su Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, turi pateikti suderinimo raštus su Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Užbaigtos viešųjų pirkimų procedūros, kuriomis siekiama suskaitmeninti paslaugas ir pagerinti teikiamų paslaugų brandos lygį P.S.1.1073.1 vnt. 0,00
    Įgyvendinti paslaugų skaitmenizavimo ir teikiamų paslaugų brandos lygio kėlimo projektai P.S.1.1073 vnt. 55,00
    Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai R.B.1.2007 naudotojai per metus 0,00
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
    2. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planas „Naujos kartos Lietuva“, patvirtintas 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo (toliau – NKL planas);
    3. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“;
    4. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės).
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    1. Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymas;
    2. Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymas;
    3. Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymas;
    4. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. gegužės 13 d. nutarimas Nr. 498 „Dėl valstybės informacinių technologijų infrastruktūros konsolidavimo ir jos valdymo optimizavimo“ (toliau – Nutarimas);
    5. Organizacinių ir techninių kibernetinio saugumo reikalavimų, taikomų kibernetinio saugumo subjektams, aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. rugpjūčio 13 d. nutarimu Nr. 818 „Dėl Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymo įgyvendinimo“;
    6. Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. vasario 27 d. nutarimu Nr. 180 „Dėl Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
    7. 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos valstybės skaitmeninimo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. lapkričio 17 d. nutarimu Nr. 971 „Dėl 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos valstybės skaitmeninimo plėtros programos patvirtinimo“;
    8. 2021–2030 metų nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“;
    9. Duomenų atvėrimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 4-1150 „Dėl Duomenų atvėrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
    10. Planuojamų kurti skaitmeninių sprendimų, leidžiančių saugiai ir patogiai gauti paslaugas, vertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. rugsėjo 12 d. įsakymu Nr. 4-984 „Dėl Planuojamų kurti skaitmeninių sprendimų, leidžiančių saugiai ir patogiai gauti paslaugas, vertinimo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Skaitmeninių sprendimų vertinimo metodika);
    11. Prioritetinių skaitmeninimo projektų, finansuojamų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės plano „Naujos kartos Lietuva“ ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis, sąrašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2023 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. 4-136 „Dėl Prioritetinių skaitmeninimo projektų, finansuojamų Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės plano „Naujos kartos Lietuva“ ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis, sąrašo patvirtinimo“;
    12. Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2013 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. T-36 „Dėl Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijų patvirtinimo“ (toliau – Duomenų teikimo formatų ir standartų rekomendacijos);
    13. Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinės rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2014 m. gegužės 5 d. įsakymu Nr. T-65 „Dėl Kuriamų viešųjų ir administracinių elektroninių paslaugų tinkamumo naudotojams užtikrinimo priemonių metodinių rekomendacijų patvirtinimo“;
    14. Neįgaliesiems pritaikytų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių kūrimo, testavimo ir įvertinimo metodinės rekomendacijos, patvirtintos Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2013 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. T-72 „Dėl Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2004 m. kovo 31 d. įsakymo Nr. T-40 „Dėl Neįgaliesiems pritaikytų interneto tinklalapių kūrimo, testavimo ir įvertinimo metodinių rekomendacijų patvirtinimo“ pakeitimo“;
    15. Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika, patvirtinta Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2014 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. T-29 „Dėl Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika);
    16. Duomenų rinkinių sudarymo ir perdavimo į Lietuvos atvirų duomenų portalą naudojantis Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos statistikos departamento generalinio direktoriaus 2022 m. sausio 20 d. įsakymu Nr. DĮ-21 „Dėl Duomenų rinkinių sudarymo ir perdavimo į Lietuvos atvirų duomenų portalą naudojantis Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema tvarkos aprašo patvirtinimo“.
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Jurgita Musteikienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37052191595 j.musteikiene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau