Nr. 10-031-P

Teikiama nuo
2024-08-19 08:00
Teikiama iki
2024-12-19 17:00 Liko 13 d. 19 val.
Kvietimo finansavimo suma
14 000 000,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
0,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Sostinės regionas
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Pažangesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Ugdyti pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingus įgūdžius
Plėtoti ir stiprinti mokslinių tyrimų ir inovacinius pajėgumus ir diegti pažangiąsias technologijas
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    12-001-01-02-01-01-09 Žinių perdavimo ir komercinimo sistemos stiprinimas (Sostinė)
    12-001-01-02-01-01-10 Žinių perdavimo ir komercinimo sistemos stiprinimas (VVL)
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Mokslo ir studijų institucijų inovacijų ir technologijų perdavimo centrai, jų darbuotojai, mokslininkai ir kiti tyrėjai., Mokslo ir studijų institucijų inovacijų ir technologijų perdavimo centrai, jų darbuotojai, mokslininkai ir kiti tyrėjai
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Lietuvos mokslo taryba
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    Kauno technologijos universitetas
    Vilniaus universitetas
    Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
    Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras
    Vilniaus Gedimino technikos universitetas
    Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras
    Vytauto Didžiojo universitetas
    Klaipėdos universitetas
    Gamtos tyrimų centras
    Lietuvos energetikos institutas
    Lietuvos socialinių mokslų centras
    Vilniaus kolegija, PFSA 2.2 p.:
    Kauno technologijos universitetas
    Vilniaus universitetas
    Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
    Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras
    Vilniaus Gedimino technikos universitetas
    Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras
    Vytauto Didžiojo universitetas
    Klaipėdos universitetas
    Gamtos tyrimų centras
    Lietuvos energetikos institutas
    Lietuvos socialinių mokslų centras
    Vilniaus kolegija
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    12-001-01-02-01-01-09 100
    12-001-01-02-01-01-10 100
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    PFSA: 2.13. Projektas turi atitikti projekto bendruosius atrankos kriterijus, nustatytus Strateginio valdymo metodikos 136 punkte ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
    2.14. Projekte suplanuotos veiklos turi atitikti Sumaniosios specializacijos koncepcijos nuostatas. Siekiant įvertinti atitiktį Sumaniosios specializacijos koncepcijai, kiekvienas iš Partnerių turi pateikti Informaciją, reikalingą projekto atitikčiai Sumaniosios specializacijos koncepcijai įvertinti, pagal Informacijos, reikalingos projekto atitikčiai sumaniosios specializacijos koncepcijai įvertinti, formą (Aprašo 3 priedas).
    2.15. Projekto vykdytojas atstovauja partneriams projekto sutarties vykdymo ir projekto įgyvendinimo klausimais, atsako už projekto įgyvendinimo sutarties sąlygų įvykdymą. Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad partneriai būtų tinkamai informuoti apie jų pareigas, susijusias su projekto sutarties vykdymu ir projekto įgyvendinimu, taip pat laikytųsi visų su projekto įgyvendinimu susijusių įsipareigojimų, nustatytų projekto sutartyje ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse. Iki projekto sutarties sudarymo Pareiškėjas su partneriais pasirašo jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis dėl tarpusavio teisių ir pareigų įgyvendinant projektą ir pateikia jas administruojančiajai institucijai.
    2.16. Partnerio projektų veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Esant poreikiui projekto veiklos gali būti pratęstos pagrįstam laikotarpiui, bet ne vėliau kaip iki 2029 m. rugpjūčio 31 d.
    2.17. Iki PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai projektinis pasiūlymas turi būti suderintas su Ministerija, vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo procedūrų apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. sausio 04 d. įsakymu V-22 „Dėl Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo procedūrų aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka (prieiga internete: https://smsm.lrv.lt/media/viesa/saugykla/2024/5/4KRsf8UCM7Q.pdf).
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    PFSA: 5.1. Projekte neturi būti:
    5.1.1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos ar kitų bruožų principams įgyvendinti;
    5.1.2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principui įgyvendinti.
    5.2. Projektas tiesiogiai prisideda prie inovatyvumo (kūrybingumo) horizontaliojo principo per įgyvendinamas veiklas, kurios turi atitikti Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumanios specializacijos) prioritetus bei tematikas, numatytas Sumaniosios specializacijos koncepcijoje.
    5.3. Projektas turi atitikti Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašą (Aprašo 2 priedas).
    5.4. Pagal Aprašą finansuojama veikla, vadovaujantis Europos Komisijos 2021 m. vasario 18 d. patvirtintomis Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos atsparumo ir didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis, atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje, arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    -
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    PFSA: 2.16. Partnerio projektų veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Esant poreikiui projekto veiklos gali būti pratęstos pagrįstam laikotarpiui, bet ne vėliau kaip iki 2029 m. rugpjūčio 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    8.1. Pagal Aprašą, valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka De minimis reglamento nuostatas, Pareiškėjui neteikiama.
    8.2. Pagal Aprašą, valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka De minimis reglamento nuostatas, partneriams (MSI) neteikiama, išskyrus Aprašo 2.5 papunktyje nurodytas poveikles.
    8.3. Kai vykdomos poveiklės, nurodytos Aprašo 2.5 papunktyje, finansavimas partneriui yra teikiamas kaip de minimis pagalba, vadovaujantis De minimis reglamento nuostatomis ir taikant 100 procentų finansavimo intensyvumą.
    8.4. Siekiant nustatyti, ar teikiamas finansavimas yra (nėra) valstybės pagalba ir de minimis pagalba, Administruojančioji institucija pildo Patikros lapą dėl valstybės  pagalbos ir de minimis pagalbos buvimo ar nebuvimo, pagal  Pavyzdinio patikros lapo dėl VP ir de minimis pagalbos buvimo ar nebuvimo formą, kuriai pritarta Tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m.  birželio 11 d. įsakymu                                   Nr. 1K-219 „ Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, 2023 m. gruodžio 19 d. posėdžio protokolu Nr. 18 proceso „Valstybės pagalbos kontrolės procesas“ 1 priedas (prieiga internete: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/pavyzdinis-patikros-lapas-del-valstybes-pagalbos-ir-de-minimis-pagalbos-buvimo-ar-nebuvimo). 
    8.5. Nustačius, kad teikiamas finansavimas yra de minimis pagalba, Administruojančioji institucija pildo Pavyzdinį atitikties de minimis pagalbos taisyklėms (Komisijos reglamentui (ES) 2023/2831) patikros lapą (projekto lygmuo), pagal Pavyzdinio atitikties de minimis pagalbos taisyklėms (Komisijos reglamentui (ES) 2023/2831) patikros lapo formą (projekto lygmuo) (Aprašo 4 priedas). 
    8.6. Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei (MSI), suma neturi viršyti 300 000,00 Eur (trijų šimtų tūkstančių eurų, 00 ct) per bet kurį trejų metų laikotarpį. Šios ribos taikomos neatsižvelgiant į de minimis pagalbos formą arba siekiamus tikslus ir į tai, ar valstybės narės suteikta pagalba yra visa arba iš dalies finansuojama ES finansavimo šaltinių. Viena įmonė apima visas susietas įmones, kaip nurodyta De minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalyje.
    8.7. Administruojančioji institucija PĮP vertinimo metu patikrina kiekvieno partnerio teisę gauti vienai įmonei suteikiamą de minimis pagalbą. Administruojančioji institucija turi patikrinti visas su partneriu susijusias įmones, nurodytas partnerio pateiktoje „Vienos įmonės“ deklaracijoje, užpildytoje pagal Pavyzdinę „Vienos įmonės“ deklaracijos formą, kuriai pritarta Tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, 2024 m. sausio 19 d. posėdžio protokolu Nr. 19  (prieiga internete https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/viena-imone-deklaracijos-forma), taip pat Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registras), patikrina, ar teikiama pagalba neviršys leidžiamo de minimis pagalbos dydžio, kaip nustatyta De minimis reglamento 3 straipsnyje. Jei patikrinus Registrą paaiškėja, kad partneriui numatomos suteikti de minimis pagalbos suma ir partnerio kartu su susijusiomis įmonėmis, nurodytomis pateiktoje „Vienos įmonės“ deklaracijoje, jau gauta de minimis pagalbos suma viršija leistiną maksimalų dydį, tuomet partneriui gali būti suteikiamas finansavimas, neviršijantis leistino maksimalaus de minimis pagalbos sumos dydžio, partneriui finansuojant nuosavomis lėšomis tą projekte suplanuotos ekonominės veiklos dalį, kurios nepadengia finansavimo lėšos. 
    8.8. Ministerijai priėmus sprendimą dėl projekto finansavimo, Administruojančioji institucija per 5 (penkias) darbo dienas registruoja suteiktos de minimis pagalbos sumą Registre.
    8.9. De minimis pagalba nesumuojama su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms tinkamoms finansuoti išlaidoms, jeigu dėl tokio pagalbos sumavimo būtų viršytas BBIR arba Europos Komisijos priimtame sprendime nustatytas didžiausias atitinkamas pagalbos intensyvumas arba kiekvienu atveju atskirai nustatyta pagalbos suma.
    8.10. De minimis pagalbos dydis diskontuojamas vadovaujantis De minimis reglamento 3 straipsnio 6 dalimi.

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    13.1. Planuojamos išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje nustatytus projektų išlaidoms taikomus reikalavimus.
    13.2. PĮP parengimo išlaidos nėra finansuojamos (išskyrus investicijų projekto rengimo išlaidas).
    13.3. Investicijų projekto parengimo išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, laikantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.1 papunkčio nuostatų.
    13.4. Projekto veiklos, išskyrus investicijų projekto parengimo veiklą, gali būti pradėtos įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo Administruojančiojoje institucijoje dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo Administruojančiojoje institucijoje dienos iki projekto sutarties pasirašymo yra patiriamos Pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) rizika.
    13.5. Pareiškėjas ir (arba) partneriai savo iniciatyva ir savo, ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo.
    13.6. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (arba) partnerių lėšų.
    13.7. Projekto vykdytojui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 153–159 punktais.
    13.8. Kryžminis finansavimas gali sudaryti ne daugiau kaip 15 procentų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    13.9. Pagal Aprašą tinkamos finansuoti Pareiškėjo išlaidos yra šios:
    13.9.1. Projekto vykdymas
    1. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio ir atlygio projektą vykdantiems fiziniams asmenims pagal paslaugų (civilines), autorines ar kitas sutartis išlaidos, apskaičiuotos teisės aktų nustatyta tvarka. Patirtos projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio už kasmetines atostogas ir (arba) kompensacijos už nepanaudotas kasmetines atostogas ir papildomų poilsio dienų išmokos;
    2. veiklas vykdančio Pareiškėjo personalo komandiruočių išlaidos;
    3. dalyvavimo parodose, renginiuose išlaidos;
    4. išlaidos paslaugoms;
    5. kitos projektui vykdyti reikalingos išlaidos.

    13.9.2. Informavimas apie projektą 1. Privalomų matomumo ir informavimo priemonių rinkinio išlaidos;
    2. papildomos projekto veiklų sklaidos ir viešinimo priemonės.
    13.9.3. Netiesioginės išlaidos Netiesioginės projekto išlaidos (projekto administravimo ir susijusios išlaidos).

    13.10. Pagal Aprašą tinkamos finansuoti Partnerio išlaidos yra šios:
    13.10.1. Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai Patalpų įrengimo išlaidos demonstracinėms erdvėms. Šios išlaidos kartu su Aprašo 13.10.2 papunktyje nurodytomis išlaidomis gali sudaryti ne daugiau kaip 20 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    13.10.2. Įranga, įrenginiai ir kitas turtas 1. Įranga, baldai ir kitas turtas, skirti MTEP produkto maketams (modeliams), meno objektų projektams, prototipams (bandomosioms versijoms) pristatyti ir antreprenerystės renginiams organizuoti;
    2. kompiuterinė technika, programinė įranga.
    13.10.3. Projekto vykdymas 1. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio ir susijusių darbdavio įsipareigojimų vykdymo išlaidos;
    2. projektą vykdančio personalo komandiruočių išlaidos;
    3. išlaidos paslaugoms;
    4. ilgalaikio ir trumpalaikio turto įsigijimo, ilgalaikio turto nuomos ir lizingo (finansinės nuomos) išlaidos;
    5. narystės tarptautinėse organizacijose, skirtose bendradarbiauti MTEP vadybos ir antreprenerystės srityse, mokesčiai.

    13.10.4. Informavimas apie projektą 1. Privalomų matomumo ir informavimo priemonių rinkinio išlaidos;
    2. papildomos projekto veiklų sklaidos ir viešinimo priemonės.
    13.10.5. Netiesioginės išlaidos Netiesioginės projekto išlaidos (projekto administravimo ir susijusios išlaidos).

    13.11. ES fondų lėšomis netinkamas finansuoti PVM gali būti finansuojamas valstybės biudžeto lėšomis vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka., PFSA 13 p. nurodyti išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai:

    13.1. Planuojamos išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje nustatytus projektų išlaidoms taikomus reikalavimus.
    13.2. PĮP parengimo išlaidos nėra finansuojamos (išskyrus investicijų projekto rengimo išlaidas).
    13.3. Investicijų projekto parengimo išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, laikantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.1 papunkčio nuostatų.
    13.4. Projekto veiklos, išskyrus investicijų projekto parengimo veiklą, gali būti pradėtos įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo Administruojančiojoje institucijoje dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo Administruojančiojoje institucijoje dienos iki projekto sutarties pasirašymo yra patiriamos Pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) rizika.
    13.5. Pareiškėjas ir (arba) partneriai savo iniciatyva ir savo, ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo.
    13.6. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (arba) partnerių lėšų.
    13.7. Projekto vykdytojui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 153–159 punktais.
    13.8. Kryžminis finansavimas gali sudaryti ne daugiau kaip 15 procentų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.

    13.9. Pagal Aprašą tinkamos finansuoti Pareiškėjo išlaidos yra šios:
    13.9.1. Projekto vykdymas
    1. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio ir atlygio projektą vykdantiems fiziniams asmenims pagal paslaugų (civilines), autorines ar kitas sutartis išlaidos, apskaičiuotos teisės aktų nustatyta tvarka. Patirtos projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio už kasmetines atostogas ir (arba) kompensacijos už nepanaudotas kasmetines atostogas ir papildomų poilsio dienų išmokos;
    2. veiklas vykdančio Pareiškėjo personalo komandiruočių išlaidos;
    3. dalyvavimo parodose, renginiuose išlaidos;
    4. išlaidos paslaugoms;
    5. kitos projektui vykdyti reikalingos išlaidos.
    13.9.2. Informavimas apie projektą 1. Privalomų matomumo ir informavimo priemonių rinkinio išlaidos;
    2. papildomos projekto veiklų sklaidos ir viešinimo priemonės.
    13.9.3. Netiesioginės išlaidos Netiesioginės projekto išlaidos (projekto administravimo ir susijusios išlaidos).
    13.10. Pagal Aprašą tinkamos finansuoti Partnerio išlaidos yra šios:

    13.10.1. Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai Patalpų įrengimo išlaidos demonstracinėms erdvėms. Šios išlaidos kartu su Aprašo 13.10.2 papunktyje nurodytomis išlaidomis gali sudaryti ne daugiau kaip 20 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    13.10.2. Įranga, įrenginiai ir kitas turtas 1. Įranga, baldai ir kitas turtas, skirti MTEP produkto maketams (modeliams), meno objektų projektams, prototipams (bandomosioms versijoms) pristatyti ir antreprenerystės renginiams organizuoti;
    2. kompiuterinė technika, programinė įranga.
    13.10.3. Projekto vykdymas 1. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio ir susijusių darbdavio įsipareigojimų vykdymo išlaidos;
    2. projektą vykdančio personalo komandiruočių išlaidos;
    3. išlaidos paslaugoms;
    4. ilgalaikio ir trumpalaikio turto įsigijimo, ilgalaikio turto nuomos ir lizingo (finansinės nuomos) išlaidos;
    5. narystės tarptautinėse organizacijose, skirtose bendradarbiauti MTEP vadybos ir antreprenerystės srityse, mokesčiai.
    13.10.4. Informavimas apie projektą 1. Privalomų matomumo ir informavimo priemonių rinkinio išlaidos;
    2. papildomos projekto veiklų sklaidos ir viešinimo priemonės.
    13.10.5. Netiesioginės išlaidos Netiesioginės projekto išlaidos (projekto administravimo ir susijusios išlaidos).
    13.11. ES fondų lėšomis netinkamas finansuoti PVM gali būti finansuojamas valstybės biudžeto lėšomis vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    11 750 967,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė
    Daugiau Mažiau
  • Bendrojo finansavimo lėšos
    2 249 033,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Žinių perdavimo ir komercinimo sistemos stiprinimas (Sostinė):
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Žinių perdavimo ir komercinimo sistemos stiprinimas (VVL):
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais)
    Daugiau Mažiau
  • Priedai

     Pridedami priedai: 
    1. Projekto įgyvendinimo plano forma
    https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma, 
    2. projekto sutarties forma
    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr
    3. Darbo užmokesčio pažyma.

    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Žinių perdavimo ir komercinimo sistemos stiprinimas (Sostinė):
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Investicijas gavusių mokslo ir studijų institucijų gautų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros užsakymų skaičius R.S.2.3001 skaičius 62,00
    Investicijas gavusių mokslo ir studijų institucijų skaičius P.S.2.1001 skaičius 4,00
    Nominalioji mokslinių tyrimų ir inovacijų įrangos vertė P.B.2.0008 eurai 1750000,00
    Žinių perdavimo ir komercinimo sistemos stiprinimas (VVL):
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Investicijas gavusių mokslo ir studijų institucijų gautų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros užsakymų skaičius R.S.2.3001 skaičius 37,00
    Investicijas gavusių mokslo ir studijų institucijų skaičius P.S.2.1001 skaičius 3,00
    Nominalioji mokslinių tyrimų ir inovacijų įrangos vertė P.B.2.0008 eurai 1050000,00
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Gitana Cieminienė Centrinė projektų valdymo agentūra Grupės vadovas, Švietimo projektų skyrius 37065954707 g.cieminiene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau